Re: dobbereita (syntynyt)
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 9:33 am
Anteeksianteeksianteeksi, etten ole näyttänyt sivuja! Sori oikeasti, tää topikki on mennyt jotenkin ihan ohi multa. ;o mutta teen sivut tänään ja samoin alan tänään kisaamaan.
/viuhkunettiin en pääse enää kirjautumaan, kirjautumissivu ei siis suostu aukeamaan, joten parin päivän tuskailun jälkeen päätin siirtää Geewasin toiselle sivutilalle. Meidät löytää nykyään osoitteella geewas.awardspace.com ja samalla esittäytyy Jääkyyneleen Rusty Nail, "Remus"! :)
/viuhkunettiin en pääse enää kirjautumaan, kirjautumissivu ei siis suostu aukeamaan, joten parin päivän tuskailun jälkeen päätin siirtää Geewasin toiselle sivutilalle. Meidät löytää nykyään osoitteella geewas.awardspace.com ja samalla esittäytyy Jääkyyneleen Rusty Nail, "Remus"! :)