Sivu 4/4
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: La Tammi 17, 2009 5:46 pm
Kirjoittaja Mona
Jei! Muutankin syntymäajan sivuille heti (:
Tulen kertoilemaan kuulumisia heti kun jotain mainittavaa tapahtuu :D.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: Pe Tammi 23, 2009 11:45 pm
Kirjoittaja Ember
Mona kirjoitti:Jei! Muutankin syntymäajan sivuille heti (:
Tulen kertoilemaan kuulumisia heti kun jotain mainittavaa tapahtuu :D.
Kuin myös :)
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 12:46 pm
Kirjoittaja Henji
Tuulialta vielä naperoa odotellessa. :)
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 1:30 pm
Kirjoittaja Ember
Oli muuten ihan pakko tulla tähän sanomaan kun tässä ollaan, mutta kun Corun järjestämässä näyttelyssä Devon oli ROP ja Asli VSP >P)
Anteeksi Monalle, että ilmoittelen puolivahingossa Devoninkin tuloksia.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 1:41 pm
Kirjoittaja Henji
Sekä Devon RYP-1! Mahtavaa molemmat!

Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: Ma Helmi 09, 2009 4:00 pm
Kirjoittaja Henji
Upitellaan viimeisen kerran, Tuulia? :)
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 6:56 pm
Kirjoittaja Minnea
Jos Tuulia ei tule hakemaan pentuaan, niin voisinkohan minä saada sen? Pentu lähtisi
Ingalsiin asustelemaan ja harrastamaan etupäässä PIVIKO-näyttelyitä (eli piirroskuvat tulisi). Ja mahdollisuuksien mukaan myös maasto/rajajuoksua, agilityä yms.
Silkki kiinnostaisi ihan sikana, ja kattelin, että tämä on tällä hetkellä ainoa mahdollinen pentue, josta ko. rotua voisi saada ;>
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 6:59 pm
Kirjoittaja wear
Jos joku ei nyt vahingossa otakkaan, minulle saa tarjota
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 6:46 pm
Kirjoittaja Henji
Valitettavasti pentue jäi nyt kaksipentuiseksi, sillä tästä on jo hieman aikaa ja päätin jo viikkoja sitten, että saa nyt sellaiseksi jäädä. :) Kiitos kummallekkin kuitenkin! Pitääpä katsoa, sillä ainakin loppuvuodesta -mahdollisesti jo kesän aikaan- on syntymässä Weltraumiin toinen pentuesakka. Mutta ehkä joku toinen kerkeää astuttaa narttunsa ennen sitä. :D
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 6:49 pm
Kirjoittaja Mona
Tässä puoli ot:nä, että tämän pentueen urosta tullaan varmaan käyttämään jalostukseen ennen kesää (tai joskus) evm-nartulle. Riippuen ihan siitä, miten Devon saa tuloksia (ja jos Henji antaa siunauksensa (paree olisi :D)).
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 7:12 pm
Kirjoittaja Ember
Mullakin tuli nyt mieleen, että onhan Asliakin kaiketin tarkoitus käyttää jalostukseen?

Siis juu toki kai, kun sehän on sijoitustyttönen. Mietiskelin. Mutta Henji, jos sulle tulee pentuja niin mä voin sulle sitten silloin mahdollisesti urosehdokkaita tarjota ellei sulle sellaista jo ole ;) Jos meidän herrat saa tuloksia.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 7:43 pm
Kirjoittaja Henji
^Joo, informoinkin siitä jo Monalle YVllä. Ilmoittelen sulle kun aika on, ja urosehdotukset otetaan vastaa silloin. :D
Teetän yleensä maksimissaan 3 pennun pentueita ihan siitä syystä, että jos haluan vielä toisenkin kerran käyttää samaa narttua/urosta toisen ehdokkaan kanssa, voin sen sitten tehdä. Jos vetäisen heti 5 pentua, en viitsisi enää koiraa etenkään näin harvinaisessa rodussa käyttää. Tässä tapauksessa jos siis vaikka sua Ember kiinnosta ottaa Aslilta pentue, niin se onnistuu koska eka pentue ei ole valtava. ;)
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: Ti Maalis 03, 2009 7:17 pm
Kirjoittaja Minnea
Aha, okei (: Täytyy sitten katsella, missä vaiheessa silkkeneitä olisi taas tarjolla. :D