Lilithian kymmenennet (varattavissa!)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Lilithian yhdeksännet
Weezalle lähtee pentu! Jos noissa pk-liiton säännöissä on jotain epäselvää, niin laita yksäriä ja kysy ihmeessä. Suojelu (nyk. PASU) on samanlainen kuin muutkin laji, eli ALO:sta aloitetaan ja kolmeen VOI1:seen loppuu. PK-liiton lajeista ainoastaan PAEJ on erilainen, siitä tarvitaan yksi ykköspalkinto PAEJ1 -luokasta ja kolme ykköstä PAEJ2-luokasta valioitumiseen.
Jussulle mä en tästä pentueesta uskalla vielä valitettavasti antaa. Ei mitään henkilökohtaista, mutta vaadin paremman kisanäytön varmistamaan etten saa kasvattejani muutaman kuukauden päästä takaisin omistajan kyllästyttyä tähän touhuun. Seuraavasta pentueesta sitten, jooko? :)
Jussulle mä en tästä pentueesta uskalla vielä valitettavasti antaa. Ei mitään henkilökohtaista, mutta vaadin paremman kisanäytön varmistamaan etten saa kasvattejani muutaman kuukauden päästä takaisin omistajan kyllästyttyä tähän touhuun. Seuraavasta pentueesta sitten, jooko? :)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Lilithian kymmenennet
Upupup! Vielä yhden (tai kaksi) varaajan haluaisin löytää.
- seita
- Toistolla tehoa
hmmmmmm, milloin nämä mahtaisivat syntyä?
kun mua niin paljon houkuttelisi Delhin pentu koska se on yks mun lempparisakuista.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Noi vanhemmat on niin valmiita, että jos kolmas varaaja saadaan, niin aika nopsaan. Mutta jos koodit vaikuttaa täysiltä, nii mua ei haittaa vaikka menisitte hitaammalla alkuun. 
- seita
- Toistolla tehoa
mulla olisi kyllä pari koiraa muutamaa tulosta vailla valmiita, eikä nyt niin kauheen ruuhaista muutenkaan ekoissa luokissa.. jos vain viitsit luovuttaa mulle toisen pienen sakuvauvan Railon kaveriksi niin kyllä mä mielelläni ottaisin. :)
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kyllä mä mielelläni annankin! Haluutko uroksen vai nartun?
Nyt kun on kolmaskin varaaja saatu kasaan, niin on nimien vuoro. Mulla ei ole mitään teemaa mielessä, joten kerään tuonne ekaan viestiin nimiehdotuksia. Valitkaa sieltä tai keksikää oma, kieli on englantia.
Nyt kun on kolmaskin varaaja saatu kasaan, niin on nimien vuoro. Mulla ei ole mitään teemaa mielessä, joten kerään tuonne ekaan viestiin nimiehdotuksia. Valitkaa sieltä tai keksikää oma, kieli on englantia.
-
Weeza
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Lilithian kymmenennet (nimet!)
Kjähhääh, ihania nimiä:3 Meille lähtis mieluiten Lilithia Just Say Yes Niminen penikka? Sopis urokselleni mainiosti:3
- seita
- Toistolla tehoa
mulle narttu tällä kertaa. Lilithia Jeweled Splendour voisi tulla nimeksi jos sulle vaan sopii tuo nimi, yllättävän vaikea kirjain kyllä tämä J! 
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Tosi kaunis nimi! J on kyllä vaikee. Mietin et oisko pitäny ottaa jotai bändi tai tv-sarja -teemaa, mutku en keksinyt mitään tarpeeks kivaa, niin meni sitte näin. Ja ite tykkään, että pentueen sisarukset tunnistaa heti kirjaimen perusteella. 
- seita
- Toistolla tehoa
mä itseasiassa väsäilin sivut jo päivällä, nimi vaan puuttui...
neidin kutsumanimeksi tuli Savu. mitä sanot kuvista? jouduin turvautumaan taas flickrin kuvavalikoimaan kun itelläni on vaan tyhmännäköisistä liukupersesakuista kuvia. osaisitko muuten sanoa tolle väritykselle järkevämpää nimeä kuin mustanruskea?
by paper tissue skin
((RUMOER))
by paper tissue skin
((RUMOER))
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kivan näköinen! Eipä noille sakujen väreille taida mitään erikoisempia nimityksiä olla ainakaan suomessa, menisköhä toiki siihen perus "musta ruskein merkein" -nimitykseen. Tosin mietin, että toi vois mennä harmaastakin sakusta. No jooo, kiitos sivuista!
-
rust
- Kanada
Nimeksi tytölle Lilithia Jus In Bello ja sivuja teen varmaan vielä tämän päivän aikana. :)
// Oliskos mahdollista vaihtaa vielä urokseksi? Lilithia Jack The Flipper olisi mainio nimi jos ei vaan haittaa että muistuttaa isukin nimeä!
// Oliskos mahdollista vaihtaa vielä urokseksi? Lilithia Jack The Flipper olisi mainio nimi jos ei vaan haittaa että muistuttaa isukin nimeä!
feel love before it's gone
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Vaihdan uroksen ja nimen! Siitä tulee sitten Jack jr. :D
-
rust
- Kanada
Toivotaan niin.
Tällainen yhdeksänkuukautinen junnu-uros tulee hän olemaan ja nimeltään Pepsi! Sivuja väsäilen tässä parasta aikaa.
feel love before it's gone
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Hihi, tuohan näyttääkin isältään.