Sivu 4/4

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: La Tammi 17, 2009 5:46 pm
Kirjoittaja Mona
Jei! Muutankin syntymäajan sivuille heti (:

Tulen kertoilemaan kuulumisia heti kun jotain mainittavaa tapahtuu :D.

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: Pe Tammi 23, 2009 11:45 pm
Kirjoittaja Ember
Mona kirjoitti:Jei! Muutankin syntymäajan sivuille heti (:

Tulen kertoilemaan kuulumisia heti kun jotain mainittavaa tapahtuu :D.
Kuin myös :)

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: La Tammi 31, 2009 12:46 pm
Kirjoittaja Henji
Tuulialta vielä naperoa odotellessa. :)

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: La Tammi 31, 2009 1:30 pm
Kirjoittaja Ember
Oli muuten ihan pakko tulla tähän sanomaan kun tässä ollaan, mutta kun Corun järjestämässä näyttelyssä Devon oli ROP ja Asli VSP >P) :mrgreen: Anteeksi Monalle, että ilmoittelen puolivahingossa Devoninkin tuloksia.

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: La Tammi 31, 2009 1:41 pm
Kirjoittaja Henji
Sekä Devon RYP-1! Mahtavaa molemmat! :mrgreen:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: Ma Helmi 09, 2009 4:00 pm
Kirjoittaja Henji
Upitellaan viimeisen kerran, Tuulia? :)

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 6:56 pm
Kirjoittaja Minnea
Jos Tuulia ei tule hakemaan pentuaan, niin voisinkohan minä saada sen? Pentu lähtisi Ingalsiin asustelemaan ja harrastamaan etupäässä PIVIKO-näyttelyitä (eli piirroskuvat tulisi). Ja mahdollisuuksien mukaan myös maasto/rajajuoksua, agilityä yms.

Silkki kiinnostaisi ihan sikana, ja kattelin, että tämä on tällä hetkellä ainoa mahdollinen pentue, josta ko. rotua voisi saada ;>

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 6:59 pm
Kirjoittaja wear
Jos joku ei nyt vahingossa otakkaan, minulle saa tarjota :lol:

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 6:46 pm
Kirjoittaja Henji
Valitettavasti pentue jäi nyt kaksipentuiseksi, sillä tästä on jo hieman aikaa ja päätin jo viikkoja sitten, että saa nyt sellaiseksi jäädä. :) Kiitos kummallekkin kuitenkin! Pitääpä katsoa, sillä ainakin loppuvuodesta -mahdollisesti jo kesän aikaan- on syntymässä Weltraumiin toinen pentuesakka. Mutta ehkä joku toinen kerkeää astuttaa narttunsa ennen sitä. :D

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 6:49 pm
Kirjoittaja Mona
Tässä puoli ot:nä, että tämän pentueen urosta tullaan varmaan käyttämään jalostukseen ennen kesää (tai joskus) evm-nartulle. Riippuen ihan siitä, miten Devon saa tuloksia (ja jos Henji antaa siunauksensa (paree olisi :D)).

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 7:12 pm
Kirjoittaja Ember
Mullakin tuli nyt mieleen, että onhan Asliakin kaiketin tarkoitus käyttää jalostukseen? :mrgreen: Siis juu toki kai, kun sehän on sijoitustyttönen. Mietiskelin. Mutta Henji, jos sulle tulee pentuja niin mä voin sulle sitten silloin mahdollisesti urosehdokkaita tarjota ellei sulle sellaista jo ole ;) Jos meidän herrat saa tuloksia.

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 7:43 pm
Kirjoittaja Henji
^Joo, informoinkin siitä jo Monalle YVllä. Ilmoittelen sulle kun aika on, ja urosehdotukset otetaan vastaa silloin. :D
Teetän yleensä maksimissaan 3 pennun pentueita ihan siitä syystä, että jos haluan vielä toisenkin kerran käyttää samaa narttua/urosta toisen ehdokkaan kanssa, voin sen sitten tehdä. Jos vetäisen heti 5 pentua, en viitsisi enää koiraa etenkään näin harvinaisessa rodussa käyttää. Tässä tapauksessa jos siis vaikka sua Ember kiinnosta ottaa Aslilta pentue, niin se onnistuu koska eka pentue ei ole valtava. ;)

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)

Lähetetty: Ti Maalis 03, 2009 7:17 pm
Kirjoittaja Minnea
Aha, okei (: Täytyy sitten katsella, missä vaiheessa silkkeneitä olisi taas tarjolla. :D