Sivu 4/9
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: To Tammi 29, 2009 9:01 pm
Kirjoittaja Narya
^
vveera sotkee aina mun töpöt. >>>>>>:

No ei vaineskaan.
Ei sulla muuten nyt kiinnostais Haltiapolkulainen, kun tänne eksyit?
epätoivoista markkinointia...
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: To Tammi 29, 2009 9:06 pm
Kirjoittaja Veriaivo
Kheh, musta et kuule ikinä pääse eroon. >:D
Mjää, taidan jättää väliin kun mulle on tulossa Jacyalta jo yks lapsokainen, eikä mua oikeen kiinnosta noi yhdistelmät. Otan varmaan seuraavan sitten (taas) Ratapihan pentueesta, joka tulee sitten... joskus. Lähipäivinä! No okei ei ehkä lähipäivinä, vaan lähikuukausina. :0
edit/ sulle kuule annan enemmän kuin mielelläni uuden lapsukaisen ;)
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: To Tammi 29, 2009 9:07 pm
Kirjoittaja Narya
^
Selvä peli. 8) Mua sit vois kiinnostaa uus Ratikkalapsi........
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 5:58 pm
Kirjoittaja Milja
Heippa! Saattaa ärsyttää, kun mä nyt yhtenään ilmoittelen Majan kuulumisia, mutta se sai jo toisen ykköstuloksensa mejästä, ja siirtyi siis VOI-luokkaan! Meidän mejäkokeet menee hienosti.
//Juu, pyydän anteeksi, en enää ilmoittele noita tuloksia.
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 6:07 pm
Kirjoittaja Narya
Hyvin menee kyllä teillä, ilomielin annan sinulle syksyllä lapsukaisen Haltiapolusta, Milja. (: Jos nyt kuitenkin siirryittäis keskustelemaan tässä topicissa kuitenkin ihan näistä Haltiapolun tulevista kasvateista, uskon kyllä että olet tavoitteellinen kisaaja. (: En millään pahalla tarkoita, mutta menee vähän sekaisin nämä viestit ja aiheet mistä puhutaan.
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 12:46 pm
Kirjoittaja Rami
vveera kirjoitti:Rami kirjoitti:Eikun hetkinen, en mä nyt ratikkalinjaa ja Rekiyötä vielä sekoita, ei ei!).
MIKÄ RATIKKALINJA
edit/ iihhii veera the vakoilija 8)
Joooo, teillä on mun silmissä ihan oma sukulinja, pitkät suvut ja näin. Sepailen vähän omiani. Mutta ei nyt sentään mitään omaa linjaa, älä huolestu :D (sun linjas on aika samantyyppinen kun mun, mitä huskyihin tulee. Että joo).
Mutta joo, nyt mä rupean näiltä yhdiltä utelemaan..
/Jees vveera - enpä uutta viestiä asiasta Pehkon iloksi kirjoita 8>
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 9:27 pm
Kirjoittaja Veriaivo
^ No jaa, enpä nyt tiedä noista pitkistä suvuista (paitsi ku malamuuteillani). :D Eiei, en oo huolestunu halusin vaan kuulla. Ja on sulla vielä enemmän tota käyttöpuolisuutta esillä kuin mun koirilla, ja siksi HA onkin mun mieleeni! Mutta ennen kuin alan sepostamaan tähän mihin haluan painottaa huskyissä/mistä pidän niissä (uteliaat katsokoon Ratapihan koiria), niin lopetan tän topicin sotkemisen TÄHÄN, toivottavasti.
SORI PEHKO KUN SOTKEN! :D
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 9:42 pm
Kirjoittaja Narya
JOO, NYT KESKUSTELUAIHE ON HALTIAPOLUN TULEVAT PENTUEET EIKÄ MIKÄÄN MUU.
Viette turhaa tilaa mun topicista. >:
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 4:38 pm
Kirjoittaja Hassu
Mua kiinnostais toi syksy 2009 pentue, silloin vois olla taas tilaa ottaa ;p Laitan tarjousta tulemaan, kunhan ehdin. Haluan nimittäin ehdottomasti pienen Haltiapolkulaisen :>
// No niin. Tosi vaikeaa aloittaa tätä, kun en tiedä miten kaiken kertoisin kun haluun tätä pupsia niin kovasti :'D Muttamutta, ajattelisin siis pientä huskytyttöä virtuaaliseen kenneliini
Never Everiin, joka on yhteisomistuksessa Wolfien kanssa. Kisaamme koirillamme mahdollisimman ahkerasti, tosin nyt viime aikoina se on hieman jäännyt, kun on noita koulujuttuja. Ja muutenkin, tekeehän se koirillekin hyvää pitää pikkuista taukoa. Kisaamisen kanssa siis no problem, olemme Wolfien kanssa kummatkin erittäin aktiivisesti mukana virtuaalimaailmassa ja mielellämme koirien kanssa kisoihin osallistumme.
Pikkutytön kanssa kisaisimme siis ahkerasti (kuten varmaan jo 10 000 kertaa tuli jo sanottuakin), ja päälajina on tuo reki -ja valjakkoajo. Tarkoituksena olisi myös suorittaa BH-koe, ja mikäli löydän hyvät kuvat, niin saatamme käydä myös näyttelyissäkin. Mutta tosiaan, nuo näyttelyt eivät nyt kovin tärkeitä ole, lähinnä tuo valjakkoajo ja muutenkin kisaisimme siinä varmaan ahkeraan, kun minua tuo laji kiinnostaa kovasti ;> Muutenkin huskya olen tässä kaavaillut ja luojan lykky että löysin tämän topiikin, haluan pienen huskytytön varsinkin Haltiapolusta!
Joo jah, ihan pysyvää ja aktiivista kotia olisi luvassa. Nyt en ehdi kisa - ja sivunäyttöä laittaa, mutta mikäli se on tarpeen niin lähettelen sitten erikseen (x Niin ja, jos kukaan muu ei ota sijoitukseen niin mä kyllä voisin ottaa :> Mut siis vaan siinä tapauksessa jos kukaan muu ei oo kiinnostunu?
//
Sivu -ja kisanäyttö (saattaa olla että ulkoasu vaihtuu syksyyn mennessä, mutta olen aika laiska ihminen sen asian suhteen joten voi olla, että hurtta saa tommoset sivut :D Ja kisanäyttö ei ole kovin kummoinen, mutten nyt tähän hätään parempaa löytänyt, ja oikeastaan Arla on ainut koira, jolla itse olen saannut nuo kaikki tähänastiset meriitit ;> Mut mikäli kiinnostaa katella lisää koirien kisakalentereita, niin siitä vaan, en minä pahastu!
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 6:03 pm
Kirjoittaja Narya
Joo, kyl mä sulle Hassu puppien voisin antaa! Wolfieenki luotan sen verran ja hän on multa huskya vissiin joskus kysellytkin, että teille kyllä lähtis ipana. Ja voihan toi kisautus olla aivan erilaista sulla sitten syksyllä (kun kesälomalla on esim. kerennyt koiraa kisauttaa enemmän). ;)
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 6:05 pm
Kirjoittaja Hassu
^ Niin :) Mut kiitos tosi paljon! Innolla jään oottamaan näiden syntymistä (vaikka onhan tohon vielä aikaa, ehh, jtn puol vuotta 8D). Mut silti.
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 6:09 pm
Kirjoittaja Narya
Joo kiva et kelpaa! Onks sul muuten btw mitään kuva- ja sukupuolisuunnitelmia?
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 6:14 pm
Kirjoittaja Hassu
^ Ööö, sanoin jo tossa alussa että narttupenikan haluan 8D Ja alan nyt heti kun mahdollista kattelemaan noita kuvia, enköhän mä jotkut pörfektit jostain löydä :>
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 6:18 pm
Kirjoittaja Narya
Aaajoouhups. 8'D Tules sitten ilmoitteleen, kun löydät jonkinlaiset. (:
Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 8:25 pm
Kirjoittaja Hannazz
loka-marraskuun pentueesta olisin sijoitusnartusta kiinnostunut.
Valjakoissa kisattaisiin mahd. aktiivisesti. Pelastuskoirakokeissa ja Vesipelastuksessa kisaisimme kanssa. Näyttelyissäkin kävisimme välillä, mutta nuo Valjakko, Pelastuskoirakokeet ja Vesipelastus ovat etusijalla. Tyttö pääsisi hyvään ja aktiiviseen kotiin
Kennel Neulatyynyyn (ulkoasun vaihdos menossa). Kuvaksi tytölle tulisi väliaikaiseksi
Tämä. En nyt muuta osaa tähän hätään kertoa. Ai juu sivu ja kisautus näyttöä on
tässä. BH kokeen tyttö ainakin suorittaisi.