Ettoren kesäpennut - syntyneet - rek.numerot!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.

Viesti Kirjoittaja caza »

Molemmille haluamanne nimet. Lähden nyt neljäksi päiväksi mökille, mutta pennut syntyvät 1.7., eli suht pian. Sivuja saa alkaa tekemään, vaikka en nyt ennen sunnuntaita pääsekään koneelle. :)

// Happy Slapping At Ettore "Ping" esittäytyy, vaikkakin vielä väliaikaisessa osoitteessa.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.

Viesti Kirjoittaja Miira »

Lähden huomenaamuna perheen kanssa mökille, joten näyttää pahasti siltä, että saan sivut tehtyä vasta viikon päästä (juuri kun tulee jostain pitää lähteä toisaalle). Yritän aloittaa ainakin sivuja sen jälkeen, koska heti pian siitä lähdenkin riparille :s
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Gedina
Alkupalat
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Touko 15, 2009 5:17 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.

Viesti Kirjoittaja Gedina »

Mä lähen huomenna mummun mökille :'< en mä ehi millään, ja me tullaan sielt parin viikonpäästä...
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.

Viesti Kirjoittaja caza »

Eipä tuo mitään, teette sivut sitten kun tulette takaisin. Ja Gedinalle yritän tässä jossain välissä laittaa niitä kuvia tulemaan. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.

Viesti Kirjoittaja caza »

Kiitos paljon sivuista (vaikka isä on Nuuti yhdellä t:llä, mutta tuo nyt on vain pieni virhe). :) Seuraan innolla teidän edesottamuksianne.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.

Viesti Kirjoittaja Miira »

Soopeli herra Tino.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.

Viesti Kirjoittaja caza »

Miira, kiitoksia paljon sivuista. Aivan ihanat nuo kuvat kyllä täytyy sanoa. :)

// Huomatkaapas Ettoren väliaikaiset sivut, jonne myös tämä pentue on nyt päivitetty. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja kirby »

olen nyt möksällä huomiseen (keskiviikkoon asti) ja sivuja multa vasta sen jälkeen :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Selvä homma. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Noniin, nyt on yli kaksi viikkoa kulunut syntymästä, joten sivuja alkaisin kaipaamaan. Ilmoitelkaapa jos ette ole jostain syystä koneen ääressä, niin tiedän sitten, että milloin sivuja voisi alkaa odottamaan.

// Nyt on kulunut jo kolme viikkoa, joten pikkuhiljaa pitäisi jotain alkaa kuulumaan Gedinalta ja Irkkulikalta.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Gedina
Alkupalat
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Touko 15, 2009 5:17 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja Gedina »

anteeksi, mutta lopetan virtuaali toudut, i'm very sorry.
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Jaahas, yksi pentu siis poissa pelissä. Mitenkäs on irkkulikan laita?
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja kirby »

oon nyt vielä huomisen poissa kotoa ja viikonlopuksi taas reissun päälle, viimeistään ensi viikolla sivut. pahoittelen, on kestänyt, mutta tää kesä on tällasta säätämistä.. :roll:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan

Viesti Kirjoittaja caza »

Selvä, ei tuo mitään, kunhan sivut tässä joskus tulevat.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Vastaa Viestiin