Virtuaalikoiran menehtyminen
-
- Keilapallo
Re: Virtuaalikoiran menehtyminen
Mulla on melkolailla kisattuna jo tuo Fantasy Forest of Forsten '' Billy '', mutta jotenkin en vaan osaa päästää siitä irti. Syy voi tietysti olla sekin, että se on ainoa tuontikoirani, joka pääsi epäviralliselta puolelta viralliselle puolelle ja on vieläpä saavuttanut varsin hienoja tuloksia, joista kielii tittelirivistö RH-W B vFIN KVA BH JK2 TK2 vKTV.
Välillä haluaisin jo yrittää irtautumista Billysta, mutta toisaalta haluaisin kisata sitä vielä hieman enemmän.. tavoitteina siis ainakin valioituminen tokosta ja palvelusta, sekä mahdollisesti myös tuosta vesipelastuksesta, josta löytyy vasta SOVE suoritettuna... Joten kisauttelen varmastikin herraa vielä ja yritän sitten tulosten vielä kertyessä päästää uroksen vehreämmille noutomaille. Helppoa se ei kuitenkaan taida olla, sillä uskomatonta kyllä, tunne arvoa tähän v-koiraan on kertynyt.
Välillä haluaisin jo yrittää irtautumista Billysta, mutta toisaalta haluaisin kisata sitä vielä hieman enemmän.. tavoitteina siis ainakin valioituminen tokosta ja palvelusta, sekä mahdollisesti myös tuosta vesipelastuksesta, josta löytyy vasta SOVE suoritettuna... Joten kisauttelen varmastikin herraa vielä ja yritän sitten tulosten vielä kertyessä päästää uroksen vehreämmille noutomaille. Helppoa se ei kuitenkaan taida olla, sillä uskomatonta kyllä, tunne arvoa tähän v-koiraan on kertynyt.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
- Vuohenruokaa
Mulla olisi taas edessä muutaman koiran pois jättäminen, mutta kun se tuntuu niin hankalalta! :D Mulla on viidestä cattlesta kolme kisattu nyt ihan loppuun asti, mutta en vain osaa luopua niistä. Päätin kuitenkin nyt, että teetän kahdelle pentueen (psst, jos kiinnostuneita löytyisi, ois tosi hienoa), ja molemmat saavat lähteä sen jälkeen. Sama tilanne olisi myös saksanpaimenkoiran ja kahden bordercollien kohdalla.
Ja se rakkain virtuaalikoira on ehkä juuri tuo yksi cattle, Nagine's Rikkinäinen Sähikäinen. Ensimmäinen cattleni, ties kuinka monen maan muotovalio ja voittaja, ja näiden lisäksi paimennusvalio ja muutamia tuloksia pksta. Ikää löytyy irlkin neljä vuotta, mutta ei tuosta voi luopua! Muita ovat sitten ensimmäinen pyrtsini Nova Era, ensimmäinen oma pyrtsikasvattini (ja Nooan tytär) Incide Astonishing Ashley, jostain syystä molemmat mudit eli High 5 daijs ja Yawn Double-Dip, sekä tolleri X-Toller's Guiding Star.Ja edesmenneistä belgianpaimenkoira groenendael Shadow de Mejiqui. Shadow oli käyttö- paimennus- ja muotovalio, ja kisasi näiden lisäksi tokossa ja agilityssä. Kuvissa oli mielestäni älyttömän komea koira, ja olisin ehdottomasti halunnut kisata sen loppuun asti. Mutta sitten tuli kait juuri tällainen tulipalo, kun kaikki Tuhkatien sivut katosivat. Harmittaa vieläkin ):
Ja se rakkain virtuaalikoira on ehkä juuri tuo yksi cattle, Nagine's Rikkinäinen Sähikäinen. Ensimmäinen cattleni, ties kuinka monen maan muotovalio ja voittaja, ja näiden lisäksi paimennusvalio ja muutamia tuloksia pksta. Ikää löytyy irlkin neljä vuotta, mutta ei tuosta voi luopua! Muita ovat sitten ensimmäinen pyrtsini Nova Era, ensimmäinen oma pyrtsikasvattini (ja Nooan tytär) Incide Astonishing Ashley, jostain syystä molemmat mudit eli High 5 daijs ja Yawn Double-Dip, sekä tolleri X-Toller's Guiding Star.Ja edesmenneistä belgianpaimenkoira groenendael Shadow de Mejiqui. Shadow oli käyttö- paimennus- ja muotovalio, ja kisasi näiden lisäksi tokossa ja agilityssä. Kuvissa oli mielestäni älyttömän komea koira, ja olisin ehdottomasti halunnut kisata sen loppuun asti. Mutta sitten tuli kait juuri tällainen tulipalo, kun kaikki Tuhkatien sivut katosivat. Harmittaa vieläkin ):
Don't you wanna live before you die?
-
- Keilapallo
On viimein aika päästä irti,
on vain pakko päästää irti.
On ymmärrettä, on osattava luopua ajoissa.
Vanha jo, ikää kertynyt paljon,
jalat eivät jaksa kantaa.
Nuoruuden vetreys on kadonnut,
oikea aika on päästää parempaan.
Tänään 15.1.2011 jouduin tekemään ensimmäisen virtuaaliurani vaikean päätöksen. Päästin upean tollerinarttuni Juulin vehreämmille maille, sateenkaarisillan toiselle puolelle. Juuli on ensimmäinen virtuaalikoirani, joka todella sai antoisan elämän. Se valioitui useammasta lajista, mutta mejäkoiraa siitä ei koskaan tullut. Irti päästäminen oli hirvittävän hankalaa, mutta onneksi Juuli jätti jälkeensä upean pennun, joka toivottavasti menestyy yhtä upeasti kuin emänsä.
on vain pakko päästää irti.
On ymmärrettä, on osattava luopua ajoissa.
Vanha jo, ikää kertynyt paljon,
jalat eivät jaksa kantaa.
Nuoruuden vetreys on kadonnut,
oikea aika on päästää parempaan.
Tänään 15.1.2011 jouduin tekemään ensimmäisen virtuaaliurani vaikean päätöksen. Päästin upean tollerinarttuni Juulin vehreämmille maille, sateenkaarisillan toiselle puolelle. Juuli on ensimmäinen virtuaalikoirani, joka todella sai antoisan elämän. Se valioitui useammasta lajista, mutta mejäkoiraa siitä ei koskaan tullut. Irti päästäminen oli hirvittävän hankalaa, mutta onneksi Juuli jätti jälkeensä upean pennun, joka toivottavasti menestyy yhtä upeasti kuin emänsä.
Open your eyes and tell me what you see
-
- Ei riitä.
Mulla on nyt tuo Terry, se on ollut ihan alusta asti vanha koira herra.
Loin aluksi Manoir, nimisen kennelin. Lisäsin sinne vanhan irlanninsusikoira herran jonka oli tarkoitus kuolla nopeasti pois. No kiinnyin tähän vanhaan herraan, kun Manoir muuttuis yksityiseksi, jätin Terryn, halusin edelleen että aika jättäisi sen minun luonanani. Sain nuoren aussien nartun Leonan. Jonkin aikaa kirjoittelin juttuja Leonasta ja Terrystä, kunnes siirsin ne Olkihattuun, Leona lähtee kisakentille kun löydän sille aikuiset kuvat, mutta Terryn ajan pitäisi olla jo ohi, ikää kunnioitettavat 16 vuotta. Irti on uskomattoman vaikea päästää.
Loin ihan ensimmäisen kennelini 9.1.2010, vuosi sitten. Lisäsin sinne ensimmäisiksi koiriksi Hipun ja Jucen hovawartit sekä Minton, westien. Mittenissä tuli ja meni koiria mutta nämä koirat pysyivät. Nyt sitten tuli tämä "Slawikista ei saa kopioida" juttu. Tietenkin kaikilla oli juuri Slawikin kuvat. Hippu oli rakkain. Sille vaihdoin toisen koirani kuvan jonka surutta heitin menemään, mutta tämä ei ollut enää Hippu... Ei ei minun Hippuni, laitoin "Hipun" myyntiin. Minton ja Jucen heitin dittiavaruuteen vaikka sitä olen katunutkin, Minton hoitajallekkin jäi sitä ikävä... Minulla on kuitenkin yhä Beisis, Hipun ja Jucen pentu. Beisiksen tarinakin on synkkä ja sekin oli todella lähellä joutua dittiavaruuteen, kuten sen kaksi sisarusta. B-pentue on ollut Mittenin uran aikana se tärkein, koska rakkaimmat koirani siinä olivat.
On hyvä oppia luopumaan, mutta en kyllä kannata näitä joukkomurha juttuja.
Loin aluksi Manoir, nimisen kennelin. Lisäsin sinne vanhan irlanninsusikoira herran jonka oli tarkoitus kuolla nopeasti pois. No kiinnyin tähän vanhaan herraan, kun Manoir muuttuis yksityiseksi, jätin Terryn, halusin edelleen että aika jättäisi sen minun luonanani. Sain nuoren aussien nartun Leonan. Jonkin aikaa kirjoittelin juttuja Leonasta ja Terrystä, kunnes siirsin ne Olkihattuun, Leona lähtee kisakentille kun löydän sille aikuiset kuvat, mutta Terryn ajan pitäisi olla jo ohi, ikää kunnioitettavat 16 vuotta. Irti on uskomattoman vaikea päästää.
Loin ihan ensimmäisen kennelini 9.1.2010, vuosi sitten. Lisäsin sinne ensimmäisiksi koiriksi Hipun ja Jucen hovawartit sekä Minton, westien. Mittenissä tuli ja meni koiria mutta nämä koirat pysyivät. Nyt sitten tuli tämä "Slawikista ei saa kopioida" juttu. Tietenkin kaikilla oli juuri Slawikin kuvat. Hippu oli rakkain. Sille vaihdoin toisen koirani kuvan jonka surutta heitin menemään, mutta tämä ei ollut enää Hippu... Ei ei minun Hippuni, laitoin "Hipun" myyntiin. Minton ja Jucen heitin dittiavaruuteen vaikka sitä olen katunutkin, Minton hoitajallekkin jäi sitä ikävä... Minulla on kuitenkin yhä Beisis, Hipun ja Jucen pentu. Beisiksen tarinakin on synkkä ja sekin oli todella lähellä joutua dittiavaruuteen, kuten sen kaksi sisarusta. B-pentue on ollut Mittenin uran aikana se tärkein, koska rakkaimmat koirani siinä olivat.
On hyvä oppia luopumaan, mutta en kyllä kannata näitä joukkomurha juttuja.
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
^ Pakkopakko korjata, se on bitti eikä ditti! :D
Dressage is a question of feeling
-
- Ei riitä.
^Ai joo niin on, mulla mene jostain syystä tuo aina sekaisin. :/
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Niinko adobe ja abode. Samannäköiset kirjaimet pitäisi kieltää lailla.
Dressage is a question of feeling
-
- Höpsö veitikka
Lähettelin tänään ensimmäistä kertaa virtuaalikoiraurani aikana koiria sateenkaarisilloille. Sinne lähti puli ja pumi.
-
- Ei riitä.
Mä sitten tein sen, annoin Terryn lähteä vihreämmille niityille. Leona jäi sitä kovasti kaipaamaan, maseentui ihan täysin. Pakko myöntää että, muistosivua oli kiva tehdä.
Muuten, pakko kysyä:
Onko teillä koirat kuollu muuhunkin kuin vanhuuteen? Moniko koira on esim. jääny auton alle tai kuollu sairauteen tai vastaavaan?
Muuten, pakko kysyä:
Onko teillä koirat kuollu muuhunkin kuin vanhuuteen? Moniko koira on esim. jääny auton alle tai kuollu sairauteen tai vastaavaan?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Mulla menee koiria niin paljon ja niin usein, etten mä ala edes keksimään kuolinsyytä niille. Kerralla menee monesti 2-3 koiraa, joten selitäpä sitten kolmenkin koiran samanaikainen vanhuuteen kuoleminen. 

-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mun oli yhdessä vaiheessa tosi vaikee päästää Nikke ja Leni taivaisiin, nyt oon jopa pystynyt niiden lisäksi laskemaan sateenkaarisillalle Hipinkin. Bean aika olis kanssa pitänyt olla jo aikoja sitten, mut en vaan yksinkertasesti pysty.. Se on mun ns. kantanarttu, mun ensimmäisten shelttipuppeloiden äiti, eikä mulla oo ees sen jälkeläistä itelläni. Kokoajan vaan keksii tekosyitä, miks sitä ei kannattais lopettaa. "Eka siitä pitää saada tokovalio, sitten sen voi siirtää pois" "No jos siitä vielä koiratanssivalion tekis niin sit ois kiva..." "Entä toi agilityvalionarvo ois tosi kiva ja pelastuskoira.." Miten tää voikin olla näin vaikeeta

-
- Höpsö veitikka
Mun virtuaalikoirani on jäänyt auton alle ja sit yks kasvatti. Sit niillä on ollut ihan ihmeellisiä kuolinsyitä välillä, mutta ne on yleensä ollut sellaisia, että oon kuullut jonkun koiralle joskus käyneen niin.Jussu kirjoitti:Muuten, pakko kysyä:
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Ketuunkujeessa meillä jäi kaksi koiraa rekan alle, piti karsia koiriaSusityttö kirjoitti:Mun virtuaalikoirani on jäänyt auton alle ja sit yks kasvatti. Sit niillä on ollut ihan ihmeellisiä kuolinsyitä välillä, mutta ne on yleensä ollut sellaisia, että oon kuullut jonkun koiralle joskus käyneen niin.Jussu kirjoitti:Muuten, pakko kysyä:

-
- Höpsö veitikka
Hei, mulle tuli mieleen kysyä että miksi niin moni ottaa virtuaalikoiraltaan sen menehdyttyä kuvat pois? Siis jos pitää sen sivun netissä niin miksi kuvat on lähes poikkeuksetta poistettu sivulta? Ei siinä mitään pahaa oo, mutta onko siihen jokin erityinen syy mitä mä en vaan oo kekannut?
-
- Höpsö veitikka
^ Mä saatan käyttää tietyn koiran kuvia uudestaan ja poistan siksi yleensä kuvat. Ja mielestäni ei ole hauska laittaa koiran sivulle RIP tai "muistoissa 00.00.0000 - 00.00.0000" kun siellä on vielä elävän koiran kuvat.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies