Sivu 4/5

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTTÄRIPÄIVÄT!

Lähetetty: To Heinä 15, 2010 8:00 am
Kirjoittaja whokilledbambi
Nahkat käy, komeesti Shokki on viel kehässä samana päivänä >8D Jätkä on muuten saanut eka 17p koiratansseista.

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTTÄRIPÄIVÄT!

Lähetetty: To Heinä 15, 2010 8:02 am
Kirjoittaja Shanya
Kyllä käy, me ollaan vaan menossa ensin tädin mökille tänään ja sieltä Kotkaan, joten en heti pääse kisaamaan, mutta tullaan sitten viimeistään 22. päivä tätä kuuta takaisin (:

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTTÄRIPÄIVÄT!

Lähetetty: To Heinä 15, 2010 8:41 am
Kirjoittaja Narya
Bambille suurkiitokset kisauksen aloittamisesta! :----D Hienosti lähtee!
Shanya ok, no panic. :---D Pääasia et sivut on!

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || PEHKOT SYNTYNEET!

Lähetetty: Pe Heinä 16, 2010 2:27 pm
Kirjoittaja Narya
No niin, pehkot on syntyneet. :----) Onnea ja menestystä kisakentille ja ilmoitelkaahan kuulumisia!

Nahkiaisia odotellaan syntyväksi huomenna.

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || PEHKOT SYNTYNEET!

Lähetetty: Pe Heinä 16, 2010 3:50 pm
Kirjoittaja whokilledbambi
Jei nahkiaisia huomennaaaa :3 Shokilla kasassa nyt EH4 ja ERI2 näyttelyistä, sekä ne tanssipisteet...

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || PEHKOT SYNTYNEET!

Lähetetty: Pe Heinä 16, 2010 3:56 pm
Kirjoittaja Narya
Nice! Kyl mä uskon, että tolla naamalla Shokki tulee pärjäämään ennemmin tai myöhemmin aika tasokkaastikin näyttelyissä! :----D Bambi muutes, oisko mahdollista saada sun msn, oot kiinnostavalta vaikuttava ihminen! :mrgreen:

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || PEHKOT SYNTYNEET!

Lähetetty: Pe Heinä 16, 2010 4:04 pm
Kirjoittaja whokilledbambi
Vai että kiinnostava, thanks :DD varjoleikki[at]hotmail.com

Mä oon ihan rakastunut tohon Shokin kuvissa seikkailevaan poikaan &.&

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTYNEET!

Lähetetty: La Heinä 17, 2010 10:03 am
Kirjoittaja Narya
No niin, nyt saa nahkapupelotkin lähteä maailmalle. :)

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTYNEET!

Lähetetty: Su Heinä 25, 2010 6:18 pm
Kirjoittaja whokilledbambi
Shokille ensimmäinen serti!

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTYNEET!

Lähetetty: Su Heinä 25, 2010 6:23 pm
Kirjoittaja Narya
Hienoa, onneksi olkoon! :)

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTYNEET!

Lähetetty: Ti Syys 14, 2010 7:15 pm
Kirjoittaja whokilledbambi
It just keeps gettin' better, Polar Circle's Dragstrip Superstar on nyt virallisesti parkettien partaveitsi: 258p koiratanssista ja poika on nyt tanssivalio!

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTYNEET!

Lähetetty: Ke Syys 15, 2010 7:22 pm
Kirjoittaja Narya
Oi, hienoa! :) Kiitos sulle, mukavaa huomata että noinkin nuori kasvatti valioituu, ja vieläpä upeilla tuloksilla. :)

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTYNEET!

Lähetetty: Ti Huhti 05, 2011 6:24 pm
Kirjoittaja whokilledbambi
Parkettien partaveitsi on nyt kisaillut tokossa kun sain äskeittäin innostuspiikin taas tokokisautukseen. Tämän piikin myötä Shokin nimi titteleineen on:
vKTV BH TK2 vFINW-10 Polar Circle's Dragstrip Superstar

Oisko kasvattajalla jotain toiveita missä lajissa Shokkia olis kiva nähdä kisaamassa? Paimennuksessa käydään laihanlaisesti, toivottavasti saatais kesän loppuun mennessä valionarvo sieltäkin.

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTYNEET!

Lähetetty: Ti Huhti 05, 2011 7:51 pm
Kirjoittaja Narya
Hei hienosti menee, kiitti kuulumisista ja onnea menestyksetä! :--) Kasvattajatäti suosittelee palveluskoirakokeita, esim jälkeä tai hakua!

Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) || SYNTYNEET!

Lähetetty: Ti Huhti 05, 2011 9:26 pm
Kirjoittaja Hawa