Sivu 4/4
Re: Mäyräkoiria
Lähetetty: Ma Kesä 08, 2009 10:47 am
Kirjoittaja Susityttö
Ei mitään kiirettä, kiitos, että ilmoittelit(:
Re: Mäyräkoiria
Lähetetty: Ke Kesä 10, 2009 1:41 pm
Kirjoittaja Susityttö
Pentuesivu (: Toivon, että te kaikki pennun ottajat ilmoittelette yv'llä minulle jossain välissä minkälaiset terveystulokset kasvatillani on.