Ulkomainen virtuaalikoirailu

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Minnea
Kanada

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Minnea »

ISG'stä saattaisi helposti löytää jotain, tietenkin riippuen siitä, minkä rotuisen koiran haluaisit. Voin mahdollisesti kysellä asiaa ^^
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
whisperer
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Minnea kirjoitti:ISG'stä saattaisi helposti löytää jotain, tietenkin riippuen siitä, minkä rotuisen koiran haluaisit. Voin mahdollisesti kysellä asiaa ^^
Se olisi hienoa! Olemme haaveilleet ostavamme Kuiskaukseen pitkäkarvaisen weimarinseisojan. Näitähän meidän puolelamme pari yksilöä, mutta niiden joululle suunnitellusta pentueesta ei ole kuulunut mitään. Niinpä ulkomailta tuotu pk weimari olisi erittäin mieluinen tulokas Kuiskaukseen.
Ja jos sattumalta törmäät harvinaisiis eläinlajeihin (siis ei hevosia, kissoja tai koiria), olisimme niitäkin mielelämme Suomeen tuomassa...
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Lapiosankari
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Lapiosankari »

Ruotsin virtuaalikoiratoiminta on ainakin ihan olematonta, hevosten osalla tilanne on jo parempi. Jos "internetkennel" sattuu löytymään, on se suunnilleen samaa tasoa kuin Suomen vuoden 2001 Expage-koirahoitolat. Hevoskiinnostuksen puutteessa olenkin tälle suomalaiselle virtuaalikoirapuolelle vähitellen ajautunut vuosien aikana.
Sing with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tear
Sing with me if it's just for today
Maybe tomorrow the good Lord will take you away
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Yhyy. kyselin yhtä shiloh urosta itelleni ja tyyppi vastasi että saan sen jos kukaan muu ei varaa. Nyt on pari kk mennyt ja kasvis ei vastaa sähköpostiin tai mihinkään muuhunkaan :(
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Emine
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Emine »

Heeiii mistä noita saksalaisia ja muita ulkomaalaisia kivoja kenneleitä oikein löytyy? Voitteko pistää osoitteita tai jotain, mua kiinnostaisi iha hirveesti ulkomainen toiminta/yhteistyö jollain saralla. Myös aidosta ulkomaisesta tuonnista oon haaveillut pitkään mut NCC:n rekisteröidyistä kenneleistä annetaan adoptioon yleensä vaan NCC:n jäsenille. Kertokaas nyt!
Ainiin ja kun tuolla niistä englanninkielisistä käännöksistä jo puhuttiin, oon aloittanut jo virtuaalikoiramaailman esittelyn kirjoittamisen englanniksi. Tosin aion muokata sen nyt nykyaikaiseen muottiin missä puhutaan ainoastaan YVNL:stä. Oon jo kääntänyt ensimmäisen kappaleen pari viikkoa sitten, joka oottelee Rotan hyväksyntää. Mut luulen kyllä et käännän kohta loputkin kun en jaksa venailla. (kärsimätön, hmm?) :mrgreen:
höpötipöpötipöp

aivan liian kauan virtuaalikoirailua
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

^ Mulla on ollut samanlainen fiilis mian kanssa vähän pitemmän ajan jo, että olisi aivan sairaan upeaa ostaa jostain ulkomaalaisesta kennelistä joku koira ja siten tuoda tuntematonta, suvullista sukua Suomeen. Tälläiset yhteistyöt olisivat oikeata herkkua! Joten nyt vaan netin ihmeelliseen maailmaan etsimään ulkomaalaisia kenneleitä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Mew
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Mew »

Hei teinkö mä sen mitä oon jo kauan halunnutkin, eli löytää ulkomaalainen virtuaalikenneli? Eka & toka, vai onko noi vaan jotain... muuta? Ja sitten jos jatkaa vielä tänne, niin sielläkin on sitten vielä jotain :D
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Nyt on sanottava, että en ole ajatellut ollenkaan muissa maissa olevan :lol: Sen takia, että en ole koskaan yrittänyt etsiä tai ajatellut tälläistä. Voisihan sitä etsiä jostai ulkomailta virtuaalikennelin, joka kasvattaa staffeja sekä bostoneita ja kysyä y-työtä, mutta, koska suomessakin on niin vähän staffejen kasvattajia ja bostonin kai minä ja yksi on ollut/on (?) niin en usko, että muissakaan maissa kovin paljoa.
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Susityttö kirjoitti:Ja tuolla samaisessa saksalaisessa virtuaalikennelissä on multa sijotusnarttu ja lähössä pentu sinne :D Tuntuu hienolta, että tänne on "eksynyt" muun maalainen virtuaaliharrastaja. Marion kuulemma tykkää tästä "meidän" tyylistä kisauttaa.
Pakko nyt hehkutella, että ollaan pärjätty Marionin (Saksasta) kanssa tosi hyvin (Sessi on välillä autellut) :) Hänellä on multa kaksi kasvattia (joista toinen sijoituksessa) ja ex-sijoitusnarttu. Pentueen teettäminen onnistui todella hyvin ja olen saanut hänen kahta urostakin lainata jalostukseen. Niin ja onhan mulla Marionin kasvattikin.
Tän lisäksi omistan yhden Kanadan tuonnin ja kaksi ½ Kanadan tuontia (olen toinen omistaja koirilla), tosin nämä kaikki kolme ovat samalta kasvattajalta.

Tolleripuolella on ainakin tehty jonkun verran ulkomaista yhteistyötä (joissakin pentueissa ollut ulkomaalainen uros isänä, kisattu ulkomailla & koiria tuotu ulkomailta), onko muissa roduissa ollut tälläistä? Katselin ainakin, että Merikapteeniin oli tuotu yksi collie (pk) ja Virnistykseen saluki Kismit kennelistä joten siellä on varmaan ylläpitäjä joka luovuttaisi Suomeen kasvattejaan.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Miten tää kismit-kennel, vaatiiko tuo että koiralla pitää olla hänen tekemänsä kuvat? Kun alustavasti puhuttiin ton shiloh shepherdin kasvattajan kanssa, hän suostui pitkin hampain että sain käyttää omia kuvia.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Emine
Kriisissä

Mäkin oon monta kertaa katellut tota Kismit kenneliä tässä vuosien varrella! Ehkäpä vois sinne olla yhteydessä joskus. Mewin löytämät kennelit vaikuttaa mielenkiintoisilta, onkohan noi silleen, että jotenkin kisaa jne. tossa Impulsion Sim Gamessa, kun sivuilla on vaan sukutaulu ja että missä lajeissa kisaa. Hmm, vois rekata ittensä tonne Impulsioniin ja katsoa vähän että miten se toimii!
höpötipöpötipöp

schaf
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja schaf »

Kertokaa mulle, että mitä noi sivut käytännössä on? : D (jotka aloitusviestissä mainittiin)
    • oh deer.
[/size][/color]
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Josefina »

Joo, Merikapteenilla ja Milleniumilla on yksi Australiasta tuotu koira, Kismit's That Certain Beat. Itse ei olla tuota kys. koiraa tuotu, vaan sen hoiti Minnea, jolla Carlo aikaisemmin asuikin. Herra on meille vaan ajan myötä päätynyt viettämään jo kohta ansaittuja eläkepäiviäkin. Itsellä olisi suunnitelmissa jossain vaiheessa tuoda juurikin tuolta Kismit'siltä uusi koira, joko pehko tai nahka. Niitä pentueita on tuolla vaan vähän huonosti. :)
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Osaisiko joku neuvoa miten tuolta Kismit's kennelistä voisi saada koiran tuotua? Yritin tutkia, muttei hyödyttänyt ;D
Kuva
Emine
Kriisissä

^ Siellä on ton "Adoption Centre" otsikon alla niitä linkkejä niin luultavasti sieltä. Siellä voi lähettää jonkun pyynnön minkä rotuisia pentuja haluaisi ja siellä on ohjeetkin siihen. Tällä hetkellä siellä tosin lukee että "Litter Requests Currenly CLOSED". Mutta voithan aina lähettää hänelle sähköpostia, oisko hän kiinnostunut tämmösestä erilaisesta toiminnasta, kuitenkin omistaja varmaan tietää jo jotain suomalaisesta v-koiratoiminnasta kun hän on jo muutamia koiria antanut adoptioon tänne Suomen maalle. :>
höpötipöpötipöp

Vastaa Viestiin