Sivu 4/4

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 2:09 am
Kirjoittaja Kati
Mä kans odottelen enemmän kuin innoissani nimiä ;)

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: To Helmi 26, 2009 10:57 am
Kirjoittaja Marcia
Vähänkö mie säikähdin kuin luin tosta sun toisesta HH pentueesta (I pentue) että mua ei lukenu siellä.. :DD Sitten tajusin että väärä topicci. Oon tän viikon poissa koneelta, mutta haluan silti esitellä sinulle jo valmiiksi Karman.

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 11:26 am
Kirjoittaja Anna_
No niin, nyt olisi sitten vihdoin niitä nimiä tarjolla. On vähän pidempää ja lyhyempää nimeä, ja kuten aina ennenkin, myös oman ehdotuksen saa heittää.

Oikotie
Omakuva
Oikosulku
Olkilyhty
Ovela Veto
Onnen Oikku
Ohmi
Opri

Ja tänään ovat tosiaan pennut syntyneet, eli sivuja saa alkaa väsäilemään.

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 11:35 am
Kirjoittaja Kuunsirppi
Tänne päin vois lähteä Hukkaharjan Ovela Veto (:

//Hukkaharjan Ovela Veto eli Kettu esittäytyy (:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 3:40 pm
Kirjoittaja Marcia
Oikosulku meille!


//

Hukkaharjan Oikosulku

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Ti Maalis 03, 2009 5:50 pm
Kirjoittaja Anna_
Ok. Kiitoksia molemmille sivuista!
Vielä Katilta nimi ja sivu niin lähetän rekkarinumerohakemukset vFCI:hin.

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 1:51 pm
Kirjoittaja Kati
Opri voisi tulla meille. Teen mahd. pian sivut !

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Ma Maalis 16, 2009 1:52 pm
Kirjoittaja Anna_
Ok, hienoa :D

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 12:38 am
Kirjoittaja Kati
Opri, siinä alkua :) !