Furry-Paws #2
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Furry-Paws #2
Cockereilla ja mäykyillä on aika paljon eri värejä! Otterhounditkin on aika hauskoja, värejä ehkä vähän vähemmän. Etenkin roanit on kivoja. :>
Eka porokoirapentue, josta löytyikin ihan kiva urospentu! Mun pitää kohta hommata isompi kennel kun koirat ei meinaa mahtua.
Oliko jollakin kk kettareita? Mulla olisi tarjolla jalostukseen uros, GGEG, lvl 28, breed ranking #20, generation 1. Uutta jalostusmateriaalia siis. Hinnasta voidaan sopia.
Eka porokoirapentue, josta löytyikin ihan kiva urospentu! Mun pitää kohta hommata isompi kennel kun koirat ei meinaa mahtua.
Oliko jollakin kk kettareita? Mulla olisi tarjolla jalostukseen uros, GGEG, lvl 28, breed ranking #20, generation 1. Uutta jalostusmateriaalia siis. Hinnasta voidaan sopia.
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
- Höpsö veitikka
Nopsaa vastausta tarvisin! Jos ostaa koiran jolla on kasvattajan logo, voiko sen poistaa niin että tilalle tulee normaali FP-kuva koirasta?
// Kiitos!
// Kiitos!
- stoic
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Onnistuu, tai ainakin mä oon aina pystynyt vaihtamaan kuvan takas normaaliin FP koirakuvaan kun oon jonkun piskin ostanut.
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Otinpa sitten harteilleni chart polskien kasvattelun c: rahat kuihtuneet kasaan epäaktiivisuuden takia aika kivasti joten yksi valkoinen herrasmies löytyy vain.
Danayna esiinnyn, saa lisäillä kaveriksi!
// Meitsi voi muuten turritassurahaa vastaan piirrellä teidän v- tai fp-koirille kuvia! Näyttöä. Hinnaksi vois heittää 50k/kuva, mitä nyt Art Salesia stalkkasin niin ainakin niihin nähden suht. halpa hinta, huhhuh!
Danayna esiinnyn, saa lisäillä kaveriksi!
// Meitsi voi muuten turritassurahaa vastaan piirrellä teidän v- tai fp-koirille kuvia! Näyttöä. Hinnaksi vois heittää 50k/kuva, mitä nyt Art Salesia stalkkasin niin ainakin niihin nähden suht. halpa hinta, huhhuh!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
- Kendra
- Höpsö veitikka
Lisää suosikkeja! Tässä :) ASAPin pennuista haluisin kyllä tuota samaa väriä, mutta oon ihan tyytyväinen tähän pentuun! :) Isä oli upein minkä löysin "halvalla budjetilla".
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Ammattimouhoaja
Hohoo, eliitti tienattu! Menihän siihen aikaakin, mutta nyt saan sitten vuoden nautiskella siitä. Tavotteena olis saada jossain vaiheessa 24HH SS/Ssp/Ssi lala agiagi agiagi -shelttejä. Nyt kun pystyn pitämään 2 pentua, niin toivottavasti saan myytyä vähän BIS-shelttejä muillekin. 8D
-
- Höpsö veitikka
Onnea! Ite en varmaan jaksais kerätä noita FPP:itä, vaikka jossain vaiheessa mun kyllä vähän oli tarkotuskin.
Niin ja meillähän on sitten shelttien suhteen samat tavoitteet. 8) Paitsi mulla ei oo värillä väliä juurikaan.
Niin ja meillähän on sitten shelttien suhteen samat tavoitteet. 8) Paitsi mulla ei oo värillä väliä juurikaan.
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Coma; miten sie olet sen eliitin saanut? Ihan vain maksanut vai vaihtanut vai kui?
Vuoden 2012 kennelinperustaja
-
- Ammattimouhoaja
Tradessa vaihtanu rahaa FPP. Aikasemmin tyypit pyys 100k/1FPP, joten betatunnukselta tulleilla rahoilla sai ihan kivasti FPP:tä alkuun. Nyttemmin tuolla on alkanu olemaan jo kaksin-kolminkertaisia hintoja verrattuna muutama kuukausi takaperin. Esmes tänään sain viimeset 9FPP:tä 1,300,000 rahaa + 20 krongia (ihme kyllä että joku tähän suostui, oletin, ettei kenellekään kelpaa noin vähäinen summa).
- horros
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Niin arvelinkin. Hirveästi nuo kyllä maksaa :/ Taitanee jäädä minulta eliitti saamatta.
Vuoden 2012 kennelinperustaja
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mäkin keräsin mun vuoden eliitin lähinnä rahalla ja sitten kuvista sain muistaakseni 5 FPP:tä. Ei tosin enää sitäkään. Ja sekin eliitti meni umpeen viime vuonna.
// Ja Coma vois laittaa sen Suomi-ryhmän pystyyn, kun vain eliitti voi sellaisen tehdä!
// Ja Coma vois laittaa sen Suomi-ryhmän pystyyn, kun vain eliitti voi sellaisen tehdä!
-
- Ammattimouhoaja
Siellä on sitten. :D Joku halukas saa kyllä vääntää hienot esittelytekstit tohon.Eros kirjoitti:Mäkin keräsin mun vuoden eliitin lähinnä rahalla ja sitten kuvista sain muistaakseni 5 FPP:tä. Ei tosin enää sitäkään. Ja sekin eliitti meni umpeen viime vuonna.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Häiritsee kovasti, että mitä tarkoittaa art sales -osiossa käytetty lyhenne rp?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
RP tarkottaa Recent Post. En oo ite koskaan kirjottanu noille forkille, mutta mun käsityksen mukaan jos heittää viestiinsä RP niin se viesti ilmestyy johonkin käyttäjän "Recent Posteihin" (vähän niinkun kirjanmerkkejä?) Käytännössä siis meinaa, että käyttäjä tulee myöhemmin takas tekemään tarjouksen/tilauksen ja haluu pistää sen topan muistiin.