Sivu 4/4

Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, SYNTYNEET!

Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 5:04 pm
Kirjoittaja Ciel
Hienoa, että synnytys sujui hienosti ja kaikki muukin meni hyvin :)
Hukkaharjan Illuusio, Iina, esittäytyy! Fiksailen noita sivuja vielä vähän jossain vaiheessa, kirjoittelen luonteen ym.

Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, SYNTYNEET!

Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 6:54 pm
Kirjoittaja Nath
Minä yritän saada sivut tehtyä tämän viikon aikana. Saa vain nähdä miten ehdin, kun olen tapaninpäivään asti poissa kotikoneelta.

Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, SYNTYNEET!

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 5:03 pm
Kirjoittaja Anna_
Kiitoksia Ciel :D

Nath, ei tässä mikään hätä ole, ihan rauhassa. Jos tänä vuonna saat ne sivut valmiiksi niin se on ihan hyvä^^

Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, SYNTYNEET!

Lähetetty: La Joulu 27, 2008 2:25 am
Kirjoittaja Nath
Hukkaharjan Iskulause, eli Ilia. Pentukuvia en vielä tähän hätään saanut kaivettua, mutta jahka saan taas paremmin aikaa sivujen päivittelylle, niin yritän saada nekin esille :)

Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, SYNTYNEET!

Lähetetty: La Joulu 27, 2008 1:52 pm
Kirjoittaja Anna_
Hienoa, nyt onkin sitten kaikki sivut kasassa :D Pistän vielä tänään nuo rekkarinumerohakemukset VFCI:hin^^