Ettoren kesäpennut - syntyneet - rek.numerot!
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.
Molemmille haluamanne nimet. Lähden nyt neljäksi päiväksi mökille, mutta pennut syntyvät 1.7., eli suht pian. Sivuja saa alkaa tekemään, vaikka en nyt ennen sunnuntaita pääsekään koneelle. :)
// Happy Slapping At Ettore "Ping" esittäytyy, vaikkakin vielä väliaikaisessa osoitteessa.
// Happy Slapping At Ettore "Ping" esittäytyy, vaikkakin vielä väliaikaisessa osoitteessa.
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.
Lähden huomenaamuna perheen kanssa mökille, joten näyttää pahasti siltä, että saan sivut tehtyä vasta viikon päästä (juuri kun tulee jostain pitää lähteä toisaalle). Yritän aloittaa ainakin sivuja sen jälkeen, koska heti pian siitä lähdenkin riparille :s
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
Gedina
- Alkupalat
- Viestit: 23
- Liittynyt: Pe Touko 15, 2009 5:17 pm
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.
Mä lähen huomenna mummun mökille :'< en mä ehi millään, ja me tullaan sielt parin viikonpäästä...
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.
Eipä tuo mitään, teette sivut sitten kun tulette takaisin. Ja Gedinalle yritän tässä jossain välissä laittaa niitä kuvia tulemaan. :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.
Kiitos paljon sivuista (vaikka isä on Nuuti yhdellä t:llä, mutta tuo nyt on vain pieni virhe). :) Seuraan innolla teidän edesottamuksianne.
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.
Soopeli herra Tino.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7.
Miira, kiitoksia paljon sivuista. Aivan ihanat nuo kuvat kyllä täytyy sanoa. :)
// Huomatkaapas Ettoren väliaikaiset sivut, jonne myös tämä pentue on nyt päivitetty. :)
// Huomatkaapas Ettoren väliaikaiset sivut, jonne myös tämä pentue on nyt päivitetty. :)
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan
olen nyt möksällä huomiseen (keskiviikkoon asti) ja sivuja multa vasta sen jälkeen :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan
Selvä homma. :)
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan
Noniin, nyt on yli kaksi viikkoa kulunut syntymästä, joten sivuja alkaisin kaipaamaan. Ilmoitelkaapa jos ette ole jostain syystä koneen ääressä, niin tiedän sitten, että milloin sivuja voisi alkaa odottamaan.
// Nyt on kulunut jo kolme viikkoa, joten pikkuhiljaa pitäisi jotain alkaa kuulumaan Gedinalta ja Irkkulikalta.
// Nyt on kulunut jo kolme viikkoa, joten pikkuhiljaa pitäisi jotain alkaa kuulumaan Gedinalta ja Irkkulikalta.
-
Gedina
- Alkupalat
- Viestit: 23
- Liittynyt: Pe Touko 15, 2009 5:17 pm
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan
anteeksi, mutta lopetan virtuaali toudut, i'm very sorry.
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan
Jaahas, yksi pentu siis poissa pelissä. Mitenkäs on irkkulikan laita?
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan
oon nyt vielä huomisen poissa kotoa ja viikonlopuksi taas reissun päälle, viimeistään ensi viikolla sivut. pahoittelen, on kestänyt, mutta tää kesä on tällasta säätämistä.. 
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - syntyvät 1.7. - irkkulikkaa kaivataan
Selvä, ei tuo mitään, kunhan sivut tässä joskus tulevat.