virtuaalikissat.net - tervetuloa mukaan!
-
Ida H
- Alkupalat
Re: virtuaalikissat.net - tervetuloa mukaan!
Itselläni on teko vaiheessa kenneli jossa on mukana egyptin maut
-
Milja
- Vuohenruokaa
Kiitos tiedoista! Vaikuttaa tosiaan mielenkiintoiselta tämä kissapuolikin, ja yritän lähiaikoina perehtyä virtuaalikissat.nettiin paremmin. Ja liittyä Maukujat-foorumiin. Muutama kissarotu, joka kiinnostaa, ovat Brittiläiset lyhytkarvat, Siberian catit, Maine Coonit ja Turkkilaiset vanit. Olen löytänyt monia ihania kuvia tuolta heikkisiltala.comista, niin että luultavasti yritän aktivoitua lähitulevaisuudessa virtuaalikissatoimintaan.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Oi, siperiankissa kasvattaja olisi enemmän kuin tervetullut :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Milja
- Vuohenruokaa
Juu, siperiankissa vaikuttaa sen verran mukavalta rodulta, että taidan ruveta sitä kasvattamaan, ja sen lisäksi jotain muutakin rotua. Rekisteröidyin Maukujiin äsken, ja lueskelen parhaillani virtuaalikissat.netin juttuja, joista tuntuu irtoavan paljon hyödyllistä luettavaa. Onko totta, että aika moni täältä virtuaalikoirapuolelta pyörii myös virtuaalikissojen parissa? Ainakin siis Pöpö, Mariza, noel, jne.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Mariza, noel, Rosa, Jassu, Carita ja minä sekä sasu. ja viki (uusia). Eipä kai muita. . .
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Svea
- Kanada
- Viesti:
^^ Kunhan piti vielä sanoa, että mäkin yritän nyt kovasti perehtyä tähän ja multa löytyy tällä hetkellä neljä kissaa virtuaalikennelistäni, joka sitten ehkä myös joskus hamassa tulevaisuudessa laajenee kissalaksikin. Who knows...
Ja noista turkkilaisista vaneista, niin mullahan on kahdella kissalla kuvat (aava, merry) heikkisiltala.comista, joten toivon, ettet juuri noita samoja kuvia käyttäisi :)
Ilmoittelin myös nuo kaikki kuvat tuonne listalle äskettäin.
Ja noista turkkilaisista vaneista, niin mullahan on kahdella kissalla kuvat (aava, merry) heikkisiltala.comista, joten toivon, ettet juuri noita samoja kuvia käyttäisi :)
Ilmoittelin myös nuo kaikki kuvat tuonne listalle äskettäin.
-
hyytelö
- Alkupalat
Minulle tulee nytten oma pikku virtuaalikissala Railwy Ragdolls (: <3 Tulkaa sitten käymään ahkerasti sivuilla, kunhan saan ne valmiiksi 
OLEN PAHOILLANI KAIKESTA!
-
Marcia
- Höpsö veitikka
^hienoa!
Ja muistakaahan taasen kaikki virtuaalikissailijat ja varsinkin VKTL:n tuomarit lukea uudistuneet säännöt.. Ettei tule taas yllätyksenä! (tuomaroiden tuomarointisivulle päivitetty ohjeet)
Pitäisi kyllä varmaan itsekin järjestää..jos jaksais!
Ja muistakaahan taasen kaikki virtuaalikissailijat ja varsinkin VKTL:n tuomarit lukea uudistuneet säännöt.. Ettei tule taas yllätyksenä! (tuomaroiden tuomarointisivulle päivitetty ohjeet)
Pitäisi kyllä varmaan itsekin järjestää..jos jaksais!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
sasu.
- Sumopainija
Mukavaa että koirapuolelta löytyy myös paljon virtuaalikissaihmisiä! :D Itse olen ihan uusi tässä hommassa, mutta eilen sain valmiiksi oman virtuaalikissalani, Orica. Rotuina mulla on lyhyt- ja pitkäkarvainen itämainen, siamilainen, balineesi ja seychellien pitkäkarva. Tervetuloa tutustumaan! :)
Pitäisi itse perehtyä paremmin noihin kisaliittojen sääntöihin ja muihin virtuaalikissailun salaisuuksiin, mutta kaikki aikanaan..
// Nyt rekisteröidyin maukujiin, liikun siellä nimimerkillä Sasu
Pitäisi itse perehtyä paremmin noihin kisaliittojen sääntöihin ja muihin virtuaalikissailun salaisuuksiin, mutta kaikki aikanaan..
// Nyt rekisteröidyin maukujiin, liikun siellä nimimerkillä Sasu
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
^Kiva että uusia kasvattajiakin tulee!
Mikäli halajaa, voi liittyä mun ylläpitämälle Missä virtuaalikissalasi sijaitsee? listalle, joka listaa siis "eri maiden" virtuaalikissailijat yhdelle sivulle. Tähän mennessä suomen listalta löytyy Gayaneeh, Mitted Love ja Tiitiäinen. Ruotsista löytyy Pöpön Karm Up ja Irlannista oma Vinteturini.
Mikäli halajaa, voi liittyä mun ylläpitämälle Missä virtuaalikissalasi sijaitsee? listalle, joka listaa siis "eri maiden" virtuaalikissailijat yhdelle sivulle. Tähän mennessä suomen listalta löytyy Gayaneeh, Mitted Love ja Tiitiäinen. Ruotsista löytyy Pöpön Karm Up ja Irlannista oma Vinteturini.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
-
Sicilia
- Le-ppä-ker-ttu
Naaw. Kummasti nyt kun Virtuaalikissat saivat omat kotisivut alkoi jälleen innostaa palata niiden pariin (minua ei muista kukaan 8'D) Ideaakin olisi jo hyvin paljon, joten olette siis onnistuneet vetämään innostustani myös virtuaalikissaloille (Hihi, muistan teistä ainakin Pöpön... )
-
Chan
- Alkupalat
Täältä tulee pian uusi NFO kasvattaja <3
Dance towards death
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Minä myös pyörin virt. kissamaailmassa, vaikka tosin vähän hiljaisemmin. Mulla on tosiaan tuo kissala Rex Mania, jonka kissat varmaan kuitenkin siirrän Bakemonoon tai jotain :D
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
redroses
- Ei enää ikinä uudestaan
Tervetuloa kaikki uudet kasvattajat vain mukaan! =)) Ollaan ilosia kun porukka alkaa kiinnostumaan
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Nostelen tätä ja ilmoittelen samalla että liityin minäkin virtuaalikissaharrastajien joukkoon.
Meripelastajaan muutti pari päivää sitten Snowy Stribog-niminen kissaherra (kastraatti), jonka kanssa olisi tarkoitus pikkuhiljaa tutustua virtuaalikissamaailman salaisuuksiin. Kasvattajaksi en kyllä ole näillä näkymin ryhtymässä, mutta jos sitä ainakin näin aluksi yhden kissan voimin tutustuisi vähän tämän puolen meininkiin.
Meripelastajan kissavahvistus on lempinimeltään Riio ja sen pitäisi edustaa snowshoe-rotua, mutta minähän en tiedä kissaroduista hölkkäsenpöläystä. :D Jospa joku kissoista hieman enemmän tietävä voisi vinkata mulle vähän Riion väriä. Olen itse arvannut sen ruskeanaamioksi (tai sitten ruskeanaamio/valkea), mutten todellakaan tiedä. Joku voisi myös valaista sen suhteen että ilmoitetaanko kissoilla säkäkorkeutta tai painoa tmv.? Ja jos ilmoitetaan niin minkähän kokoinen kissa Riio voisi suurinpiirtein olla. :D
Meripelastajaan muutti pari päivää sitten Snowy Stribog-niminen kissaherra (kastraatti), jonka kanssa olisi tarkoitus pikkuhiljaa tutustua virtuaalikissamaailman salaisuuksiin. Kasvattajaksi en kyllä ole näillä näkymin ryhtymässä, mutta jos sitä ainakin näin aluksi yhden kissan voimin tutustuisi vähän tämän puolen meininkiin.
Meripelastajan kissavahvistus on lempinimeltään Riio ja sen pitäisi edustaa snowshoe-rotua, mutta minähän en tiedä kissaroduista hölkkäsenpöläystä. :D Jospa joku kissoista hieman enemmän tietävä voisi vinkata mulle vähän Riion väriä. Olen itse arvannut sen ruskeanaamioksi (tai sitten ruskeanaamio/valkea), mutten todellakaan tiedä. Joku voisi myös valaista sen suhteen että ilmoitetaanko kissoilla säkäkorkeutta tai painoa tmv.? Ja jos ilmoitetaan niin minkähän kokoinen kissa Riio voisi suurinpiirtein olla. :D
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea