Bordercolliepupseja
-
- Kanada
- Viesti:
Re: Bordersky akt synt. pvm. päätetty
Anteeksii, meillä meni hetki koirien sivuja setviessä:
http://www.comdam.webs.com/aku.htm
Aku-pojalle laitetaan kuvat, kunhan me päästään Carlyonin kanssa sopuun, että mitkä kuvat laitetaan (:
ps. huomasin, että noi sivuthan on ihan vaiheessa ): Sorry. Koitamme saada valmiiksi pikimmiten.
http://www.comdam.webs.com/aku.htm
Aku-pojalle laitetaan kuvat, kunhan me päästään Carlyonin kanssa sopuun, että mitkä kuvat laitetaan (:
ps. huomasin, että noi sivuthan on ihan vaiheessa ): Sorry. Koitamme saada valmiiksi pikimmiten.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
- Analysaattori
- Viesti:
Re: Bordersky akt synt. pvm. päätetty
Kiitos sivuista. Hyviltä näyttävät tähän mennessä. :)
Pupsit ovat nyt syntyneet jo pari päivää sitten ja laitten rekkaukset VFCI:n menemään kunhan kerkeän. Kaikkea hyvää pupseille uusiin koteihin!
Pupsit ovat nyt syntyneet jo pari päivää sitten ja laitten rekkaukset VFCI:n menemään kunhan kerkeän. Kaikkea hyvää pupseille uusiin koteihin!
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Re: Bordersky akt
OOI! :o Voisin varata team Jewwyyn (http://www.mau.fi/jewwy) Bordersky Espritin ? (: Saisi hyvän ja pysyvän kodin jewwystä.
-
- Kanada
- Viesti:
Re: Bordersky akt
^ Nää pennut on tainnu syntyä jo, 4.4. (;
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
- Analysaattori
- Viesti:
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
Re: Bordercolliepupseja
Joo, mä voin ottaa sijoitusnartun sitten. :-]
-
- Analysaattori
- Viesti:
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Oi, nyt on tulossa bordercollie pentue. Voisinko nyt varata team Jewwyyn pennun? (;
-
- Analysaattori
- Viesti:
Viki, Haluaisin tietää vähän enemmän esim. mitä koiran kanssa tultaisiin harrastamaan jne. Ja huomasin että sullakin on nyt sitten Bordermaniasta luvat kuten tuhannella muulla turrilaisella. Ja nuo kuvat mitkä ovat Beastieboy's Home Sweet Homella ovat jo käytössä omalla koirallani. Kaikkien muidenkin Bordermanian koirien kuvat ovat jo käytössä. Yhdet ovat minulla Firon kuvien lisäksi. Kahdella kasvatillani on sieltä koirilla kuvat ja Jerryllä on sieltä yhdellä koiralla kuvat käytössä ja Jerryn kasvatilla on viimeiset kuvat käytössä. :) En nyt jaksa kaivaa koirien osotteita tähän.
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Aijjaa. :oo No, korjaan asian. Mutta siis, koira tulisi team Jewwyyn, niinkuin ylempänä mainitsinkin (http://www.mau.fi/jewwy). Pentu saisi todella hyvän kodin. Olen aktiivinen kisauttamaan koria että näytössä, niin myös käytössä. Kisanäyttöä ei nyt tähän hätään ole, sillä Sokretese (http://www.mau.fi/virt) toimii taas pitkän tauon jälkeen, kuten Jewwykin. :s Tulisin tietenkin kertomaan pennun kuulumisia vähin aikavälein jaja. :)
-
- Analysaattori
- Viesti:
Enköhän mie sulle uskalla luvata pupselon. :) Haluatko nartun vai uroksen?
-
- Vuohenruokaa
Mä olisin bortsupupelosta kiinnostunut. Halyyn menisi, ehkä arvasitkin :)) Mun kisaamiset sä varmaan tiedät aika hyvin, mutta kisaisin niin aktiviisesti kuin jaksan, pk-lajeissa, paimennuksessa ja tokossa varmaan ainakin. Vepessäkin ehkä. Ne olisi päälajit ja sitten kun niistä saavutettaisiin valionarvot niin ns. hupilajeissa voidaan jatkaa kisaamista, kuten koiratanssissa ja flyballissa. Näyttelyistä en ole varma, mulla ei mitään kovin hyviä kuvia ole, mutta voisin koittaa vaikka jotkut käyttölinjaiset kuvat jostain löytää, kerta vähän käyttispentuja on tulossakin 8D En ala mitään lupailemaan että 200% varmuudella koira saisi ihan koko elämänsä meillä viettää, koska koskaan ei voi olla varma, mutta niin kauan kuin Halyssa henki pihisee niin koira saisi kyllä meillä oleilla! :DD Ja jos hyvin menestytään, niin pentue ei ole ihan mahdoton ajatus, mutta sitä katsellaan sitten. Että jos mulle tällä pentu lähtisi.
Ja tota uros voisi olla kiva.
Ja tota uros voisi olla kiva.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
-
- Analysaattori
- Viesti:
Ciel, Sulle ehdottomasti kyllä pentu lähtee. :)
Viki, Juups.
Viki, Juups.