Sivu 4/4

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: La Elo 01, 2009 2:36 pm
Kirjoittaja Spyro
Nyt ovat syntyneet ja söpöjä ovat :) Onnea uusille penikoiden omistajille!