Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Furry-Paws #2

Viesti Kirjoittaja Noina »

Cockereilla ja mäykyillä on aika paljon eri värejä! Otterhounditkin on aika hauskoja, värejä ehkä vähän vähemmän. Etenkin roanit on kivoja. :>

Eka porokoirapentue, josta löytyikin ihan kiva urospentu! Mun pitää kohta hommata isompi kennel kun koirat ei meinaa mahtua.

Oliko jollakin kk kettareita? Mulla olisi tarjolla jalostukseen uros, GGEG, lvl 28, breed ranking #20, generation 1. Uutta jalostusmateriaalia siis. Hinnasta voidaan sopia.
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Nopsaa vastausta tarvisin! Jos ostaa koiran jolla on kasvattajan logo, voiko sen poistaa niin että tilalle tulee normaali FP-kuva koirasta?

// Kiitos!
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stoic »

Onnistuu, tai ainakin mä oon aina pystynyt vaihtamaan kuvan takas normaaliin FP koirakuvaan kun oon jonkun piskin ostanut.
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Danay »

Otinpa sitten harteilleni chart polskien kasvattelun c: rahat kuihtuneet kasaan epäaktiivisuuden takia aika kivasti joten yksi valkoinen herrasmies löytyy vain.
Danayna esiinnyn, saa lisäillä kaveriksi!

// Meitsi voi muuten turritassurahaa vastaan piirrellä teidän v- tai fp-koirille kuvia! Näyttöä. Hinnaksi vois heittää 50k/kuva, mitä nyt Art Salesia stalkkasin niin ainakin niihin nähden suht. halpa hinta, huhhuh!
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Levelillä 6 oleva faaraokoira narttu myynnissä!

http://www.furry-paws.com/dog/index/350809
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Lisää suosikkeja! Tässä :) ASAPin pennuista haluisin kyllä tuota samaa väriä, mutta oon ihan tyytyväinen tähän pentuun! :) Isä oli upein minkä löysin "halvalla budjetilla".
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Coma
Ammattimouhoaja

Viesti Kirjoittaja Coma »

Hohoo, eliitti tienattu! Menihän siihen aikaakin, mutta nyt saan sitten vuoden nautiskella siitä. Tavotteena olis saada jossain vaiheessa 24HH SS/Ssp/Ssi lala agiagi agiagi -shelttejä. Nyt kun pystyn pitämään 2 pentua, niin toivottavasti saan myytyä vähän BIS-shelttejä muillekin. 8D
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Onnea! Ite en varmaan jaksais kerätä noita FPP:itä, vaikka jossain vaiheessa mun kyllä vähän oli tarkotuskin.

Niin ja meillähän on sitten shelttien suhteen samat tavoitteet. 8) Paitsi mulla ei oo värillä väliä juurikaan.
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Coma; miten sie olet sen eliitin saanut? Ihan vain maksanut vai vaihtanut vai kui?
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Coma
Ammattimouhoaja

Tradessa vaihtanu rahaa FPP. Aikasemmin tyypit pyys 100k/1FPP, joten betatunnukselta tulleilla rahoilla sai ihan kivasti FPP:tä alkuun. Nyttemmin tuolla on alkanu olemaan jo kaksin-kolminkertaisia hintoja verrattuna muutama kuukausi takaperin. Esmes tänään sain viimeset 9FPP:tä 1,300,000 rahaa + 20 krongia (ihme kyllä että joku tähän suostui, oletin, ettei kenellekään kelpaa noin vähäinen summa).
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Niin arvelinkin. Hirveästi nuo kyllä maksaa :/ Taitanee jäädä minulta eliitti saamatta.
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Mäkin keräsin mun vuoden eliitin lähinnä rahalla ja sitten kuvista sain muistaakseni 5 FPP:tä. Ei tosin enää sitäkään. Ja sekin eliitti meni umpeen viime vuonna.

// Ja Coma vois laittaa sen Suomi-ryhmän pystyyn, kun vain eliitti voi sellaisen tehdä!
Coma
Ammattimouhoaja

Eros kirjoitti:Mäkin keräsin mun vuoden eliitin lähinnä rahalla ja sitten kuvista sain muistaakseni 5 FPP:tä. Ei tosin enää sitäkään. Ja sekin eliitti meni umpeen viime vuonna.

// Ja Coma vois laittaa sen Suomi-ryhmän pystyyn, kun vain eliitti voi sellaisen tehdä!
Siellä on sitten. :D Joku halukas saa kyllä vääntää hienot esittelytekstit tohon.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Häiritsee kovasti, että mitä tarkoittaa art sales -osiossa käytetty lyhenne rp?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Danay
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Danay »

RP tarkottaa Recent Post. En oo ite koskaan kirjottanu noille forkille, mutta mun käsityksen mukaan jos heittää viestiinsä RP niin se viesti ilmestyy johonkin käyttäjän "Recent Posteihin" (vähän niinkun kirjanmerkkejä?) Käytännössä siis meinaa, että käyttäjä tulee myöhemmin takas tekemään tarjouksen/tilauksen ja haluu pistää sen topan muistiin.
Lukittu