Mua kiinnostais toi syksy 2009 pentue, silloin vois olla taas tilaa ottaa ;p Laitan tarjousta tulemaan, kunhan ehdin. Haluan nimittäin ehdottomasti pienen Haltiapolkulaisen :>
// No niin. Tosi vaikeaa aloittaa tätä, kun en tiedä miten kaiken kertoisin kun haluun tätä pupsia niin kovasti :'D Muttamutta, ajattelisin siis pientä huskytyttöä virtuaaliseen kenneliini
Never Everiin, joka on yhteisomistuksessa Wolfien kanssa. Kisaamme koirillamme mahdollisimman ahkerasti, tosin nyt viime aikoina se on hieman jäännyt, kun on noita koulujuttuja. Ja muutenkin, tekeehän se koirillekin hyvää pitää pikkuista taukoa. Kisaamisen kanssa siis no problem, olemme Wolfien kanssa kummatkin erittäin aktiivisesti mukana virtuaalimaailmassa ja mielellämme koirien kanssa kisoihin osallistumme.
Pikkutytön kanssa kisaisimme siis ahkerasti (kuten varmaan jo 10 000 kertaa tuli jo sanottuakin), ja päälajina on tuo reki -ja valjakkoajo. Tarkoituksena olisi myös suorittaa BH-koe, ja mikäli löydän hyvät kuvat, niin saatamme käydä myös näyttelyissäkin. Mutta tosiaan, nuo näyttelyt eivät nyt kovin tärkeitä ole, lähinnä tuo valjakkoajo ja muutenkin kisaisimme siinä varmaan ahkeraan, kun minua tuo laji kiinnostaa kovasti ;> Muutenkin huskya olen tässä kaavaillut ja luojan lykky että löysin tämän topiikin, haluan pienen huskytytön varsinkin Haltiapolusta!
Joo jah, ihan pysyvää ja aktiivista kotia olisi luvassa. Nyt en ehdi kisa - ja sivunäyttöä laittaa, mutta mikäli se on tarpeen niin lähettelen sitten erikseen (x Niin ja, jos kukaan muu ei ota sijoitukseen niin mä kyllä voisin ottaa :> Mut siis vaan siinä tapauksessa jos kukaan muu ei oo kiinnostunu?
//
Sivu -ja kisanäyttö (saattaa olla että ulkoasu vaihtuu syksyyn mennessä, mutta olen aika laiska ihminen sen asian suhteen joten voi olla, että hurtta saa tommoset sivut :D Ja kisanäyttö ei ole kovin kummoinen, mutten nyt tähän hätään parempaa löytänyt, ja oikeastaan Arla on ainut koira, jolla itse olen saannut nuo kaikki tähänastiset meriitit ;> Mut mikäli kiinnostaa katella lisää koirien kisakalentereita, niin siitä vaan, en minä pahastu!