KV 11.7 (KRE) // KAIKKI TULOKSET TULLEET
-
- Analysaattori
Re: Ella, Jerry ja Pilvi esittää: KV 11.7 (KRE)
Okei, kiitos! :)
Vielä olisi pari rotua, huskyt ja suomenlapparit vailla tuomaria. Kysellyt olen niihin kuitenkin jo tuomaria, mutta koska itsellä ainakin kesä on yhtä hoppua, niin haluaisin tämän mahdollisimman pian päätökseen eli saa ilmoittautua tuomaroimaan nuo rodut.
Vielä olisi pari rotua, huskyt ja suomenlapparit vailla tuomaria. Kysellyt olen niihin kuitenkin jo tuomaria, mutta koska itsellä ainakin kesä on yhtä hoppua, niin haluaisin tämän mahdollisimman pian päätökseen eli saa ilmoittautua tuomaroimaan nuo rodut.

-
- Höpsö veitikka
Lähettelin kakkosen loput tulokset, seiskoja alan nyt työstämään :)
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulla kestää noissa bortsuissa, kun päätin pistää sanalliset jokaiselle. :-----D Yritän saada ne kuitenkin ajallaan tulemaan.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Ella
- Keilapallo
Pitkäkarvaisten collieiden tulokset tulleet ja muistakaa edelleen tuomaroida, vaikka ei tässä nyt vielä mitään hoppua olekaan. :)
You’re still going to get criticized, so you might as well do whatever the fuck you want.
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Laitoin tässä yksi päivä novascottien tulokset, ovatkos tulleet?
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Eikö mun lähettämät tulokset ole tulleet? Vai eikö niitä ole muuten vain lisätty vielä sivuille? :)
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
Vuoden Optimisti 2013
- Ella
- Keilapallo
On vissiin molemmat tulleet, olivat sähköpostilaatikossa luettuina mutta ei lisättyinä niin en oo huomannut. :)
Oon meistä kolmesta ainoa joka on tällä viikolla koneella joten tulokset ei välttämättä tuu ihan salamannopeasti sivuille kun en koko aikaa tän projektin parissa roiku mutta ihan just on vähän enemmänkin tuloksia taas esillä.
Oon meistä kolmesta ainoa joka on tällä viikolla koneella joten tulokset ei välttämättä tuu ihan salamannopeasti sivuille kun en koko aikaa tän projektin parissa roiku mutta ihan just on vähän enemmänkin tuloksia taas esillä.
You’re still going to get criticized, so you might as well do whatever the fuck you want.
-
- Kanada
tollerien junnu koirat.. Niitä ei ole laitettu järjestykseen? siis JUN ERI JUK? niin urokset kuin nartut. (anteeksi sekava selitys)
-
- Höpsö veitikka
Tollereilla puuttuu melkein kaikista luokista sijoituksia, niin kun Jenna taisi jo sanoa.
- Ella
- Keilapallo
Itse en edes huomannut tota kun noita lisäilin, kiitos kun huomautitte!
Laitoin tosta Donille sähköpostia mutta tää voi olla nyt harvinaisen huono juttu, noita tolleriosallistujia kun ei oo enää missään osoitteineen tallessa. :/
Laitoin tosta Donille sähköpostia mutta tää voi olla nyt harvinaisen huono juttu, noita tolleriosallistujia kun ei oo enää missään osoitteineen tallessa. :/
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Huomasin tuossa äsken, että mun belggarituloksista on jäänyt linkittämättä ROPit ja kasvattajaluokan koirat. Saisikohan nuo linkitettyä, niin on kivempi tuomaroida ryhmäkehiä niin ettei tarvitse jättää koiria pois. :)
First time I saw you I knew right away
Vuoden Optimisti 2013
Vuoden Optimisti 2013
-
- Keilapallo
- Viesti:
^Tosi monelta jää linkittämättä ROPit ja kasvattajaluokkien koirat. Ja siinä ei oikeestaan voi kun "syyttää" tuomaria kun ei RYP-kehässä ole voinut sijoittua sen takia että ei ole linkkiä jätetty.
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Joo, tota ne jäi siinä kiireessä. Laittelen sitten varmaan tämän viikon aikana korjaus viestejä, jos ehdin!
-
- Kriisissä
- Viesti:
Nostellaan tulosten toivossa.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Tuloksia tulee kyllä sitten kun niitä ehtii laittamaan. Mä olin ite kahen viikon reissussa, enkä oo vielkää oikeen palautunu silleen että oisin jaksanu miettii virtuaalijuttuja, ja tietääkseni Pilvillä ja Ellallakin on ollu jotain reissuja viimepäivinä :D Mutta ei tarvii kuitenkaan pelätä että tää näyttely jäisi puolitiehen.