Sivu 3/4
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 2:38 pm
Kirjoittaja yenndanes
Mmmmmm cianciancian, sä sait aika hyvin kyllä vakuutettua mut.. (; Mutta täytyy viel katsoa sitä pentutilannetta ku noita koiria aika monta on. Ois kyl hiton hyvät kuvat keltaselle urokselle..
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Su Joulu 28, 2008 11:25 am
Kirjoittaja Cian
mantulle yksi pentu, poikkean hieman linjastani. Koiria saa alkaa varata =)
yenn ottaa nyt vaan yhen pupittimen Dammen ekasta pentueesta
Pennut syntyvät tammikuussa ja nimet tulevat paheiden mukaan ;)
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Su Joulu 28, 2008 10:55 pm
Kirjoittaja yenndanes
Noku ääääää.. Mä en viel tiiä. Ku voisin kyl käyttää niit kuvii ku siirrän ton JUN-uroksen avoimii. Mut. MÄ HARKITSEN ;)
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ma Joulu 29, 2008 2:26 pm
Kirjoittaja Cian
Yenn, mieti toki, eihä tässä mihikähän ole kiire :)
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 4:56 pm
Kirjoittaja Cian
varauksiavarauksia
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 8:32 pm
Kirjoittaja Mineas
Mahtaisikohan mulla olla mitään mahdollisuuksia pennulle? No yritetään
Eli olen jo puolisen vuotta ollut kiinnostunut tanskandogeista, ja nyt tunne on vain vahvistunut. Ajattelin, että olisi oikea aika hankkia doggi
Lumikirsuun. Jokin tässä rodussa vain vetää minua puoleensa, kummasti näyttelyissäkin aina hakeutuu doggikehälle :D. Mutta palataanpas asiaan.
Kisaa suht ahkerasti koirillani, yleensä keskityn muutamaan tiettyyn lajiin koiran kanssa ja yritän näistä lajeista saada tuloksia. Tämän dogin kanssa olisi tarkoitus suorittaa BH-koe sekä saada tuloksia näyttelyistä, mejässä ja tokossa. Muita lajeja sitten ajan mukaan. Lumikirsussa koiria hoidetaan rakkaudella ja ne saavat paljon aktiviteettiä ja seuraa. Ja lisäninformaatiota annan mielelläni :D
Jos pentu minulle lähtee, niin mielelläni ottaisin tuon tiikerijuovaisen nartun (:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 8:57 pm
Kirjoittaja Cian
Skehmet, eiköhän sulle lähde tikruskanarttu ;)
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 9:10 pm
Kirjoittaja Mineas
Voi kuinka hienoa! Nyt vain odotellaan sitten synnytystä (:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: To Tammi 29, 2009 10:43 am
Kirjoittaja Cian
Sekhmet, kyllähän nui syntyneet jo ovat, mutta pitäisi repiä itseään niskasta ja kehitellä nimiä ja pentuesivua sun muuta ;) Ja luovutusikäisiähän nuo pennut ovat 13.2, kun nyt ei ihan heti ole aikaa sählätä näiden puppeloiden kanssa niin venytetään hieman :D
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: To Tammi 29, 2009 4:39 pm
Kirjoittaja Mineas
o.O, voi tsiisus, mulla on oikeesti varmaan jokin lukihäiriö tai jtn. Mut, odotellaan siis nimiä ja luovutusta ;)
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 4:53 pm
Kirjoittaja Mineas
Nyt ovat sitten tulleet luovutusikään (:. Mites noiden nimien kanssa, pääsisi sitten sivuja tekemään?
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ti Helmi 24, 2009 2:17 pm
Kirjoittaja Cian
sekhmet, arvaa menikö ihan ohi o.O Sori kauheesti, mulla on ollu yhtä melskettä koko helmikuu ja täälläkin olen osi vähän pyörinyt. Koitan tässä tämän viikonaikana repiä jostain aikaa pentuesivun tekemiseen. Sori hirveesti!
Nimiehdotuksia saa tosiaan heittää alkuliitteellä Dammen ja lyhyt suomalainen A-kirjaimella alkava nimi =)
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 8:33 am
Kirjoittaja con
Vieläkö vapaana ? Mullemullemulle! Kasvatan ite doggeja
täälä, ja tota sivut on hieman kesken, mä voisin uroksen ottaa jos mulle annatte.
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 10:17 pm
Kirjoittaja Mineas
Eli pitäsikö sen olla ihan nimi, esimerkiksi Adalmiina, vai käykö jokin san (vaikkapa Aarrejahti)?
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: La Helmi 28, 2009 8:29 pm
Kirjoittaja Cian
con, löytyisikös sinulta vähän näyttöjä? =)
sekhmet, ihan nimi nimi eli ns. ihmisen nimi junou =)