Sivu 4/4

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 4:08 pm
Kirjoittaja Odea
Hei onks kenelläkään mitään hyvää kuvalupakenneliä hihassa, kun en millään löydä ja jos se on hyvä, niin jollakin on jo luvat sinne. Ois kiva saada tälle herralle hyvät kuvat ja silleen :)

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: Ti Helmi 24, 2009 5:55 pm
Kirjoittaja Netry
Halyn Always So Pretty, eli nyt tutummin Novi esittäytyy! Luonne vielä uupuu, joten sen kirjoittelen, mutta muuten sivut alkavat olla valmiit. Pari hieman kesäisempää kuvaa lisäilen tuonne alas sen luonteen lisäksi, muuten valmista. :) Onko kuvien koira OK? :)

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: Ti Helmi 24, 2009 9:15 pm
Kirjoittaja Ciel
^ Kiitos sivuistani, mielestäni kuvien koira on ihan ok :) Mietin vaan, että mitä "Syntynyt: 23.02.2009, USA" tarkoittaa? Tai siis tuo USA?

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: Ti Helmi 24, 2009 9:27 pm
Kirjoittaja sigma
Rec saa myös luonteen kunhan saan selville millasen tahon. (: BH-kokeeseen ollaan nyt ilmoittauduttu.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 2:27 pm
Kirjoittaja Netry
Ciel kirjoitti:^ Kiitos sivuistani, mielestäni kuvien koira on ihan ok :) Mietin vaan, että mitä "Syntynyt: 23.02.2009, USA" tarkoittaa? Tai siis tuo USA?
oiei, se on jäänyt siihen, poistelen siitä :)

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 3:18 pm
Kirjoittaja Ciel
Selvä homma :D Sitten Odalta ja Mirzulta vielä sivut, kiire ei kumminkaan edelleenkään ole.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: To Helmi 26, 2009 10:10 am
Kirjoittaja Odea
http://www.twistedillusion.net/tuiverruksen/vaino.html
Koiran väliaikaiset sivut löydät täältä, kuvia vielä odotellessa =) Ilmoittelen uusista sivuista pikimiten, kunhan saamme ne käyntiin.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: To Helmi 26, 2009 3:23 pm
Kirjoittaja Ciel
^ Kiitos sivuista, Oda! Nyt on sitten kaikilta sivut kasassa :) Mä teen pentuesivun viimeistään viikonloppuna ja ilmoittelen sitten täällä. Taisin jo aikaisemmassa viestissäni mainita, että jokainen saa itse halutessaan rekisteröidä koiransa, ei ole pakko.