Sivu 4/4

Re: dobbereita (syntynyt)

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 9:33 am
Kirjoittaja juulia
Anteeksianteeksianteeksi, etten ole näyttänyt sivuja! Sori oikeasti, tää topikki on mennyt jotenkin ihan ohi multa. ;o mutta teen sivut tänään ja samoin alan tänään kisaamaan.

/viuhkunettiin en pääse enää kirjautumaan, kirjautumissivu ei siis suostu aukeamaan, joten parin päivän tuskailun jälkeen päätin siirtää Geewasin toiselle sivutilalle. Meidät löytää nykyään osoitteella geewas.awardspace.com ja samalla esittäytyy Jääkyyneleen Rusty Nail, "Remus"! :)

Re: dobbereita (syntynyt)

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 7:31 pm
Kirjoittaja Susityttö
Ei mitään kiirettä (:

Re: dobbereita (syntynyt)

Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 1:16 pm
Kirjoittaja Nepah
Saanko esitellä; Jääkyyneleen Angel's Kiss "Gina"!

Sivuilta puuttuu vielä luonne mutta se tulee pian ;)

Re: dobbereita (syntynyt)

Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 9:50 pm
Kirjoittaja Susityttö
Ääh, en ookkaan huomannut, että Julia on laittanut sivuja. Molemmat olette tehneet hienot sivut, kiitos kovasti (: Vaihtelin Drinkki-pentueen sivulle Geewasin osoitteen ja pentujen sivutkin löytyy sieltä nyt eli, tän voikin sitten lukottaa.