Mulla on samat fiilikset Vicinitystä! Oon mahottoman ylpee ku kasvatit pärjää näyttelyissä ja ku omat koirat pärjää. On kuitenki vähän outoa kiintyä virtuaalikoiraan, mut en oikee meinaa millää osata luopua noista ekoista sakuista ja valkkareista :c Ensimmäinen valkkari Valdo, on jo täysin valmis paketti, mut toisaalta haluisin sille vielä parit muotovalion arvot, joten ehkei vielä oo aika sanoo heippoja. Ekalle sakulle Falcolle, joudun sanomaa sen pentueen jälkee heipat, vaikka tuntuuki ikävältä.Spunky kirjoitti:Avénlessista on muodostunut mulle jo ihan mielettömän rakas projekti! Mehän täytetään tänä vuonna jo kaksi vuotta! Miten se aika meneekään niin valtavan nopeasti! Tuntuu ihan mielettömän hienolta kaikki se, mitä ollaan jo saatu tän kahden vuoden aikana aikaan. Kasvattajamenestystä on tullut saavutettua jo yli odotusteni. Mulle tuottaa ihan oikeasti suurta mielihyvää nähdä omien kasvattien menestyvän kisakentillä. Myö pyritään jatkamaan nousua samaan tapaan. Jännää et en ole oikeasti Avénlessin aikana kertaakaan kyllästynyt tähän touhuun. Uskon että innostus jatkuu vielä kauan. Mie en kyllä Avénlessista (enkä tietty Rayvoristakaan) halua luopua piiiiiiitkiin aikoihin! On tässä nimittäin niin paljon tehty töitäkin tämän eteen. :)
Naurattaa tällanen :D