Haltiapolun C:t synt | Syksyn D -pentueeseen vielä 1 varaaja

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Narya »

^
vveera sotkee aina mun töpöt. >>>>>>: :mrgreen: No ei vaineskaan.

Ei sulla muuten nyt kiinnostais Haltiapolkulainen, kun tänne eksyit? epätoivoista markkinointia...
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Kheh, musta et kuule ikinä pääse eroon. >:D

Mjää, taidan jättää väliin kun mulle on tulossa Jacyalta jo yks lapsokainen, eikä mua oikeen kiinnosta noi yhdistelmät. Otan varmaan seuraavan sitten (taas) Ratapihan pentueesta, joka tulee sitten... joskus. Lähipäivinä! No okei ei ehkä lähipäivinä, vaan lähikuukausina. :0

edit/ sulle kuule annan enemmän kuin mielelläni uuden lapsukaisen ;)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Narya »

^
Selvä peli. 8) Mua sit vois kiinnostaa uus Ratikkalapsi........
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Milja »

Heippa! Saattaa ärsyttää, kun mä nyt yhtenään ilmoittelen Majan kuulumisia, mutta se sai jo toisen ykköstuloksensa mejästä, ja siirtyi siis VOI-luokkaan! Meidän mejäkokeet menee hienosti.

//Juu, pyydän anteeksi, en enää ilmoittele noita tuloksia.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Narya »

Hyvin menee kyllä teillä, ilomielin annan sinulle syksyllä lapsukaisen Haltiapolusta, Milja. (: Jos nyt kuitenkin siirryittäis keskustelemaan tässä topicissa kuitenkin ihan näistä Haltiapolun tulevista kasvateista, uskon kyllä että olet tavoitteellinen kisaaja. (: En millään pahalla tarkoita, mutta menee vähän sekaisin nämä viestit ja aiheet mistä puhutaan.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Rami
Epätoivoinen katse
Viestit: 465
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:05 pm
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Rami »

vveera kirjoitti:
Rami kirjoitti:Eikun hetkinen, en mä nyt ratikkalinjaa ja Rekiyötä vielä sekoita, ei ei!).
MIKÄ RATIKKALINJA

edit/ iihhii veera the vakoilija 8)
Joooo, teillä on mun silmissä ihan oma sukulinja, pitkät suvut ja näin. Sepailen vähän omiani. Mutta ei nyt sentään mitään omaa linjaa, älä huolestu :D (sun linjas on aika samantyyppinen kun mun, mitä huskyihin tulee. Että joo).

Mutta joo, nyt mä rupean näiltä yhdiltä utelemaan..

/Jees vveera - enpä uutta viestiä asiasta Pehkon iloksi kirjoita 8>
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ No jaa, enpä nyt tiedä noista pitkistä suvuista (paitsi ku malamuuteillani). :D Eiei, en oo huolestunu halusin vaan kuulla. Ja on sulla vielä enemmän tota käyttöpuolisuutta esillä kuin mun koirilla, ja siksi HA onkin mun mieleeni! Mutta ennen kuin alan sepostamaan tähän mihin haluan painottaa huskyissä/mistä pidän niissä (uteliaat katsokoon Ratapihan koiria), niin lopetan tän topicin sotkemisen TÄHÄN, toivottavasti.

SORI PEHKO KUN SOTKEN! :D
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Narya »

JOO, NYT KESKUSTELUAIHE ON HALTIAPOLUN TULEVAT PENTUEET EIKÄ MIKÄÄN MUU.

Viette turhaa tilaa mun topicista. >:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Mua kiinnostais toi syksy 2009 pentue, silloin vois olla taas tilaa ottaa ;p Laitan tarjousta tulemaan, kunhan ehdin. Haluan nimittäin ehdottomasti pienen Haltiapolkulaisen :>

// No niin. Tosi vaikeaa aloittaa tätä, kun en tiedä miten kaiken kertoisin kun haluun tätä pupsia niin kovasti :'D Muttamutta, ajattelisin siis pientä huskytyttöä virtuaaliseen kenneliini Never Everiin, joka on yhteisomistuksessa Wolfien kanssa. Kisaamme koirillamme mahdollisimman ahkerasti, tosin nyt viime aikoina se on hieman jäännyt, kun on noita koulujuttuja. Ja muutenkin, tekeehän se koirillekin hyvää pitää pikkuista taukoa. Kisaamisen kanssa siis no problem, olemme Wolfien kanssa kummatkin erittäin aktiivisesti mukana virtuaalimaailmassa ja mielellämme koirien kanssa kisoihin osallistumme.
Pikkutytön kanssa kisaisimme siis ahkerasti (kuten varmaan jo 10 000 kertaa tuli jo sanottuakin), ja päälajina on tuo reki -ja valjakkoajo. Tarkoituksena olisi myös suorittaa BH-koe, ja mikäli löydän hyvät kuvat, niin saatamme käydä myös näyttelyissäkin. Mutta tosiaan, nuo näyttelyt eivät nyt kovin tärkeitä ole, lähinnä tuo valjakkoajo ja muutenkin kisaisimme siinä varmaan ahkeraan, kun minua tuo laji kiinnostaa kovasti ;> Muutenkin huskya olen tässä kaavaillut ja luojan lykky että löysin tämän topiikin, haluan pienen huskytytön varsinkin Haltiapolusta!

Joo jah, ihan pysyvää ja aktiivista kotia olisi luvassa. Nyt en ehdi kisa - ja sivunäyttöä laittaa, mutta mikäli se on tarpeen niin lähettelen sitten erikseen (x Niin ja, jos kukaan muu ei ota sijoitukseen niin mä kyllä voisin ottaa :> Mut siis vaan siinä tapauksessa jos kukaan muu ei oo kiinnostunu?

// Sivu -ja kisanäyttö (saattaa olla että ulkoasu vaihtuu syksyyn mennessä, mutta olen aika laiska ihminen sen asian suhteen joten voi olla, että hurtta saa tommoset sivut :D Ja kisanäyttö ei ole kovin kummoinen, mutten nyt tähän hätään parempaa löytänyt, ja oikeastaan Arla on ainut koira, jolla itse olen saannut nuo kaikki tähänastiset meriitit ;> Mut mikäli kiinnostaa katella lisää koirien kisakalentereita, niin siitä vaan, en minä pahastu!
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Narya »

Joo, kyl mä sulle Hassu puppien voisin antaa! Wolfieenki luotan sen verran ja hän on multa huskya vissiin joskus kysellytkin, että teille kyllä lähtis ipana. Ja voihan toi kisautus olla aivan erilaista sulla sitten syksyllä (kun kesälomalla on esim. kerennyt koiraa kisauttaa enemmän). ;)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Hassu »

^ Niin :) Mut kiitos tosi paljon! Innolla jään oottamaan näiden syntymistä (vaikka onhan tohon vielä aikaa, ehh, jtn puol vuotta 8D). Mut silti.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Narya »

Joo kiva et kelpaa! Onks sul muuten btw mitään kuva- ja sukupuolisuunnitelmia?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Hassu »

^ Ööö, sanoin jo tossa alussa että narttupenikan haluan 8D Ja alan nyt heti kun mahdollista kattelemaan noita kuvia, enköhän mä jotkut pörfektit jostain löydä :>
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Narya »

Aaajoouhups. 8'D Tules sitten ilmoitteleen, kun löydät jonkinlaiset. (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Hannazz
Ei riitä.
Viestit: 323
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 4:30 pm
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Hannazz »

loka-marraskuun pentueesta olisin sijoitusnartusta kiinnostunut.

Valjakoissa kisattaisiin mahd. aktiivisesti. Pelastuskoirakokeissa ja Vesipelastuksessa kisaisimme kanssa. Näyttelyissäkin kävisimme välillä, mutta nuo Valjakko, Pelastuskoirakokeet ja Vesipelastus ovat etusijalla. Tyttö pääsisi hyvään ja aktiiviseen kotiin Kennel Neulatyynyyn (ulkoasun vaihdos menossa). Kuvaksi tytölle tulisi väliaikaiseksi Tämä. En nyt muuta osaa tähän hätään kertoa. Ai juu sivu ja kisautus näyttöä on tässä. BH kokeen tyttö ainakin suorittaisi.

Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
Vastaa Viestiin