Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Rejja
Alkupalat

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Rejja »

Mulla on vieläkin semmosta uudenkarheuden innostusta tästä virtuaalitoiminnasta, vaikkei Merikotkan ookkaan mikään eilisen päivän väsäys. Jotenkin kun oon saanu pidettyä ton koirakon silleen kivan pienessä porukassa (3mudia & 1farkku). Ja kun rodut on semmosia mistä tykkään omakohtasesti tosi paljon, etenkin mudit on aina ollu semmosia "sydäntä lähellä". Ja faaraokoirissa sama juttu, vallottavan näkösiä hörökorvasia otuksia.
Toi kisapuolikin menee silleen tasasen paksusti, millon nyt sopivaa tapahtumaa löytyy niin pyritään olla osallistumassa. Tietenkin välillä menee noita ohi, mut sitä nyt sattuu ja parempi tsäkä enskerralla. Aina ei voi voittaa. =)

Mitään innostusta / mielenkiintoo mulla ei oo ruveta suunnitteleen pentuetta tonne pitkään aikaan. Ehkä joskus 2013 vuoden puolella, lopputalvesta / alkukeväästä vasta. Kun ei tässä mikään hoppu oo ollenkaan. Ja sitä aikasemmin oon aatellu ottaa selvää jo tarpeeks ajoissa, kellä ois kiinnostusta ottaa yks mutulaispentu hoteisiinsa. Ettei puihin menis koko pentue / kaikki tulis parin viikon päästä kasvattipalautuksena mulle tmv.
~ Real One - sekalainen paimenlauma. ~
vani
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja vani »

Onkohan siitä nyt yli kolme vuotta kun tämä wanhus pisti pillit pussiin Myrskyluodon ja virtuaalihommien kanssa. En tiedä muistaako minua täällä enää kukaan, muutama tuttu nimimerkki ponkaisee aina jostain esiin kun foorumia vielä haikeana selailee. :) Nettisivuhommistakin on ollut vuosien tauko, mutta nyt ois webhotelli domainineen tilattu, ei vielä toiminnassa kylläkään. En tiedä mistä tämä kipinä, mutta syystä tai toisesta haluttaisi uutta virtuaalikenneliäkin väsätä. :D Mietin vain että olenko ihan ikäloppu jo näihin juttuihin mutta jokin siinä vain koukuttaa.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mä muistan hyvinkin! Ihanaa että olet palaamassa virtuaalikoirien pariin :)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mä muistan kanssa vanin ja Myrskyluodon! Onko siitä muka jo kolme vuotta.. Niin se aika vaan menee. Kauhean moni vanha kasvattaja on lopettanut.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
vani
Le-ppä-ker-ttu

On siitä, jollei enemmänkin. Muistaakseni oisko peräti viitisen vuotta kun pidin aika pitkään taukoa, sitten yritin vielä Myrskyluodon kanssa kerran, mutta kyllä siitä "lopullisesta" lopettamisesta se kolme vuotta taitaa olla. :) Nyt ajattelin uutta kasvattajanimeä, mutta eiköhän nuita samoja paimenkoirarotuja kuvioissa pyöri, niistä mihinkään pääse. :D
Wolfie
Höpsö veitikka

Mä selailin vahoja viestejä ja kyllä sä vielä 2010 T-pentueen teetit. Mäkin vähän mietin että ei kai siitä ihan kolmea vuotta ole.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
vani
Le-ppä-ker-ttu

Ohoh! :D Ajantaju tässä hämärtyy itelläänkin. Niijoo, sehän oli sijoitustyttönen jolle tuo viimeinen pentue Myrskyluodon nimiin tuli. :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Joo kun muistan et mä sulta Myrskyluotolaista himosin mut ajattelin sit et seuraavasta pentueesta.
horros kirjoitti:Myös koirien suunnittelu on jänskää, vaikkei niiden tekemiseen kauhean kauaa mene. Yritän kovasti pitää koiramäärää pienenä, mutta eipä tuosta jalosta aatteesta taida mitään tulla, kun nyt on taas uusi koira odottelemassa nettiin pääsyä...
Tämä! Onneksi mulla ei ole hirveästi enää mitään kuvia.

Mä muistan ne Haovcin, Filthyn, Sarlovekin ja Intiaanitarujen(Bakemonon) heydayt kun mulla valioitu koirat hirveeseen tahtiin ja uusia lappas koko ajan sisään. Jos ei jostain pentueesta niin toin sitten itselleni. Rakastan suunnitella koiria, miettiä nimeä, etsiä kuvia ja mitä kaikkea :mrgreen: . Yhdessä vaiheessa mulla oli 73 koiraa eikä edes tiukkaa tehnyt. Mulla taitaa tällä hetkellä olla alle 20 koiraa ja tuntuu siltä että näihin hukkuu. Mut jos mulla olisi enemmän kuvia mitkä inspais kisaamaan niin olisi vain ajan kysymys milloin mulla taas koiramäärä heittelehtii jossain viidessäkympissä.

Mua hävettää se, etten mä ole jaksanut kisoja järkkäillä. Viimeistään mä sitten pidän Haovcin 5-vuotis kisaputken mihin tulee kaikki mahdolliset lajit.
Hämmentää ihan oikeasti, että joku 3kk niin Haovc oikeasti täyttää 5v.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ Mitäääää, onks siitä muka jo viis vuotta, kun hakkasin näppäimistöä? Ei voi olla! :0
Wolfie
Höpsö veitikka

Olihan Haovc Wolfeye's jonkun aikaa! Tai no vuoden oli. Et kyllä siitä sun näppäinten hakkaamisesta on kohta neljä vuotta!

/Ilmoittauduin ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen PEKO kisoihin :---D oli hirveen jännä kun mä muistan että mulla oli kauhee lössi vähän joka luokassa ja nyt mun kaikki koirat kituu jossain pesossa.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

Tosi turhauttavaa kun mulla ei ole enää konetta käytössä, sehän siis vanhuuttaan sekosi eikä toimi enää kuin satunnaisesti, mutta silloinkin muutaman minuutin käytön jälkeen tilttaa ja sammuu. :( Hitto kun varsinkin nyt kun löytyisi intoa aloittaa virtuaalisten koirien kanssa ihan puhtaalta pöydältä. Kännykällä oon nyt joutunu pärjäileen mutta ei tällä pahemmin virtuaalitouhuja saa hoidettua eteenpäin.. Voisin toivoa konetta joululahjaksi, mutta siihen on aikaa. Toki voin samalla pohtia, että kannattaako näiden virtuaalijuttujen kanssa enää aloittaa uudelleen ja säätää.. On ollut iso taakka pois harteilta, olen huomannut, kun pakosti turrilan jouduin tietokoneen uupumisen takia jättämään. Mutta tähän on jäänyt koukkuun, ehkä palaan takaisin jos saan koneen käyttöön. :)
Kuva
sukelluskettu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Mulla menee muuten hyvin, mut mulla on kisakoodit ihan täys ja koiria on aika paljon jo. Yli kakskymmentä on mulle ihan sika iso määrä ja muutama niistäki on sijotuskoira, joita olis pakko kisata, mut onhan ne ekana listoilla kyllä. En kehtaa kuopata vanhoja koiria, jotka on jo kisanneet ja pentunsa tehnyt, en vaa kehtaa koska ne on mun ensimmäisiä söpösiä ja tositosi tärkeitä :c Esimerkkinä nyt Marcian ihana kasvatti Joomagnan Eighteen Seconds, joka alkaa kohta olemaa valmis ja siitä pitäis luopua :c En vaan halua.. Voishan ne olla tuola ja roikkua, mut ei siinäkää mitää järkeä ole.

Enkä jaksais ilmotella koiria minnekkää, tai jaksan mut se tuloksien päivitys on syvältä :D:D
.
.
  • Kuva
seita
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja seita »

musta tuntuu että oon ainoa joka ei jaksais millään lähettää kisakoodeja mut kisakalentereiden päivittäminen ei oo mikään ongelma.... :mrgreen:
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Hilmainen
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Hilmainen »

seita kirjoitti:musta tuntuu että oon ainoa joka ei jaksais millään lähettää kisakoodeja mut kisakalentereiden päivittäminen ei oo mikään ongelma.... :mrgreen:
^Et suinkaan! :D Mä voisin päivitellä kisakalentereja vaikka ja kuinka, mutta taas kisakoodien lähettämien tuntuu tosi vaivalloiselta.....
Jonakin päivänä olen puu,
ja tuuli laulaa oksissani ja aurinko tanssii lehdilläni,
ja olen vahva ja kaunis kaikkina vuodenaikoina.

Paikalla ollaan taas..
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

seita kirjoitti:musta tuntuu että oon ainoa joka ei jaksais millään lähettää kisakoodeja mut kisakalentereiden päivittäminen ei oo mikään ongelma.... :mrgreen:
Mulla ihan sama juttu! Inhoan liittojen kyttäystä ja kisakoodien lähettelyä, mutta kalentereiden täyttäminen on aina yhtä kivaa.
Lukittu