Henji kirjoitti:A
Minnealle muuten hatunnosto sääntöjen kanssa vekslaamisesta. Tarkistaisin tosin -mulla kun ei ole AKCn jutuista mitään hajua noiden Minnean rukaamien sääntöjen lisäksi eli ihan uuno kysymyksestänikin päätellen olen: säännöissä kolmoskohdassa näyttelyn kulkemisesta mainitaan heti ensimmäisenä "Jokaisessa yksilöluokassa sijoitetaan neljä (4) parasta koiraa". Onko laatuarvostelua siis ollenkaan (H, EH, ERI tyylistä palkintoa siis)?
Ei jaeta laatuarvosteluja, vaan tuomari jakaa halutessaan Award of Meritin. Sääntösovelluksessa lukee näin: Tuomari voi halutessaan jakaa luokassaan sijoittuneelle koiralle Award Of Merit –palkinnon, joka vastaa VFCI-näyttelyiden laatuarvosanaa ERI, jos näkee sijoittamansa koiran erityisen tasokkaaksi.
^ Todellisuudessa mitään laatuarvosanoja ei siis ole olemassa. Itse asiassa en tiedä Award of Meritin oikeaa tarkoitusta, mutta ajattelin antaa sille ihan uuden merkityksen sääntösovellukseen, jotta näyttelyissä säilyisi jonkinlainen taso
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
A, kuulostaa tosi kiinnostavalta, vois olla kiva ees kokeilla miten lähtee pelittään virtuaalikoirien puolella, jos homma näyttää siltä ettei suju, niin voihan sen sitten poiskin ottaa? :--)
Valitettavasti minulla ei riitä aika tämän projektin vetämiseen :< Jos joku haluaa ottaa siitä päävastuun niin olisi tosi hyvä! Voin edelleenkin neuvoa sääntöjen kanssa tarvittaessa (:
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä