Catahoula leopard dogit
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria
Upitusta, olisi kiva löytää se viimeinenkin varaaja :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria NIMET & Syntymäpäivä!
Noniin, tämä topic on nyt ollut hetken aikaa hiljaisena, mutta nimiä olisi kiva saada pikkuhiljaa, ja syntymäpäiväkin pitäisi päättää. Mietin itse päiväksi 15.05. siis noin 20 päivän päästä. Siinä on aikaa tehdä sivuja ym. Saa sanoa mielipiteensä päivästä, ja sitä voi siirtää hieman jos on tarvetta :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Leopardikoiria NIMET & Syntymäpäivä!
Tuo syntymäpäivä sopii :) Kattelin tuota inkkariheimolistaa, lähtiskö Helluvaan Lahanna-niminen koiruus?
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria NIMET & Syntymäpäivä!
Sorisori varaajat, tää pentue on nyt vähän myöhästynyt, mutta miltä kuulostaisi kesäkuun 10. päivä? Peace sells, nimi puuttuu edelleen, vieläkö on kiinnostusta?
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Catahoula leopard dogit // PEACE SELLS!
Jos peace sellsin pentu syystä tai toisesta jää ilman kotia niin täällä saattaisi olla yksi kiinnostunut, kun tuosta pentueesta ehdin myöhästyä.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // PEACE SELLS!
Ethän sä ole vielä edes myöhässä, ja kyllä saat vaikka omankin pennun jos haluat, vaikka peace sells jostain ilmestyisikin :D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Catahoula leopard dogit // PEACE SELLS!
OT//Peace Sells lopetti taas virt. touhut, joten se ei oo varmaan pentua ottamassa.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Catahoula leopard dogit // PEACE SELLS!
Ai, no mahtavaa!
Minä ja Sicilia oltais halukkaita ottamaan pieni catahoulavauva parhaillaan valmistuvaan kenneliimme Gatterackiin. Gatterackissa kasvattelemme EFR-rotuja ja mukaan mahtuisi ehdottomasti yksi suvullinenkin cata. Innokkuutta olisi kisata ainakin näyttelyissä, agilityssa ja maastoesteissä, myös BH tullaan suorittamaan. Oikeestaan vois sanoa että kisataan lähes kaikessa missä catahoulan kanssa nyt kisata voi, mutta painotus on noissa kolmessa mainitussa, ja tavoite olis ainakin maastoeste- ja agilityvalionarvot. Jalostuskäyttöä ei varmaan näillä näkymin tule olemaan ettei suku yleisty liikaa, mutta se on enemmän sitten sen ajan murhe.
Minä ja Sicilia oltais halukkaita ottamaan pieni catahoulavauva parhaillaan valmistuvaan kenneliimme Gatterackiin. Gatterackissa kasvattelemme EFR-rotuja ja mukaan mahtuisi ehdottomasti yksi suvullinenkin cata. Innokkuutta olisi kisata ainakin näyttelyissä, agilityssa ja maastoesteissä, myös BH tullaan suorittamaan. Oikeestaan vois sanoa että kisataan lähes kaikessa missä catahoulan kanssa nyt kisata voi, mutta painotus on noissa kolmessa mainitussa, ja tavoite olis ainakin maastoeste- ja agilityvalionarvot. Jalostuskäyttöä ei varmaan näillä näkymin tule olemaan ettei suku yleisty liikaa, mutta se on enemmän sitten sen ajan murhe.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // PEACE SELLS!
Kuulosti hyvältä, nimeä sitten vain valitsemaan :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYVÄT 10.06.
Myö otettais narttupentu Breathtaking Yattasee.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYVÄT 10.06.
Halusin A-kirjaimella alkavan nimen koska tää on eka suvullinen catapentue ja valitsin sitten nimeksi Ahwahaway 
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYVÄT 10.06.
Noniin, pentue syntyy siis 10.06. varausten ollessa täynnä. Vähän päivitystä isän, eli Clipin tuloslistaan, joka on tällä hetkellä tämän näköinen: BH RH-F A TK2 vEUW-08 vLUXW-09 vPVA. Sivuja saa alkaa tekemään, mutta tällä kertaa en edellytä koirilta rakennekuvia rodun ollessa harvinainen. Toivoisin kuitenkin, että edes flickristä löytyisi mieleiset ei-rakennekuvat.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYVÄT 10.06.
OT // Voi perhana rakastan tässä pentueessa olevaa isää! Yksi loistavimmista catahoulista mitä oon nähny. <3_<3 Pirkule kun ei ollu kuvia niin ei tällaista pentua koskaan tule otettua.. :S
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYVÄT 10.06.
Clip on kieltämättä mahtava niin ulkomuodoltaan kuin luonteeltaankin :) Näistä kieltämättä ovat kuvat vähän kiven alla, itse olen saanut kahdet luvat.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYVÄT 10.06.
Noniin, pentue syntyi eilen, ja kasvattaja odottelee sivuja :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.


