Iso kasa koiria myyntiin ! KASVATTAJAT
-
Jussu
- Ei riitä.
Re: Iso kasa koiria myyntiin ! KASVATTAJAT
Kyllä mä voisin ton Koopin sitten ottaa. Tulis hieman haastetta koulutukseen. Niin ja saisin vihdoinkin sen malikankin sinne Olkihattuun(osoite profiilissa).
Tällä hetkellä ite oon kiinnostunu paljon ToKosat ja pk:sta et sieltä voi meitä bongata, myös näyttelyissä mennään. Agilitya ja muita lajeja voitais siinä sivussa sitten kans mennä. Niin ja pentueen oisin kiinnostunu teettään myöhemmässä vaiheessa, kun kerätään ensin pari titteliä lisää.
//Niin ja kuvat voisin ottaa mukaan
///Et oo käyny vähään aikaan, tässä topassa. Mutta tein Koopille sivut, voin poistaa jos Kooppi ei meille lähe mutta mulla on ollu tylsää ;) Tässä
Tällä hetkellä ite oon kiinnostunu paljon ToKosat ja pk:sta et sieltä voi meitä bongata, myös näyttelyissä mennään. Agilitya ja muita lajeja voitais siinä sivussa sitten kans mennä. Niin ja pentueen oisin kiinnostunu teettään myöhemmässä vaiheessa, kun kerätään ensin pari titteliä lisää.
//Niin ja kuvat voisin ottaa mukaan
///Et oo käyny vähään aikaan, tässä topassa. Mutta tein Koopille sivut, voin poistaa jos Kooppi ei meille lähe mutta mulla on ollu tylsää ;) Tässä
-
Ninsku
- Alkupalat
- Viesti:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Tack.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Apina
- Alkupalat
Voisiko Keina mitenkään tulla mulle? Mä lähetän sivut sulle heti kun tulee valmiiksi (jos siis luovutat sen mulle), ja aktiivista kisautusta ehdottomasti luvassa! :)
/ Joo ja tosiaan yksityiseksi, tällä hetkellä ainoakseni. :D Todennäköisesti melko pitkään aikaan muita ei ole tulossakaan, eli Keina saisi mun täyden huomioni. En halua että innostus misään nimessä lopahtaa liian tekemisen vuoksi, joten uskon että yksi koira riittää minulle mahtavasti. :)
/ Joo ja tosiaan yksityiseksi, tällä hetkellä ainoakseni. :D Todennäköisesti melko pitkään aikaan muita ei ole tulossakaan, eli Keina saisi mun täyden huomioni. En halua että innostus misään nimessä lopahtaa liian tekemisen vuoksi, joten uskon että yksi koira riittää minulle mahtavasti. :)
-
Camilla
- Vuohenruokaa
En ole vieläkään saanut vastausta Deapiltä jonne kuvalupapyynnön lähetin, eli käännyin Hobun puoleen yksärillä, jos tältä jotkut kuvat Jolle irtoaisi. Kai poika on vielä tänne päin lähdössä? (:
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
- Apina
- Alkupalat
Onko Juinttu huomannut että tänne on tullut uusia viestejä? :) Mä ootan kohtuu innolla, että pääsisi mahdollisesti sivuja tekemään jo piakkoin... :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Apina, juu Keina on sun.
Camilla, ok.
Camilla, ok.
-
Camilla
- Vuohenruokaa
Nonni, Jo löytyy nyt täältä. Huikkaa jos sivuilla on virheitä. (:
and like a deer in the headlights
i meet my fate
i meet my fate
-
Katenen
- Alkupalat
Don't try to tell me because your words just aren't enough Temmellykseen jos vaan käy. Eli kisautusta tiedossa ainakin näyttelyssä, varmasti muissakin lajeissa. Kisanäyttö. Todennäköisesti se ei lähtisi sieltä enää pidemmälle kiertoon.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^Tack.
^Joo voi muuttaa sulle. Kuvista voit sitten kysellä Hobulta jos ne haluat mukaan.
^Joo voi muuttaa sulle. Kuvista voit sitten kysellä Hobulta jos ne haluat mukaan.
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Onko Yawn Monkey Gobe jo mennyt?
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Ei oo tainnut.
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Entäs toi Jussun viesti (tän sivun eka)? No, tarjoaisin kotia Koopille. Hää tulisi minun ja Narrin yhteiseen paimenkoirakenneliin joka valmistuu pikkuhiljaa. Pitäisin tytön yksityisenä koirana, kunnes kenneli valmistuu. Tulevaisuudensuunnitelmissa kilpailla melko aktiivisesti, päälajeina paimennus, ipo ja toko. Sivulajeina kaikkea muuta esim. agilityä ja pekoa. Kuvat varmaan ottaisin mukaani, niin päästäisiin näyttelyihinkin. Jalostuskäytöstä en vielä tiedä, mutta mahdollista. Kisanäyttöä voi katsella em. linkin koirilta.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Oi anteeks, en huomannut. Kelpaisko sulle sit joku toinen koira? Kun kyllä silleen vakuutit, että voisin sulle jonkun noista turrikoista antaa (:
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Oisin halunnut nimenomaan Koopin, nuo muut eivät oikein innostaneet. :/