Sivu 4/7

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 8:28 pm
Kirjoittaja Jebi
Pyytelin tänään monesta landseer kennelistä kuvia ja toivottavasti jostain saan kuvaluvat. Sukupuolesta en siis vielä osaa edelleenkään sanoa, ootan nyt muutaman päivän vastauksia.

Innolla odottelen nimiä ja lisää tietoa pentueesta. Olisiko siis tarkoitus syntyy joulukuun lopulla?

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 8:52 pm
Kirjoittaja Lansu_
Jebi kirjoitti:Innolla odottelen nimiä ja lisää tietoa pentueesta. Olisiko siis tarkoitus syntyy joulukuun lopulla?
Tarkotus olis joo että pennut syntyy vuoden lopulla, mutta vepeyhdistyksen tauko tuli vähän huonoon väliin. Olen harkinnut tässä että teettäisin tuon lansupentueen ennen nöffejä vaikkei Vesselistä saataskaan ennen pentueen syntymää vepevaliota. Ehdottomasti kuitenkin kisaan sitten pentujen jälkeen uroksen valioksi ja otan vaikka pennun omistajiin yhteyttä kun Vesslei valioituu niin että voitte merkitä valionarvon sukukalenteriin. :) Vesseli on viimeaikoina alkanut yhtäkkiä jostain syystä menestyä myös näyttelykehissä, SERTejä on tippunut useammankin kerran, joten muotovalionarvojakin voi vielä olla odotettavissa.

Itseasiassa voisin laittaa nimiä tähän esille molemmille pentueille jo.

Lansut tulee olemaan N-pentue ja olen kasannut tällaista nimiluetteloa:
  • Meripelastajan Neliveto - HANNA
    Meripelastajan Nappulaliiga - SHAGAN
    Meripelastajan Nollatoleranssi
    Meripelastajan Nukkavieru
    Meripelastajan Nälkälakko
    Meripelastajan Nurjapuoli
    Meripelastajan Nuijajupakka
    Meripelastajan Nokikolari - JEBI
    Meripelastajan Nukkehallitus
    Meripelastajan Nummisuutari
    Meripelastajan Naskalihammas
Nopeet syö hitaat. Itsekin saa yrittää kehittää nimeä, mutta vaatimuksena on että kyseessä on N-kirjaimella alkava, ainakin jossain määrin omaperäinen yhdyssana. Voin varoittaa että mun nimiseula on sitten aika tiukka. :mrgreen:

Nöffit tulee sitten olemaan O-pentue ja nimilista on tällainen:
  • Meripelastajan Ohdakeprinsessa
    Meripelastajan Ohikulkija
    Meripelastajan Ojankaivaja
    Meripelastajan Olkinukke
    Meripelastajan Ongelmanuori - HENJI
    Meripelastajan Onnenonkija
    Meripelastajan Oppipoika
    Meripelastajan Oravanpyörä
    Meripelastajan Orjantappura
    Meripelastajan Outolintu - KIRSI
Samat sanat kuin lansupentueen kohdalla: Nopeet syö hitaat. Itsekin saa yrittää kehittää nimeä, mutta vaatimuksena on että kyseessä on O-kirjaimella alkava, ainakin jossain määrin omaperäinen yhdyssana. Voin varoittaa että mun nimiseula on sitten aika tiukka. :mrgreen:

Syntymäaikoja yms. en vielä lähde lyömään lukkoon, mutta lansupentue tulee ainakin vielä tämän vuoden puolella. Nöffit joko vuoden ihan viimosina päivinä tai ensi vuoden ensimmäisinä päivinä. Jossen saa vanhemmista valioita (Vessleistä vepevaliota ja Ajkasta tokovaliota) ennen pentueita niin sitten kisaan pentujen jälkeen ja otan yhteyttä pennunostajiin kun valionarvo on saatu.

Nyt vielä ennen kuin unohtuu:
Mä rekisteröin itse pennut VFCI:n alaiseen rekisteriin, joten omistajien ei siitä tarvitse huolehtia. Lähetän kaikki saman pentueen pentujen tiedot yhtäaikaa, joten rekisteri-ilmoitukset lähtevät VFCI:hin vasta kun kaikkien pentueen pentujen sivut on saatu. Salasanoja yms. en anna omistajille vaan teille jää vastuu ilmoittaa minulle osoitteen muutoksista, omistajan muutoksista yms., jotta voin itse tiedot rekisteriin muokata (jos tuo rekisterin muokkausjuttu tulisi jossain vaiheessa toimintaan :D).

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 9:00 pm
Kirjoittaja Jebi
Mulle Meripelastajan Nokikolari (: Uroksen voi laittaa mulle sitten listaan, luulen kyllä, että jos saan jostain kennelistä luvat, edes yhden uroksen kuvat sieltä löytyy.

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 9:02 pm
Kirjoittaja Kirsi
Outolintu mulle! Ja samalla uros (:

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 9:11 pm
Kirjoittaja Shagan
Jee, nimet.
Mie haluan Meripelastajan Nappulaliigan. <3
Ja voit pistää minulle uroksen, sillä niissä kuvissa mitkä pistän koiralle on nähtävästi uros.

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 9:15 pm
Kirjoittaja Henji
Meripelastajan Ongelmanuori!

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 9:48 pm
Kirjoittaja Marcia
Mä keksin ite nimen!!

Ootahan..

E/
Meripelastajan..

Napakymppi
Nälkälakko
Nälväisy
Narkomaani (<3)
Naurunpuuska
Neuvottomuus
Noidankehä
Neronleimaus
Nimetön (<3)
Nimimerkki
Noitarumpu
Nokkonen
Nuolimyrkky


Jos joku/jotkut iskee niin jees ;)

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 10:09 pm
Kirjoittaja Lansu_
Seuraavat voisin hyväksyä...

Meripelastajan Nälkälakko
Meripelastajan Noidankehä
Meripelastajan Neronleimaus
Meripelastajan Nimetön (puhuin yhdyssanoista, mutta tää menköön :D)
Meripelastajan Noitarumpu
Meripelastajan Nuolimyrkky

...eli mikä sua noista eniten miellyttää. :)

Muiden nimitoiveet huomioitu ja halutut nimet siis varattu.

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 10:16 pm
Kirjoittaja Marcia
Öö.. Vaikea valinta.
Jos mä otan ton Nimettömän, jos se siis sulle kelepaa?

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 10:20 pm
Kirjoittaja Lansu_
Kelpaa, elikkäs Nimetön Marizalle.

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 10:26 pm
Kirjoittaja Marcia
Millonkas sivujen pitää olla sitten valamiit? :)
Nyt on vaan kutsumanimen keksiminen .. Ouh! >:(

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 10:30 pm
Kirjoittaja Lansu_
Mä olen vähän noita syntymäpäiviä pohtinut, periaatteessa tekis mieli sopia astutus tälle päivälle niin että pennut syntyis tossa 12.12. (allekirjoittaneen syntymäpäivä :D), mutta en sitten tiedä saanko kaikkia lansupennun varaajia siihen mennessä kiinni. Ilmoittelen tässä muutaman päivän sisällä syntyykö lansupennut tollon 12.12. vaiko vähän myöhemmin.

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 10:43 pm
Kirjoittaja Marcia
Selvisi sitten kun kysäsin tolta Icikarman pitäjältä niin ton Lucky von Fierstin kuva on otettu vain sen koiran kasvattajalta, joten päädyn näihin kuviin:

http://www.icikarma.no/dogs/hanner/hanner5.jpg
http://www.icikarma.no/dogs/hanner/hanner1.jpg
http://www.icikarma.no/dogs/hanner/hanner4.jpg

HETKINEN.
tälläset löyty vielä tuolta (ja saa käyttää)
http://www.icikarma.no/nyheter/nyhete20.jpg
http://www.icikarma.no/news/images/edwin_nch08.jpg
http://www.icikarma.no/news/images/nemo_12.02.08.jpg (onko edes uros)

Olisko toi Edvin nyt ;)

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 10:48 pm
Kirjoittaja Lansu_
^ Edwin ihan ehdottomasti! <3_<3

Kohta viedään mun koirien nenän edestä kaikki tittelit. Mulla on kahdeksasta paikasta kuvaluvat ja tuntuu ettei silti löydy mieleisiä kuvia. :D Noh, pienen etsinnän jälkeen löyty kyllä munkin urokselle aivan ihanat kuvat.

Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 10:50 pm
Kirjoittaja Marcia
Edvinit sitten tulee ;)

Satuin nimittäin kalastelmaan noita sivuja ja Edvarttihan se siellä<33336969699 Upea koira!