Sivu 4/5
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 2:23 pm
Kirjoittaja Spiegel
Odotellaan vielä muiden mielipiteitä. Koitan saada kuvan piirrettyä ensi viikon aikana. :)
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 3:13 pm
Kirjoittaja Jacya
Ei syntymä ajalla ole niin väliä 8)))
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 5:48 pm
Kirjoittaja Spiegel
Jup. Kaipaisimme vielä Nathia tänne :D
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 9:23 pm
Kirjoittaja Nath
Ooo, mie tulen! :D
Juu, vaihdas mulle sitteki vain uros, en nartuista löytänyt sopivia kuvia. Ja mulle sopii myös pentueen aikaistaminen :D
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 5:21 pm
Kirjoittaja Nath
Alkaakos tämä olla kohta ajankohtainen? :)
Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?
Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 5:26 pm
Kirjoittaja Spiegel
Kyllä kyllä. Pentue syntyy heti kun Vihta saa paimennuksen perusradan suoritettua, tai jos ei tunnu onnistuvan, niin sitten tämän kuun aikana joka tapauksessa.
Hmm... Kävisikö kaikille syntymäajaksi 15.3?
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA
Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 7:29 pm
Kirjoittaja sasu.
Mulle käy! :) Sain just uuden ulkoasun ja rupean vaihtamaan sitä niin teen sitten sivut ja ilmoittelen tänne. ^^
// EDIT. Kasvattajille esittäytyy ylpeänä ja kauniina Etälaulun Yksin Pimeydessä eli tutummin
Fenni! :) Toivottavasti sivut kelpaa. Mitenkäs ton isän laita, onko tuntematon?
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA
Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 2:50 pm
Kirjoittaja Jacya
käy käy
Edittiä// juu, eli
tässä Cillan sivuset, tein ne jo valmiiksi :p
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA
Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 3:26 pm
Kirjoittaja Spiegel
Isän nimi on Chaloat's Chocolate King. Kiitokset sivuista!
Tässä meidän
Aro (:
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA, SIVUJA
Lähetetty: To Maalis 12, 2009 5:29 pm
Kirjoittaja Spiegel
Nath, sopiiko syntymäaika sinullekin? :D
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA, SIVUJA
Lähetetty: To Maalis 12, 2009 5:45 pm
Kirjoittaja Nath
^
Toki sopii :D Voisin kans alkaa kohta väsäämään sivuja, etteivät vain unohdu kiireen keskellä.
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA, SIVUJA
Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 3:03 pm
Kirjoittaja Spiegel
Jeps.
16. päivä saa sitten kisautuksen aloitella. (:
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA
Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 3:13 pm
Kirjoittaja Spiegel
Ovat siis syntyneet nyt, kisautusta saa aloitella. Nathilta odottelemme vielä sivuja.
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA
Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 11:11 pm
Kirjoittaja Nath
^
Kuinkas kauan jaksaisit odotella sivuja? Olen juuri vaihtamassa palveluntarjoajaa, niin tekisin sivut vasta kunhan saan uuden webhotellin :)
Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA
Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 2:56 pm
Kirjoittaja Spiegel
Eihän tässä mikään kiire ole, tee sivut kun itsellesi sopii (: