Sivu 4/4
Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla
Lähetetty: Ma Huhti 13, 2009 9:28 pm
Kirjoittaja Janina
Sori Kirsi, mun on pakko perua tää nytten 8"<
/ no kun en vielä eilen aamulla tiennyt sitä

Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla
Lähetetty: Ti Huhti 14, 2009 9:39 am
Kirjoittaja Susityttö
Suloisointuja haukkuva
Hyyyrrrrrää (:
Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla
Lähetetty: Ti Huhti 14, 2009 11:07 am
Kirjoittaja Kirsi
^^ Olishan tuokin voinut ilmoittaa
pikkuisen ennemmin...
Kiitos paljon Hyrrän sivuista! Ihana kutsumanimi :3
/ Niin ja pennuthan syntyivät aamulla kello 6:13, eikä synnytyksessä ollut mitään ongelmia. Miri osasi hommansa tehdä ensikertalaiseksi erittäin hyvin :---)
Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla/ Pentu vapaana!!
Lähetetty: Ti Huhti 14, 2009 4:11 pm
Kirjoittaja ellen
Ja teille esittäytyy
Rino! Juu, luonne ja kuvat puuttuu, enkä kisakalenteria ehtinyt laittaa vielä.
Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla/ Pentu vapaana!!
Lähetetty: Ti Huhti 14, 2009 5:42 pm
Kirjoittaja Kirsi
^ Kiitoksia todella paljon! Kerrankin on ollut ihanan nopeaa toimintaa kaikilta :---))
/ Kuulumisia saa ja pitääkin ilmoitella välillä, on aina kiva tietää mitä kasvateille kuuluu. Jokainen saa itse rekisteröidä koiransa ja se onkin suositeltavaa, vaikkei tietenkään pakollista. Pentue sivun teen heti kannettavani netin saatuani takaisin kuntoon, joka toivottavasti tapahtuu perjantaina. Jajajaja... Viimeistä pentua saa kysellä yksärillä, laitan sille jossain vaiheessa myyntitopsan tuonne myytäviin koiriin.