Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

Re: Furry-Paws #2

Viesti Kirjoittaja stoic »

Mäkin jaksoin taas pitkästä aikaa availla koiria lukotuksista pois, hoidin ja kilpailutin.. Mun paimentunnuksella oon nyt innostunu hankkimaan noita australian koolie -piskejä. Mielenkiintosia otuksia ja kivan värisiä!
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Unohtu edellisestä viestistä Charlton (#1093748) on mun käyttäjätunnus. Haluisin kasvattaa shelttejä, mutta on niin rumia kuvia että en taidakaan ottaa enempää. Jatkossa paneudun greyhoundeihin ja seisojiin. Voi olla, että myöhemmin tulee eri roduista paimenia ja juoksijoita. Mä seuraavaksi otan ehdottomasti yhden unkarinvizslan vielä ja sitten ehkä saksanseisojia.

Mä en tajua tästä uudistetusta vielä mitään, mutta oonkin pelannu vasta pari tuntia :mrgreen: ehkä tää tästä. Harmi et rahat loppu.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Kuva

Höh. :CCccc
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Josefina »

^ No eihän toi ees oo kaukana siitä 80%, vähän parantelet noita mistä oot saanut vähän heikompia prosentteja ja yrität uusiksi. :)
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Mäkin loin tunnuksen tylsyyttäni ja oon nyt parisen viikkoa tota kokeillut tähän mennessä. Ihan hyvin oon vielä jaksanut pysyä mukana, vaikka en oo pahemmin jaksanutkaan vielä perehtyä kaikkeen. Mulla on paha tapa ajatella et ehtii sitä myöhemminkin jos alkuun keräilee vähän account leveliä että saa asioita unlockattua ja sitä myöten pystyy tekemäänkin jotain koko pelissä. Nyt acco on lv8, tässä.
Varmaan mä nahkoihin alan keskittyä sit jos oikeesti into pysyy tossa mukana. Ekat pentueet teetin low-level koirille ihan vaan teettämisen ilosta ja koska halusin kokeilla. Ei ehkä parhaimpia syitä. :mrgreen:

Mun tekis kovasti mieli laittaa tonne image bankiin muutama kuva jonka oon piirtänyt virtuaalikoirille, mutta epäröin siinä kohtaa kun sanotaan että niiden on oltava sitten pelkästään FP:n käyttöön. Toisaalta on aika epätodennäköistä että ne tulisivat löytämään muutamaa virtuaalikoiraa suomenkielisiltä sivustoilta joilla on samat kuvat kuin minkä tuonne lähettäisin, mutta silti. Miten väärin se olisi?
Silja
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Silja »

Tuun vihdoinkin ilmiantamaan itseni, mut löytää FP:sta nimimerkillä smajl. Oon tosiaan pelannut aktiivisesti pari vuotta ja tällä hetkellä mulla onkin lähinnä omia kasvatteja. Tavoitteena mulla on kasvattaa kisoissa mahdollisimman hyvin pärjääviä 24HH-koiria, noista värigenetiikkajutuista en niinkään perusta.

Saa lisätä kaveriksi! :)
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^ Jee lisäsin siut kaveriksi :mrgreen:
^^^ Totta joo, ehkä mä jossain kohtaa tuota innostun parantelemaan...

Siistiä, sain tänään miun päätunnuksella 300K kisoista! Ja ilmoihin meni sen 50-100K.

// Jos jotakuta kiinnostaa kelpit niin miulla olisi tarjolla kahden pentueen verran:
http://www.furry-paws.com/litter/view/141001
http://www.furry-paws.com/litter/view/141000
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Ärr pääsin Gene Genie pelissä johonkin kysymykseen 826 asti, sitten tuli red merle with blue sable. Vastauksissa oli tasan yhdessä tuo diluutio ja menin sitten sen klikkaamaan, no se oli väärä. Oikea olisi ollut joku Bb DD Ayat... Blue tosiaan.

Ärsyttää kun en yhtään älynnyt vilkaista A-lokusta, koska tuossa mitä klikkasin oli atat. Mutta siis no, hauskaa että tuossa pelissä on virheitä.
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

jabberjay kirjoitti:Ärr pääsin Gene Genie pelissä johonkin kysymykseen 826 asti, sitten tuli red merle with blue sable. Vastauksissa oli tasan yhdessä tuo diluutio ja menin sitten sen klikkaamaan, no se oli väärä. Oikea olisi ollut joku Bb DD Ayat... Blue tosiaan.

Ärsyttää kun en yhtään älynnyt vilkaista A-lokusta, koska tuossa mitä klikkasin oli atat. Mutta siis no, hauskaa että tuossa pelissä on virheitä.
Ei tuo oo virhe, se vaan perustuu FP-genetiikkoihin niinkuin kaikki muutkin värijutut tuolla. Toi blue-sana tulee ainoastaan siitä blue merlestä, sen laadukkaammin en osaa nyt selittää. :mrgreen:

Itelle on kyllä joskus tullut niin että koiran kuva ja väri sen alla ei oo vastanneet toisiaan. Esimerkiks joskus tuli kuva cream-koirasta ja alla luki black & white(irish). Oon sit mennyt vaan FP:n etusivulle ja takaisin Gene Genieen, niin kyssärin pitäis vaihtua.
Wolfie
Höpsö veitikka

Mua kiinnostais kelpie, mut harmi et oon niin köyhä etten voi ottaa :mrgreen: kattoo nyt et kauan noi on myynnissä et oonko siihen mennessä saanu rahaa kasaa minkä verran. Tällä hetkellä nimittäin säälittävät 3k ja risat.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Janina
Höpsö veitikka

Haluisko joku sheltinpennun? Mulle syntyi "lovely litter of 1 puppy", ja tuo pentu ei oo kyllä ollenkaan sitä mitä lähdin tolta yhdistelmältä hakemaan. Että mä vihaaaan pikkupentueen saavia koiria. 8DD Jooh, no kyseessä siis punasoopeli narttupentu, 6HH - 5hh. Laitan sillekin pamphletin, toivottavasti joku nyt sitten haluaa sen! :mrgreen: En mä tonnia enempää pyydä, ja sit tosiaan ehtona olis taas se et jos koirasta halutaan eroon niin ehdottomasti takas mulle, ei public/private saleihin koska en haluu mun kasvatteja joutuvan ihan kenelle tahansa. Ja toi on vielä mun päätunnus. Mukaan ei tule kasvattajanimeä.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^^ Mulla on kaksi kelpiepentuetta ja saat vaikka molemmista pennun jotain hintaan $500 jos haluat? :D
http://www.furry-paws.com/litter/view/141001
http://www.furry-paws.com/litter/view/141000

Lisäksi löytyy australianpaimenkoiria jos ketään kiinnostaa.
http://www.furry-paws.com/litter/view/141012

Hihi kattokaa mikä miun kenneliin huomenna muuttaa: http://www.furry-paws.com/litter/pup/137954/774338
<333
Wolfie
Höpsö veitikka

Olis kyl iha sika makeeta! Mul on kyl vielä vähemmän rahaa kun mä ostin sakemanni Kekkosen mut et nopeastihan mä jotain peliä voisin pelata et jos sais sitä kautta rahaa.

Mä nyt heitin tosta puppy 4:sta tarjousta http://www.furry-paws.com/litter/view/141000 tosta pentueesta. Uskon että riittää yhteen rahat ja sit kun huomisen palkka tulee niin sit siihen toiseenkin.

Minkä levelisenä porukat on alkanut breedaamaan? Kun mä mietin et mulla on tämmönen bortsu jonka ostin tossa hetki sitten. Et paljon vaaditaan leveleitä, pystynkö mä etsimään tolle narttua jostain ja tekemään pentueen vai voinko mä laittaa sen vaan jalostuslainaan? Ja jos mä laitan Akin jalostuslainaan niin paljon kehtaa pyytää?

/Eiku aa! Nehän ei siirrykään heti tonne uuteen kotiin :D siinä tapauksessa voin hyvin tehdä sitten tosta toisestakin tarjouksen
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Mie hyväksyin tuon tarjouksen. :)

Miulla ensialkuun oli level 20 se raja, sit se putos siihen 15-20 tienoille, sitten 10-15 leveliin, nyt sitten yritän pitää vaatimuksena, että vanhemmat olisi edes 5 levelisiä ennen pennutusta. :D Enemmänkin kyllä koskee niitä rotuja mitä varsinaisesti kasvatan ja haluun jalostaa eteenpäin. Siinä sitten jos miulla on jotain vääränrotusia ja haluan ne pennuttaa, niin se todennäköisesti tulee tapahtumaan vasta siinä kun koira on vähintään sen 15 tai 20 levelinen.
Usein kyllä ihmiset antaa jalostuslainaan koiria, vaikka sitten 10 levelisellekkin koiralle. :D
Janina
Höpsö veitikka

Rebecca kirjoitti:Minkä levelisenä porukat on alkanut breedaamaan? Kun mä mietin et mulla on tämmönen bortsu jonka ostin tossa hetki sitten. Et paljon vaaditaan leveleitä, pystynkö mä etsimään tolle narttua jostain ja tekemään pentueen vai voinko mä laittaa sen vaan jalostuslainaan? Ja jos mä laitan Akin jalostuslainaan niin paljon kehtaa pyytää?
Level 1 & 12 FP-days jos on genetiikaltaan hyvä koira :cool: Toki sitten kun oon saannut linjoihini vakiinnutettua oikeat geenit ja lalat ynnä muut, niin vasta sadan päivän ikäsenä.
Lukittu