Sivu 4/5

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 7:03 pm
Kirjoittaja Wolfie
Hei miksei sulla ole jtn Geewasin Master of Puppets nimeä jos kerran Metalica teema on? Joo oothan sä ihania nimiä keksinyt ;) oli oikeasti vaikea valinta, noelin kanssa mietittiin ja tapeltiin mikä nimistä olisi paras >x'D
Asia selvä, joo en vielä rekkaa kun en tiedä vielä syntymääkään tässä olisi sitten tosiaan sen kennelin sivut jos haluat nähdä http://www.geocities.com/bakebelgit erittäin kesken vielä mutta etusiu melkein valmis -.-

// jaajaa, no kyllähän se hiukan häröltä kuulostaa. Kivat nimet olet oikeasti keksinyt :D Mulla on niin huono nimi pää. Niistä mikään muu ei vielä toimi kun Etusivu kun en ole vielä muuta ehtinyt tehdä.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 7:09 pm
Kirjoittaja juulia
Wolfie, en laittanut kun mielestäni se ei kuulostanut hyvältä Geewasiin yhdistettynä, mutta se on tietysti jokaisen oma mielipide. :--D Käyn kattelemassa sivuja.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: La Tammi 10, 2009 8:45 am
Kirjoittaja Bee
Hei tuli tässä vain mieleen, että olisiko mahdollista saada jonkinlainen selvitys pentueen suvusta? Haluaisin nimittäin käyttää Frodoa jossain vaiheessa jalostukseen enkä siksi haluaisi, että suku olisi hirveän yleinen.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: La Tammi 10, 2009 11:37 am
Kirjoittaja juulia
Elikkä, Rockyn isä on tuntematon (evm). Rockyn äiti on Elite's Arwén, jolla on yksi pentue, Hulttion C- pentue. Rockyllä on kolme sisarusta, joista kellään ei ainakaan toistaiseksi ole jälkeläisiä. Emän emä, Davinheim's Ablenad Da Dei'llä, on kuollut, samoin emän isä, Sudenkyyneleen Kristallin Kirkas. Rockyllä siis on jonkin verran sukua, mutta mielestäni ei kuitenkaan liikaa. =) Päin vastoin, käyttämällä Rockyä ja myöhemmin Rockyn jälkeläisiä jalostukseen, saadaan tämä hyvä tervulinja jatkumaan, mihin kuuluu juuri Sudenkyyneleen ja Davinheim'sin koiria.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: La Tammi 10, 2009 11:45 am
Kirjoittaja Viivi
puoli ot, milloin teet pentueille sivun? (; Mielelläni menisin katsomaan Adan sisaruksia.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: La Tammi 10, 2009 12:03 pm
Kirjoittaja juulia
Sitten kun jaksan... Pitää tehdä ensin myös nahka- ja malipentueille sivut.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: La Tammi 10, 2009 7:42 pm
Kirjoittaja Bee
Selvä, kiitos infosta! Voin siis huoletta käyttää Frodoa, kun narttu on vieläpä evm. sukuinen.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: La Tammi 10, 2009 7:50 pm
Kirjoittaja Wolfie
Juulia, tossa on sitten pennun sivut Geewas Fade to Black tutuille Kai, lisään sinne luonteen jossain vaiheessa ;). Muuten onko siinä kuvassa uros vai narttu Bee kun oot niin tarkkasilmänen niin onko Kain kuvan koira uros vai narttu?

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: La Tammi 10, 2009 9:55 pm
Kirjoittaja juulia
Bee, niin voit =)
Wolfie, okkei, kiitos sivuista! Oman pentuni sivuja ei näköjään ollut linkitetty, ne olen kyllä muistaakseni täällä ilmoittanut. Joka tapauksessa Diitan sivut on tässä, voit linkittää ne nyt. :)

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: Pe Tammi 16, 2009 9:17 am
Kirjoittaja Wolfie
Joo niin linkitin sen ja sellaista. Milloin pennut tulisivat syntymään?

OT//yksi pentu olisi vielä mun C-pentueesta vapaana ;) ootko vielä kiinnostunut?

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: Pe Tammi 16, 2009 6:39 pm
Kirjoittaja juulia
Se syntymäpäivämäärä ei ole muuttunut mihinkään, eli sitten kun Rocky on VPVA tai vFIN KVA. =) Se on jo ilmoitettu pariin paimennuskisaan, joista toivottais menestystä. C- pentuetta mietin, kun Rock On'iin pitää saada leiska kun sinne menee ne collietkin. Ilman leiskaa en sivuja voi tehdä, enkä koiria ottaa.

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 7:50 pm
Kirjoittaja juulia
Pentueiden tietoja päivitelty, varaajia odotellaan!

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 7:54 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 7:59 pm
Kirjoittaja juulia
Joo, mehän puhuttiinkin tästä jo Janitan kanssa, eli sulle pentu. :--) Sukupuolta voit ilmotella myöhemmin. Eli nää tulee sittenkin Geewasin kennelnimen alle!

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 10:29 pm
Kirjoittaja Alina
Pöh ja pyh, ei saa laittaa kahta herkkupentuetta samaan topiciin. :-( Hirveän vaikea valita sun sheltti- ja aussiepentueen väliltä, kummastako nyt ottaisin? Aussiet on mulle shelttien tapaan tosi lähellä sydäntä ja juuri tänään sain luvat ihan kivan näköisen uroksen kuviin. Mua vaan jotenkin etoo ajatus siitä millainen kisautus tulisi olemaan agilityn puolella, aika useasti kun nuo ykkösluokat on täyteen tupattu. No, jokatapauksessa laitan tarjousta.

Mä siis haeskelen ensimmäiselle virtuaalikoiralleni "kaveria", pentu olisi siis toinen koirani vaikkei jäisikään yhtään vähemmälle huomiolle, kuin Donna. Kisaaminen tulisi olemaan mahdollisimman aktiivista agilityn, tokon, paimennuksin ja hupilajien (flyball sekä koiratanssi) parissa, riippuen siitä miten ehdin luokkiin osallistumaan. (Mullahan on lupa tulla koneelle vasta kello kuuden jälkeen ja aika useasti luokat on täynnä jo klo 15, jos kalentereihin on aikaisemmin päivällä tullut lisää kilpailuja.)

Pennun varaaminen on vaikeaa näin illasta, mutta Donna toimikoon hyvänä sivunäyttönä ja huonona kisanäyttönä, tulokset kun ei varmaankaan herätä hirveätä kiinnostusta mulle pentua varata. Mutta, pienellä suloisella aussie/shelttipenskalla olisi loppuelämänsä tulevaisuus mun luonani niin näyttö- kuin käyttöpuolellakin, siitä en tingi. Parhaani teen kisautuksessa, mutten voi sille mitään jos mun huono arpaonneni ei vakuuta sua. :-) Kysele lisää infoa jos jotain kaipaat.