Sivu 4/11
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 6:25 pm
Kirjoittaja Viuki
Lataan kohta, laitan sitten :D
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 9:17 pm
Kirjoittaja Netry
Mä kuvailen viikonloppuna voittajassa, joten ei ole kuvia vielä :)
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 6:16 pm
Kirjoittaja Ellu
nostellaans.. EIMI.Vtä odotetaan yhä! Jos ei joulukuun loppuun mennessä kuulu pentu menee uuteen kotiin tai tulee minulle!
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Lähetetty: La Joulu 27, 2008 7:47 pm
Kirjoittaja Netry
Millon pentue tulee syntymään?
mä en enää tosta sij. pennusta oo niin varma, kun en löydä hyviä kuvia, ja noi mitkä kuvasin voittajassa on vähän siinä ja siinä, kun kamera teki kuvista niin pimeitä, ja tällein :s
http://i489.photobucket.com/albums/rr26 ... 1230399871 tossa kuitenkin yks, joka mahdollisesti vois käydä, mut en sit tiiä. yritän vielä kuitenkin katella jos löytyis paremmat kuvat.
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Lähetetty: Su Joulu 28, 2008 5:49 pm
Kirjoittaja Ellu
Syntyy varmaankin joskus ensi vuoden puolella. Tuo kuva kelpaa ihan hyvin. Alkaa vähän ottaa päähän koko pentue kun Eimi.v:tä ei kuulu ja Erikan ak:ssa lukee Lopettanut..

Mutta voisin tietyti pienentää pentuekokoa ja ottaa itselle yhden. Eli:
Erikasta ja Eimi.vstä jossei kohta ala kuulumaan ei pentua teille tule!
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V & ERIKA tänne!
Lähetetty: Su Joulu 28, 2008 6:18 pm
Kirjoittaja Kirsi
^ Erikan allekirjoituksessa lukee isolla "LOPETTANUT" ja tämähän teki oman topsankin ilmoittaakseen lopettamisestaan. Samaisessa topsassa sanoi, että kaikki pentujen varaukset ym. peruutetaan.
/
Topic on tässä.
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V & ERIKA tänne!
Lähetetty: Su Joulu 28, 2008 6:20 pm
Kirjoittaja Ellu
^ok kiitos. elikkäs penneli vapaana!
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 11:55 am
Kirjoittaja Netry
Olisko mahollista, etten ottaiskaan pentua Rosewelliin, vaan uuteen kenneliini, Windyheart's iin? Kennelillä ei ole vielä ulkoasua, mutta kaikki tekstit kylläkin minulla jo koneella valmiina. Ja ulkoasu koko ajan etsinnässä. :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 6:46 pm
Kirjoittaja Hasse
Millonkas pentueen olisi tarkotus syntyä? :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 8:03 am
Kirjoittaja Viuki
Mulla saattaa kestää sitten vähän sivuissa, kun IRL-shelttipentu saapuu tänään.
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 10:09 pm
Kirjoittaja Ellu
^Juu ei mitään.
^^Kävi tuossa Maissin kanssa mielessä että jos pentue ns. peruuntuisi ja tulisi enemmän keväällä uudelleen eteen. Ja haluan pysyvät ostajat jotka varmasti ottaa pennun.
^^^Samapa tuo kai on pääasia että kuulumisia yms. tulisi kuitenkin samalla tavalla.
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: La Tammi 10, 2009 12:28 pm
Kirjoittaja Hasse
^No ehkä tuo keväisempi sopisikin paremmin, kun ehtis kisauttaa koiria luokissa ylöspäin, ja pennulle vapautuis heti esim. tokossa ja agilityssä paikka. :)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: La Tammi 10, 2009 6:51 pm
Kirjoittaja Ellu
No hyvä että joku kannattaa ajatusta. Itselläni ei ole tilaa ottaa pentua joten pentuetta oli todellakin pakko siirtää.
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: Pe Tammi 16, 2009 8:09 pm
Kirjoittaja Shiroi
Mikä tilanne täälä nyt siis on ja montako varmaa varausta on tällähetkellä?
Nelli sai tänään toiseksi viimeisen kumansa, eli yksi vielä ja on äityli agi valio.
Hassella näyttikin laumasta pari tutun näkösitä sheltiä jo löytyvän ;)
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Lähetetty: La Tammi 17, 2009 8:39 am
Kirjoittaja Ellu
No itse sanoisin että Hasse on ainut varma varaaja muut eivät ole puhuneet mitään. sen jälkeen kun laskin pommin että siirtyy..