Mitä rotua kaivataan?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Saino
Ei riitä.
Viestit: 376
Liittynyt: Su Touko 27, 2012 6:48 pm

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Saino »

Virtuaalimaailmaan kaivattais mun mielestä lisää kooikerhonjeja. Multa löytyy yks narttu (ei vielä hirveen kisattu) ja muutamia oon joskus kisakentillä huomannut. Koikkerit on ihan mahtavia agi-, toko-, mejä- ja pejäkoiruleita!
Joskus toivon olevani kuuro, mykkä ja sokea.
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Ajattelin tehdä sellaisen kivan pienen projektin ja mietiskelin mitä metsästyskoirarotuja kaivataan eniten fci 5:sta? Valkoisia ruotsinhirvikoiria ainakin, mutta mitä muita kaivataan?
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Avatar
Danay
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1014
Liittynyt: La Syys 20, 2008 10:28 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Danay »

^ Shiboja :3 ei kyllä enää mitään yleisiä metsästyshaukkuja, mutta voivat kuitenkin mejässä kisailla yms. Jäniksiä, lintuja ja villisikoja nuo ymmärtääkseni metsästelee.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^^ kaikkia mettästyskoirarotuja on musta aika vähän, paitsi suomenpystykorvia. Laikoja on vähän (venäläis-eurooppalaisia tällä hetkellä varmaan vähiten valokuvallisissa, olisko jacyalla yksi), jämptejä ja karjalankarhukoiria on myös vähän. Jämtlanninpystykorvia taitaa tällä hetkellä olla vain mun ja Jacyan koirat ja Jacyakin taukoilee niin näyttelyissä on näkyillyt noita mun kahta jämptiäni.

// Mun piti Esmen tavoin sanoa nuo pohjanpystärit, mutta unohdin :D Joten niitä myös!
Esme
Kanada
Viestit: 1429
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 3:12 pm
Paikkakunta: Raisio

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Esme »

Hobu kirjoitti:Ajattelin tehdä sellaisen kivan pienen projektin ja mietiskelin mitä metsästyskoirarotuja kaivataan eniten fci 5:sta? Valkoisia ruotsinhirvikoiria ainakin, mutta mitä muita kaivataan?
Pohjanpystykorvia, ehdottomasti!
Onnea On - border collies
Avatar
stoic
Toistolla tehoa
Viestit: 718
Liittynyt: Ma Touko 14, 2012 1:04 am
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja stoic »

Mulla olis toi yks projekti alulla, ja kasvatusroduiksi mietin tanskandoggia ja mopsia.. Mites, onko nää semmosia rotuja joita sais olla enemmänkin, vai onko ylitarjontaa? Mä en ole ainakaan kovin moneen virtuaalimopsiin törmännyt.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^ Mun tietääkseni tanskandoggeja on ihan muutama (ehkä kymmenen, about) ja mopseja ei taida olla yhtäkään.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Nora
Kanada
Viestit: 1352
Liittynyt: Ti Touko 26, 2009 1:33 pm
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Nora »

^ Kyllä mopseja yks löytyy, ainakin meidän KV:ssa oli yksi mopsiedustaja! :mrgreen: Susitytön mopsiuros siis kyseesssä.

[/pilkunnussiminen]
Et hätt noch immer jot jejange.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^ Ja Jacyakin kasvattaa mopseja! Tosin hää taukoilee nyt, mutta kasvattaa kuitenkin :D

^^^ Mä taidan olla tällä hetkellä ainut jolla on kasvatusrotuna tanskandoggeja tai yleensäkkään löytyy niitä useampi kappale. Jokunen niitä löytyy, mutta en sanois, että kummastakaan mainittemastas rodusta on ylitarjontaa. Tosin ei noilla roduilla muutenkaan hirveää kysyntää oo, kun noita kasvattajia / harrastajia ei oikein oo.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Suomenlapinkoiria ja lapinporokoiria ei nyt ehkä niinkään ole hirveä pula, mutta niistä kiinnostuneista ihmisistä on! :c
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Kurris
Kanada
Viestit: 1420
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 4:06 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Kuparikettuun tuli tänään Isomunsterinseisoja Jako poika :) Onkohan näitä munstereita muita?
Taukoilen
Litsikoira
Nakkisotilas
Viestit: 282
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 9:26 am
Paikkakunta: Tukholma

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Suomenlapinkoiria ainakin on, niistä ei ole pulaa :)
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^ Jaa mistäs sä tollasen väitteen repäsit? Musta tuntuu vaan, että lapinkoirien määrä laskee ja kiinnostusta löytyy aina vaan vähemmän.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Litsikoira
Nakkisotilas
Viestit: 282
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 9:26 am
Paikkakunta: Tukholma

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Ahmapoika kirjoitti:^ Jaa mistäs sä tollasen väitteen repäsit? Musta tuntuu vaan, että lapinkoirien määrä laskee ja kiinnostusta löytyy aina vaan vähemmän.
Mä oon ainakin nähnyt monia suomenlapinkoiria virtuaalimaailmassa, mutta niitä kyllä on vähemmän täällä "virallisemmalla" puolella. Anteeksi jos loukkasin jotenkin :(
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
koiratyttö98
Nakkisotilas
Viestit: 295
Liittynyt: Ti Elo 31, 2010 4:35 pm

Re: Mitä rotua kaivataan?

Viesti Kirjoittaja koiratyttö98 »

ehdottomasti serra de airesinpaimenkoiria! nyt on vaan 1, sekin mulla. Multa sais toisen serranartun kuvat jo ketään kiinnostaa:)
virtuaalimaailmassa nimimerkillä Santtu.
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.

~Beenful's golden retrievers and others
Vastaa Viestiin