Sivu 3/6

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Yksi vapaana!

Lähetetty: Su Syys 14, 2008 5:29 pm
Kirjoittaja Ellu
Miksi tuossa Alicen esittelyn kohdalla on selitetty Hallasta?

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Yksi vapaana!

Lähetetty: Su Syys 14, 2008 5:38 pm
Kirjoittaja Hassu
Siis kai sivuja jo saa alkaa puuhata? (:

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Yksi vapaana!

Lähetetty: Su Syys 14, 2008 6:07 pm
Kirjoittaja Anri
^^Jäi joskus kesken jä jäi sille tielleen, korjailen =D

^Saa alkaa.


Pennut syntyvät 20.9, soppiiko kaikille? Joten sivuja tekemään. Olen valinnut nimiksi nyt nuo taikasanat (Simsalabimit sun muut)

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille SIVUJA

Lähetetty: Pe Syys 26, 2008 10:55 am
Kirjoittaja Anri
UPPPP Niitä sivuja kaivattaisiin ;)

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille SIVUJA

Lähetetty: Pe Syys 26, 2008 7:53 pm
Kirjoittaja Juinttu
En muuten mitenkään voisi saada sittenkin urosta? Alkaapi minulla jo noita narttuja olla...

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille SIVUJA

Lähetetty: La Syys 27, 2008 7:50 am
Kirjoittaja Anri
Okei, ota vaa uros =)

SIVUJA!

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille SIVUJA

Lähetetty: Ke Loka 01, 2008 4:40 pm
Kirjoittaja Anri
Onko ostajat unohtaneet tän vai mikä on o.o

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille SIVUJA

Lähetetty: Ke Loka 01, 2008 4:48 pm
Kirjoittaja Juinttu
Teen sivuja just nyt

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille SIVUJA

Lähetetty: La Loka 04, 2008 8:59 am
Kirjoittaja Anri
Najon ja Hassukin! Sivuja tekemään =)

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille SIVUJA

Lähetetty: Su Loka 05, 2008 6:54 pm
Kirjoittaja Juinttu
Ainnii.. sori, oon ollu kissamaailmoissa..
sivut (ei vältsist toimi vielä)

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille SIVUJA

Lähetetty: Su Loka 05, 2008 6:57 pm
Kirjoittaja Anri
Kiitos, täytettähän olis hyvä laittaa ;D

Nyt Najonilta ja Hassultakin sivuja.
Oottekohan huomanneet että pennut ovat syntyneet jo, nimittäin 20.9!

Pöpö/ Sivujen otsikkona on Geewas Durza?

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille HASSU & NAJON

Lähetetty: Su Loka 05, 2008 7:05 pm
Kirjoittaja Tuulia
Najonin kone on huollossa, hän palaa virtuaalikoiramaailmaan lokakuun lopussa. :-)

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille HASSU & NAJON

Lähetetty: Su Loka 05, 2008 8:15 pm
Kirjoittaja Anri
Ahaa, kiitos =)

Re: Talven pentueet (HASSU & NAJON)

Lähetetty: To Loka 09, 2008 7:22 pm
Kirjoittaja Anri
uppeliskuppelis

Re: Talven pentueet

Lähetetty: La Loka 18, 2008 2:56 pm
Kirjoittaja Ciel
Mä olisin kiinnostunut Tinkan ja Haltin pentueesta, kauan oon halunnut suomenlapinkoiraa <;

Vaavi tulisi siis Halyyn. Kisa- ja sivunäyttöä voi katsoa kennelin koirilta, tosin esim. Venlan kisat eivät ole itse kisaamiani, koska juuri vasta ostin hänet. Anyway, kumminkin koiralla tultaisiin kisaamaan agilityssa (kuhan liitto taas aktivoituu), paimennuksessa, tokossa, flyballissa, palveluskoiralajeissa sekä myös esim. pelastuskoirakokeissa. Muutakin voidaan kokeilla. Aktiivista kisautusta pentu tulisi saamaan, sekä elinikäisen kodin.
Narttupentua kaavailin, mutta kuvia mulla ei ole. Voin tietty koittaa metsästää jostain <:

Olisi siis tosi mukavaa saada pentu tästä pentueesta, vanhemmatkin molemmat tosi upeita koiria.