Kysymyksiä 3
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: Kysymyksiä 3
Jep bernhardi on moninkertasesti jo valioitunut italiasta. Se olisi myös noiden muiden maiden valio, jos olisi suorittanut BH:n. Samoin snaku on italian valio.
3 x SERT yhestä maasta vähintään kahdelta eri tuomarilta niin valioituu.
Sen jälkeen jos koiralla on BH suoritettuna, niin toisista maista riittää yksi SERT ja valioituu. Käsittääkseni virtuaalimaailmassa SERTit jäävät roikkumaan (käytänköhän termiä oikein), eli odottavat sitä että koira valioituu jostain maasta niin samalla kerralla valioituu niistä muistakin mistä on vähintään se yksi sert.
Eli kandee bernhardilla suorittaa BH-koe niin siitä tulee samalla Ranskan, Suomen, Ruotsin ja Tanskan valio.
3 x SERT yhestä maasta vähintään kahdelta eri tuomarilta niin valioituu.
Sen jälkeen jos koiralla on BH suoritettuna, niin toisista maista riittää yksi SERT ja valioituu. Käsittääkseni virtuaalimaailmassa SERTit jäävät roikkumaan (käytänköhän termiä oikein), eli odottavat sitä että koira valioituu jostain maasta niin samalla kerralla valioituu niistä muistakin mistä on vähintään se yksi sert.
Eli kandee bernhardilla suorittaa BH-koe niin siitä tulee samalla Ranskan, Suomen, Ruotsin ja Tanskan valio.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Eli jos tajusin oikein, niin tämä koira valioituu italian valioksi ja koska bh-koe on suoritettu niin samalla tulee muidenkin maiden valioksi? :D
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
On tuo bernhardilainen myös Ranskan, Suomen, Ruotsin ja Tanskan muotovalio kun sillä on Ranskasta ja Suomesta molemmista kaksi sertiä.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Kriisissä
- Viesti:
Juu Juinttu lisäsikin tollasen asian mistä en oo itse tietoinen. Ja joo pitbulli valioituu noista.
Ja näköhään meikän kasvattikin on jo Italian valio! Hurraati hurraa ;) Hassuinta on, ettei mulla itellä oo yhtään muotovaliota :D
Ja näköhään meikän kasvattikin on jo Italian valio! Hurraati hurraa ;) Hassuinta on, ettei mulla itellä oo yhtään muotovaliota :D
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Niin ja vielä sellainen, että kisaako koira sitten joka maassa vaikkei kaikista olisi valioitunut, niin VAL luokassa? (anteeksi tyhmyyteni :oops: )
-
- Kriisissä
- Viesti:
Mun käsitykseni mukaan kisaa valioluokassa vain niissä maissa, joissa on jo valio. Jos laittaa koiran valioluokkaan maassa jossa se ei vielä oo valio, niin tuomari jättää sille SERTin antamatta kun luulee jo olevan valio.
Eli ei kisaa kaikissa maissa valioluokassa, vain niissä maissa joissa on valio. Ehkä. Joku muukin vois vielä kommentoida :D
Eli ei kisaa kaikissa maissa valioluokassa, vain niissä maissa joissa on valio. Ehkä. Joku muukin vois vielä kommentoida :D
-
- Höpsö veitikka
Se kilpailee luokassa johon sillä on osallistumisoikeus.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Susityttö kirjoitti:Missä on haukkukoeliitto? Oliks ylläpitäjinä Frisky & Jacya? Onks sillä uus osoite vai eiks tonne vaan oo kirjauduttu pitkiin aikoihin?
-
- Kriisissä
- Viesti:
^ Tuossahan on nyt niin että Jacya on ollut jo pidempään tauolla ja Frisky lopettaa parhaillaan virtuaalitouhut. Uusi ylläpitäjä/t siis hakusessa. Kannatan että sen ottaisi joku sellainen, joka noita haukkukokeita itsekin harrastaa eli omistaa noita haukkurotuja.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mä voin sen ottaa tohon itelleni, siitä tuskin on kanakoiraliittoa enempää vaivaa. Vaikka toki olisi pyrkimyksenä itekkin kisoja järkätä (ja hankkia parit pystärit >P) ).
-
- Kriisissä
- Viesti:
^ Jee! Tuskin kenelläkään on mitään sitä vastaan Ainakin saadaan paikka nopeasti pystyyn ja aika varmasti myös uuden ulkoasun kera? <3_<3
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Minä täällä taas hei!
Missä teetätte koirien terveystulokset ja luonnetestit? Vai keksittekö te ne ihan itse? Jos arvotte niin miten ja millä :D
Missä teetätte koirien terveystulokset ja luonnetestit? Vai keksittekö te ne ihan itse? Jos arvotte niin miten ja millä :D
-
- Kriisissä
- Viesti:
Terveystulokset keksin päästä. Oon suunnitellu arpovani niitä, mut en jaksa. Pistän joskus ihan C-lonkkiakin joillekin koirille, ettei kaikki olis AA priimaa. Koitan vanhempien tuloksista katella, että millaset tulee pennuille. Luonnetestejä en oo tehny kun en osaa enkä tie niistä :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^^ Joo enköhän mie jotain ulkoasua voi väsäillä. :D
^^ Itse olen ihan vaan ite arponut. Multa löytyy Joikhasin ja Pennyroyalin sivuilta noi prosentit että mitkä tsäänssit on mihinkiin tulokseen (ja nää on ihan IRL-koirien tulosten pohjalle tehdyt, ettei täysin päästä vedetyt). Varmaan kätevin keino noiden arpomiseen on tää Lyydian keksimä:
^^ Itse olen ihan vaan ite arponut. Multa löytyy Joikhasin ja Pennyroyalin sivuilta noi prosentit että mitkä tsäänssit on mihinkiin tulokseen (ja nää on ihan IRL-koirien tulosten pohjalle tehdyt, ettei täysin päästä vedetyt). Varmaan kätevin keino noiden arpomiseen on tää Lyydian keksimä:
niin arpoisin sille tulokset niin, että pienin arvo 0, isoin 100 ja sitten se mikä tulee ekaksi niin merkittää sen mikä lonkka tulee. Ja tämähän meinaa juurikin sitä että jos tulee joku numeroista 0-57 niin tulis A-lonkka, ja sitten toi B-lonkan arvot olisi 58-88, C-lonkka 89-98 ja D-lonkka 99 ja 100
-
- Höpsö veitikka
^Toi Lyydian systeemihän on aivan huippu! Taidan alkaa käyttään sitä noitten lonkkatulosten arpomiseen vähän soveltaen (koska haluun myös B/C, A/C yms tuloksia ja en jaksa arpoa joka tulosta (esim kumaapkin lonkkaa) yksittäin) ja muokata lukuja vähän rodulle sopivimmiksi. Tähän asti oon vaan keksinyt ne päästä, kun oon katsellut koiran sukutaulun tuloksia. Joskus tosin on jotain tullut arvottuakin.