uudistunut VAL (katsokaa viimeisin viesti)
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: uudistunut VAL (katsokaa viimeisin viesti)
Juttu on nyt niin että VAL siirtyy shockk.nettiin ja siellä jatkaa päivittäjinä minä, Shanya ja Milja. Milja on kuulemma esittänyt vastalauseensa tähän asiaan mutta sillä ei nyt paljon painoa ole kun hän ei ole kuukausiin päivittänyt liittoa.
Silloin kun luovutin tämän muiden ohjiin, painotin sitä että liiton on pysyttävä aktiivisena. Liitolle otettiin NELJÄ ylläpitäjää ja silti sen aktiivisuus on ollut jopa huonompaa luokkaa kun minun aikoinani. Kesän kiireisiin vetoaminen ei auta, koska kaikki näistä päivittäjistä on säännöllisin väliajoin kirjautuneet ja kirjoitelleet turrilassa. Jos liitto pysyy aktiivisena, sen päivittämiseen ei mene kuin muutama minuutti. Kerroin silloin myös että jos päivittelyn aktiivisuus katoaa, niin aion puuttua siihen. Tästä on nyt ehkä pari kk kun viimeksi mainitsin asiasta, mutta asialle ei ole tapahtunut mitään. Nyt en sit anna enää mitään koeaikoja.
Jos toi koko sivusto on nyt päivitetty niin sivuille voi merkitä uuden linkin (sähköpostiosoittenkin voi muuttaa val(at)shockk.net, jos joku jostain syystä vahingossa ilmoittaa kisan vielä vanhoilla sivuilla:
http://shockk.net/val
Tästä lähtien kisa-anomukset uuteen sähköpostiosoitteeseen ja sitä ennen tulleet anomukset siis on joko hylätty tai lisätty edellisille sivuille.
Ja Shanya ja Milja saa tunnukset sähköpostiin ja shockk.netiin multa vaikka mesessä.
Silloin kun luovutin tämän muiden ohjiin, painotin sitä että liiton on pysyttävä aktiivisena. Liitolle otettiin NELJÄ ylläpitäjää ja silti sen aktiivisuus on ollut jopa huonompaa luokkaa kun minun aikoinani. Kesän kiireisiin vetoaminen ei auta, koska kaikki näistä päivittäjistä on säännöllisin väliajoin kirjautuneet ja kirjoitelleet turrilassa. Jos liitto pysyy aktiivisena, sen päivittämiseen ei mene kuin muutama minuutti. Kerroin silloin myös että jos päivittelyn aktiivisuus katoaa, niin aion puuttua siihen. Tästä on nyt ehkä pari kk kun viimeksi mainitsin asiasta, mutta asialle ei ole tapahtunut mitään. Nyt en sit anna enää mitään koeaikoja.
Jos toi koko sivusto on nyt päivitetty niin sivuille voi merkitä uuden linkin (sähköpostiosoittenkin voi muuttaa val(at)shockk.net, jos joku jostain syystä vahingossa ilmoittaa kisan vielä vanhoilla sivuilla:
http://shockk.net/val
Tästä lähtien kisa-anomukset uuteen sähköpostiosoitteeseen ja sitä ennen tulleet anomukset siis on joko hylätty tai lisätty edellisille sivuille.
Ja Shanya ja Milja saa tunnukset sähköpostiin ja shockk.netiin multa vaikka mesessä.
-
Milja
- Vuohenruokaa
Tuo on kyllä aika törkeää käytöstä. Mielestäni mulla pitäis olla jotain sanomista asiaan. Mä en ymmärrä tällaista käytöstä! Ja nyt tilanne on taas korjattu, koska mä olen tänään päivittänyt kaiken ja lähettänyt varmaan miljoona viestiä että asiat saataisiin taas sujumaan.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Kun kaikki ei Milja aina toimi niin että ensin voidaan lusmuilla vaikka kuinka pitkään, ja sit vasta hoidetaan hommat kun joku muu alkaa hoitamaan asiaa. Mun mielestä ei ole missään tapauksessa törkeää että yritän saada liiton aktiiviseksi. Teillä on kyllä ollut ihan reippaasti aikaa näyttää pystyttekö siihen itse, jos olet tyytyväinen omaan työhösi tämän liiton kanssa niin mainitse toki.
Sulta ei kuitenkaan ole varmaan kauheasti pois jos liitto vaihtaa osoitetta.
Sulta ei kuitenkaan ole varmaan kauheasti pois jos liitto vaihtaa osoitetta.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
No mut te päivitätte vaan sillon, kun joku ruikuttaa asiasta. Aina sillon, kun tää topic nostetaan ja tänne kirjotetaan niin sitten pahoittelette ja päivitätte. Ei se toimi niin, miksi siitä pitää huomauttaa, että asialle tehdään jotakin. Ja mun mielestä se on törkeää käytöstä, että pihtaatte niitä kisojen hyväksymisiä. Mut ootte kuitenkin koneella, kun kuitenkin turrilassa ravaatte koko ajan.
Okei en mäkään oo täydellinen liitonpitäjä, on käynyt mulla jo kolmesti tän mun vspklän hallintokautena, että oon unohtanut hyväksyä niitä anomuksia ja niistä on mennyt vip. Kyl mä ymmärrän, ettei aina voi huvittaa. Pari-muutama kerta se on hyväksyttävää, mut tätä on jatkunu kuukausi tolkulla. Se tuntuu tosi turhauttavalta, koska porukat oikeesti on nähnyt vaivaa ja törkeen moni haluaa kisaamaan ja sen kaiken toteuttaminen riippuu täysin siitä, onko se liitonpitäjä epäaktiivinen tai ei.
Okei en mäkään oo täydellinen liitonpitäjä, on käynyt mulla jo kolmesti tän mun vspklän hallintokautena, että oon unohtanut hyväksyä niitä anomuksia ja niistä on mennyt vip. Kyl mä ymmärrän, ettei aina voi huvittaa. Pari-muutama kerta se on hyväksyttävää, mut tätä on jatkunu kuukausi tolkulla. Se tuntuu tosi turhauttavalta, koska porukat oikeesti on nähnyt vaivaa ja törkeen moni haluaa kisaamaan ja sen kaiken toteuttaminen riippuu täysin siitä, onko se liitonpitäjä epäaktiivinen tai ei.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Milja hei, Jerry olisi aivan mainiosti voinut myös poistaa epäaktiiviset päivittäjät ja ottaa liiton jälleen kokonaan itselleen. Hän ei kuitenkaan toiminut niin, joten mun mielestä sun pitäis olla kiitollinen, että saat edelleen jatkaa tällaisen epäaktiivisuuden jälkeen. Mä en yksinkertaisesti ymmärrä, minkä ongelman tässä näet! Kaikkihan jatkuu sinun kohdalla edelliseen malliin, kisat vain päivitetään uuteen osoitteeseen? :--)
Iso kiitos Lindalle, että liittoon saadaan näin nopeasti taas eloa! :--)
Iso kiitos Lindalle, että liittoon saadaan näin nopeasti taas eloa! :--)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Mä oon puhunut Miljan kanssa aiheesta, et voisin auttaa liiton päivittämisessä jnejne kun huomasin liiton epäaktiivisuuden ja Milja lupas puhua siitä muitten kanssa (viimeisimmät viestit aiheesta eiliseltä). Milja oli mun apuehdotuksiin tosi myönteinen, ja ainoa joka näki mun viestin VAL:n mailissa yleensäkin tähän mennessä. :o
Mut kaipa se sit käy näinkin.
Harmitti vaan itteenikin nähdä epäaktiivinen liitto, kun oon sitä aiemmin kans ylläpitänyt. :p
Mut kaipa se sit käy näinkin.
Harmitti vaan itteenikin nähdä epäaktiivinen liitto, kun oon sitä aiemmin kans ylläpitänyt. :p
-
Milja
- Vuohenruokaa
Joo, pahoitteluni nyt vaan kaikille. Sitä mä en vaan ymmärrä, miten yhtäkkiä kaikki onkin vaan mun syytä, vaikka mä se tässä olen siitä neljän porukasta ainut, joka on viitsinyt tarttua härkää sarvista ja parantaa tilannetta, sen sijaan kuin pysytellä hiljaa taustalla.
Ainut mikä tässä kyrsii on se, ettei mulle ole kukaan mitään viitsinyt ilmoitella. Mut tosi johdonmukaista päätöksentekoa. että ensin ilmotellaan Shanyalle, joka ei ole itsekään millään muotoa ole ollut aktiivinen.
Ainut mikä tässä kyrsii on se, ettei mulle ole kukaan mitään viitsinyt ilmoitella. Mut tosi johdonmukaista päätöksentekoa. että ensin ilmotellaan Shanyalle, joka ei ole itsekään millään muotoa ole ollut aktiivinen.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Kukaan ei ole Milja sua syyttänyt. Mä otin sun aktiivisuutesi esille tossa viestissäni vaan sen takia koska olit kuulemma ollut koko sivun muuttoa vastaan, enkä ymmärtänyt millä oikeudella. Shanya on mulle aikasemmin kertonut että hän on oikeastaan ainut joka tuolla on päivitellyt. En minä hänenkään aktiivisuuttaan kehu.
Mä en olisi ehkä Shanyallekaan kertonut tätä aikaisemmin että VAL siirtyy, koska yksinkertaisesti totesin että mitään uusia varotuksia en lähe latelemaan kun muistuttelut eivät ole aikasiemminkaan tehonneet. Aattelin vaan tarpeelliseksi ilmoittaa jollekin, ja päätin että ilmoitan sille jonka olen käsittänyt olevan aktiivisin päivittäjä. Tietysti myös oletan että ylläpitäjät pitävät toisiinsa yhteyttä ja tälläinen tieto liikkuu, mutta eipä niin sitten käynyt.
Jos teitä nyt kamalasti järkyttää miksi mulla ei ole kovin ystävällistä tai iloista sävyä viesteissäni, niin mulla ei ole mitään muuta puolustusta kun se, että tätä vastuuhommaa minkä olen antanut, ei olla hoidettu niin kuin luvattiin. Sillon ei vaan mun mielestä ansaitse mitään päähän taputtamista ja anteeksiantoa, varsinkin jos päivittelyaktiivisuudesta on aikaisemminkin muistuteltu, ja vielä muistuttelijana muitakin kun minä.
Mä en olisi ehkä Shanyallekaan kertonut tätä aikaisemmin että VAL siirtyy, koska yksinkertaisesti totesin että mitään uusia varotuksia en lähe latelemaan kun muistuttelut eivät ole aikasiemminkaan tehonneet. Aattelin vaan tarpeelliseksi ilmoittaa jollekin, ja päätin että ilmoitan sille jonka olen käsittänyt olevan aktiivisin päivittäjä. Tietysti myös oletan että ylläpitäjät pitävät toisiinsa yhteyttä ja tälläinen tieto liikkuu, mutta eipä niin sitten käynyt.
Jos teitä nyt kamalasti järkyttää miksi mulla ei ole kovin ystävällistä tai iloista sävyä viesteissäni, niin mulla ei ole mitään muuta puolustusta kun se, että tätä vastuuhommaa minkä olen antanut, ei olla hoidettu niin kuin luvattiin. Sillon ei vaan mun mielestä ansaitse mitään päähän taputtamista ja anteeksiantoa, varsinkin jos päivittelyaktiivisuudesta on aikaisemminkin muistuteltu, ja vielä muistuttelijana muitakin kun minä.
-
Milja
- Vuohenruokaa
Sori, tämä ei nyt oikein ala hyvin, joten yritetään sopia tämä asia, koska kuitenkin aletaan ylläpitää yhdessä liittoa.
Kaikille mun puolesta pahoittelut, että liitto oli niin pitkään päivittämättä, lupauksistakin huolimatta. Toivottavasti saatte tästä lähtien osallistua aktiivisen liiton toimintaan. Anteeksipyyntö kaikille asianosaisille (:
Kaikille mun puolesta pahoittelut, että liitto oli niin pitkään päivittämättä, lupauksistakin huolimatta. Toivottavasti saatte tästä lähtien osallistua aktiivisen liiton toimintaan. Anteeksipyyntö kaikille asianosaisille (:
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Mä lähetin 14.11. kisa-anomuksen osotteesta toksi@wippies.fi, ei vissiin tullut perille kun ei oo vielä vastattu? Onko se virtuaalinenagilityliitto@gmail.com nyt siis enää se oikea?
Dressage is a question of feeling
-
Shanya
- Vuohenruokaa
toksi, uusi sähköposti on val@shockk.net, joten koita lähettää anomus sinne. (:
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
No eipä ollut ihme! En löytänyt itte sivuilta kuin tuon vanhan, mut pistänpäs uudestaan menemään. (:
Dressage is a question of feeling
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Ilmeisesti säännöissä oli vielä vanha osoite, korjasin sen nyt uudeksi.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Ilmottelen täällä koska Milja tai Shanya ei ole koskaan samaan aikaan mesessä, enkä jaksa pommittaa yv:llä.
Eli kykenisikö jompikumpi nyt päivittämään sen VALin? Ajattelin pitää itse pienen tauon päivittämisessä ja katsoa kuinka aktiivisena muut toimivat. Viikkoon ei ole tapahtunut mitään.
Kun itse tulin mukaan ylläpitäjien joukkoon, se ei kyllä tarkoittanut sitä että aion itse hoitaa koko roskan ja teidän nimet pysyvät siitä huolimatta ylläpidossa.
Eli kykenisikö jompikumpi nyt päivittämään sen VALin? Ajattelin pitää itse pienen tauon päivittämisessä ja katsoa kuinka aktiivisena muut toimivat. Viikkoon ei ole tapahtunut mitään.
Kun itse tulin mukaan ylläpitäjien joukkoon, se ei kyllä tarkoittanut sitä että aion itse hoitaa koko roskan ja teidän nimet pysyvät siitä huolimatta ylläpidossa.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mä voin avittaa jos on tarpeen.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude