M: kaksi maltankoiraa
- Jebi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Re: M: kaksi maltankoiraa
Mulle on kuulumisissa ilmoitettu et on BH-kokeen suorittanut hyväksytysti, mutta en löytänyt siitä esimerkiksi vspkl:n sivuilta mitään merkintää. Etsin myös googlesta muita tuloksia, eikä niitä löytynyt.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
-
Indi
- Ei riitä.
Minua voisi kiinnostaa tuo Sivukaistan Ikijää, eli Iida.
Pääsisi asumaan yksityisiini, jossa sitten jatkettaisiin varmaankin näyttelyissä käymistä. Jos tota kuvaa en saa mukaan, niin mulla olisi varattuna neidille seuraavanlaiset kuvat: X & X, ja vähän lisääkin, mutta en jaksanut linkitellä niitä.
Ja näyttelyiden lisäksi pääsisi kisaamaan ainakin aluksi flyball:issa ja koiratanssissa, ja ehkäpä maastoesteissä. Ja sitten agilityssä, ja ehkä tokossakin, kun muilta koiriltani tulee sinne tilaa. Ja kisanäyttönä voisin vilauttaa vaikkapa Rodya. Eli en mikään ihan himokisauttaja ole, mutta yritän silti mahdollisimman aktiivisesti osallistua kisoihin, mihin nyt kerkeän.
Mitään pentue suunnitelmia mulla ei ole, mutta jos pärjättäisiin hyvin, ja sulta saisi luvan, niin miksipä ei? Toivottavasti Iida voisi lähteä luoksemme!
Pääsisi asumaan yksityisiini, jossa sitten jatkettaisiin varmaankin näyttelyissä käymistä. Jos tota kuvaa en saa mukaan, niin mulla olisi varattuna neidille seuraavanlaiset kuvat: X & X, ja vähän lisääkin, mutta en jaksanut linkitellä niitä.
Ja näyttelyiden lisäksi pääsisi kisaamaan ainakin aluksi flyball:issa ja koiratanssissa, ja ehkäpä maastoesteissä. Ja sitten agilityssä, ja ehkä tokossakin, kun muilta koiriltani tulee sinne tilaa. Ja kisanäyttönä voisin vilauttaa vaikkapa Rodya. Eli en mikään ihan himokisauttaja ole, mutta yritän silti mahdollisimman aktiivisesti osallistua kisoihin, mihin nyt kerkeän.
Mitään pentue suunnitelmia mulla ei ole, mutta jos pärjättäisiin hyvin, ja sulta saisi luvan, niin miksipä ei? Toivottavasti Iida voisi lähteä luoksemme!
- Jebi
- Viesti:
Oi kiva et Iidastakin on kiinnostunut! Iida lähtee ehdottomasti sulle, kisanäyttö on todella hyvä. Nuo kuvat mitkä laittaisit neidille (ellet saa vanhoja kuvia mukaan) ovat tosi kivat.
Totin blogi
-
Indi
- Ei riitä.
Voi, tosi kiva! Yritän saada sivut tehtyä viimeistään viikonlopuksi. : )
-
Indi
- Ei riitä.
Tässä olisi sitten Iidan uudet sivut! Kelpaako, vai pitääkö jotain lisätä/muuttaa? : ) Ja tuosta vanhasta kuvasta en ole viellä kerennyt kysyä, mutta katsotaan jos saisin aikaiseksi...
- Jebi
- Viesti:
Indi, kelpaa hyvin. :) Oi toi maltankoira Iidan kuvissa on tosi suloinen ja kaunis, toivottavasti tulee näyttelyissä menestystä.
Totin blogi
-
Indi
- Ei riitä.
No hyvä! Jos noilla kuvilla pärjää, niin pidän varmaankin noi. Ihastuin vaan tohon koiraan noissa kuvissa, mutta jos ei pärjää niin kysyn varmaan aiempiin kuviin luvat. Katsotaan nyt. : )