Kysymyksiä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^
Tuomaroidessahan sitä ei välttämättä noin pientä virhettä osoitteessa tule huomattua. Itsehän jos tuomaroin, eikä jonkun koiran sivu toimi, katson osoitteen melko pikaisesti läpi puuttuuko esim. ennen htm:ää piste (http://moi.webs.com/turrehtm), mutta multa kyllä ehkä saattais jäädä toi huomaamatta, vaikka onkin melkein yhtä pieni merkki kuin pistekin. :D Siksi tollaisissa tapauksissa tulee melko varmasti hylättyä tuollainen koira, etten kyllä usko että hylky johtuu siitä ettei tuomari vain jaksa poistaa yhtä lainausmerkkiä osoitteesta.
Mutta mä en taas tajua sitä miten (sori nyt ehkä väärä sananvalinta) laiskoja useimmat kisanjärjestäjät ovat ilmoittautumisissa, missä on ihan pieni virhe... Okei, jos tulee paljon osallistujia ja useimmissa niissä on virheitä, mutta ei se nyt kauaa vie aikaa siltä kisanjärjestäjältä jos korjaa hieman osoitetta tmv. Mutta kai se sitten joillain vie.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^niin no siis jotkun hylkää ilmon jo samantien kun huomaa että koodissa on virhe, eli koira ei pääse koko kisaan mukaan sen takii että säpö heittää sinne lisää "-merkkejä, se siinä on mikä minua ketuttaa. Ja tosiaan jos itsekkin järkkään vaikkapa näyttelyn niin joka kerta kun olen lisännyt isomman määrän osallistujia niin vetäsen sen muistion kautta, että poistan sen toisen "-merkin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ Jotkut nyt sattuu vetäsemään palkokasvit nenäänsä turhasta. :D Mut mainitse siinä viestissä pahoittelusi ja että mailisi nyt vain sattuu tekemään noin, etkä voi sille itse mitään? Silloin on vähän paha alkaa kenenkään hylkimään.
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

//Eipä enää mitään :)
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noina »

Miksi paimennuskisoissa ei tarvitse linkkiä? Eihän voi tietää onko koiralla oikeutta kilpailla paimennuksessa. Olen nähnyt joitakin koiria, jotka ovat "väärän rotuisia", ja aloittaneet kilpailun tuon sääntömuutoksen jälkeen.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

^ Jos ihmiset ajattelee että toiset ihmiset tietää ettei vinttikoirat ja villakoirat ole paimennuskoiria?(ja ensin mainitut ihmiset kuvittelee että paimennusta aloittavat lukee säännöt ensin?)

Näin ainakin luulisin. :D
Et hätt noch immer jot jejange.
Hyena
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja Hyena »

Taas ihan pihalla muotovalioasioista.
Koira tulee maan valioksi kun se saa kyseisestä maasta kolme (3) SERTiä joista enintään kaksi on saman tuomarin antamia. Jos koira on jo jonkin maan muotovalio kolmella (3) SERTillä, sen ei seuraavasta maasta tarvitse saada kuin kaksi (2) SERTiä muotovalioituakseen. Mutta mikäli koira on suorittanut hyväksytysti BH- eli käyttäytymiskokeen, sen ei tarvitse saada kuin yksi (1) SERT tullakseen vastaisuudessa muotovalioksi.
Eli pitääkö koiran olla jonkin maan valio ennen kuin se voi valioitua muista maista vain sillä yhdellä sertillä?

//kiitos Kirsi, juuri tota tarkotin! =)
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ Pitää olla, mutta maalla ei ole väliä. Kunhan siis saat koirallesi jostain maasta ne kolme sertiä, niin sen jälkeen se voi kaikista muista valioitua pienemmällä määrällä (riippuen onko BH:ta).
schaf
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja schaf »

Itse en ole näihin PIVIKO -juttuihin juurikaan perehtynyt, joten saako piirretty virtuaalikoira kisata normaalisti kaikissa muissa lajeissa, paitsi näyttelyissä? 8> (meinaan, että piirretyillehän ei järjestetä erikseen mitään muita lajeja kuin näyttelyitä?)
    • oh deer.
[/size][/color]
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

^ Saa.

/ höhöö :mrgreen:
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

^ Saa toki. :)

// Riole oli nopeampi.
schaf
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja schaf »

Sitähän minäkin, kiitokset 8)
    • oh deer.
[/size][/color]
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

Ainakaan mulla ei toimi VSPKL:n sivujen säännöt osassa oleva lajien esittelyjutsa (tää: http://www.tunturisusi.com/vspkl/lajit.htm), niin jos joku viitsis äkkiä heittää että millainen koira saa kisata erikoisjäljessä? Pitääks sillä olla jotain aiempia tuloksia jäljessä ja mitä niin?
tsiu
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja tsiu »

Tää nyt ei varsinaisesti ole kysymys, mutta en keksi minne muualle laittaisin.

Eikö ketään kiinnosta ilmaiset nahka-kuvat? http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=18&t=10734
Ansk
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ansk »

^Mä itseasiassa just tänään katsoin, että vitsit ois kiva saada, mutta ongelma on, etten voi mun kenneliä ihan 100% valmiiksi vielä sanoa, kun muutama sivu on rempan alla. :D (http://mwcollies.freehostia.com/frontpage.html) Tosin jos se ei haittaa, niin mielellään kyllä ottaisin hienoja kuvia. :)

Kaipaisin vielä vastauksia tuohon mun yllä olevaan viestiin. Eiks kellään olis mitään tietoa? :o
Lukittu