Scarlets D- pentue - punaisia irlanninsettereitä
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: Scarlets D- pentue - punaisia irlanninsettereitä / Camilla!
Camillalta vielä haluaisin sivut!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Camilla
- Vuohenruokaa
Minua kaivataan? :----3 Elikkäs Dain sivut tuossa vaiheessa, luonnetta jatkan jossakin vaiheessa.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
-
kirby
- Höpsö veitikka
Camilla, kiitos paljon!
vuoden kadehdituin 2012
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Re: Scarlets D- pentue - punaisia irlanninsettereitä
Hitsi kun ois tehnyt mieli ottaa! Ehkä mä vaan kiltisti odotan sitä kun teetät Missyllä pennelit niin siitä napsaisen mukaan >:)
Pssst, tässä sivussa ajattelin kertoa että Missy nousi kanakoirakokeissa voittajaluokkaan! Tulispa enemmän kanakoirakokeita niin saisin siitä joskus vielä valion... Alkaa tympimään se, että jos haluan saada koiralle tuloksia niin joudun itse järkkäämään kisat varsinkin vähän harvinaisemmissa lajeissa.
D-pentujen omistajat! Shoot That B*tch!-kanakoirakoeputken vika osa on kisaamatta, olen pitkittänyt ilmoittautumista marraskuun toiselle päivälle kello 12.00 saakka. Osallistukaa siis niin saatte kanakoirailut käyntiin:
http://voyagerna.webs.com/ShootThatBtch/7.htm
Pssst, tässä sivussa ajattelin kertoa että Missy nousi kanakoirakokeissa voittajaluokkaan! Tulispa enemmän kanakoirakokeita niin saisin siitä joskus vielä valion... Alkaa tympimään se, että jos haluan saada koiralle tuloksia niin joudun itse järkkäämään kisat varsinkin vähän harvinaisemmissa lajeissa.
D-pentujen omistajat! Shoot That B*tch!-kanakoirakoeputken vika osa on kisaamatta, olen pitkittänyt ilmoittautumista marraskuun toiselle päivälle kello 12.00 saakka. Osallistukaa siis niin saatte kanakoirailut käyntiin:
http://voyagerna.webs.com/ShootThatBtch/7.htm
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
kirby
- Höpsö veitikka
Kato bambi, seuraava yhdistelmä sit jonki ajan päästä vois mahdollisesti olla Missy x Roi ni ethän sä sit voikaan kieltäytyä. >P)
Ja hei kiitti ku ilmotit, mä pistän ilmot menemään. Mä jo luulin että oon taas sivuttanu kaiken!
Ja hei kiitti ku ilmotit, mä pistän ilmot menemään. Mä jo luulin että oon taas sivuttanu kaiken!
vuoden kadehdituin 2012
-
whisperer
- Nakkisotilas
Dylan sai viimein kuvat ja otsikon :)
-
kirby
- Höpsö veitikka