B-sheltit - SYNTYNEET, SIVUJA??
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Windyheart'sin B-sheltit - alustavaa kyselyä
Ketään ei kiinnosta shettivaavit?
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Vieläkään kiinnostuneita? :--)
-
Nekkku
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Mä olisin kiinnostunut ottamaan urossheltin Sorriso'siin!
Kisaamaan koira pääsisi siis Agilityyn, paimennukseen ja näyttelyihin, sekä myös mahdollisesti koiratanssiin ja flyballiin. Kisautusnäyttöä ei vielä koirien sivuilta löydy, mutta tältä listalta näkee mihin olen koiria tähän mennessä ilmoittanut. Kuvatkin löytyisi valmiina. :)
Kisaamaan koira pääsisi siis Agilityyn, paimennukseen ja näyttelyihin, sekä myös mahdollisesti koiratanssiin ja flyballiin. Kisautusnäyttöä ei vielä koirien sivuilta löydy, mutta tältä listalta näkee mihin olen koiria tähän mennessä ilmoittanut. Kuvatkin löytyisi valmiina. :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kyllä mä varmaan uskallan sulle shelttipoitsun luovuttaa. Toivottavasti en kuitenkaan joudu myöhemmin katumaan tätä valintaa, osan kanssa kun on niin saanut tehdä 
Mutta siis joo, sulle lähtee kyllä pentu :-) Onko sulla jotain jalostussuunnitelmia?
Mutta siis joo, sulle lähtee kyllä pentu :-) Onko sulla jotain jalostussuunnitelmia?
-
Nekkku
okei. Lupaan, ettet joudu katumaan, mä olen just sellanen että jos johonkin lähen mukaan (niinkun nyt tähän virtuaalikoiratouhuun) niin viedään homma kunnialla loppuun saakka. Siis lupaan pysyvän kodin ja aktiivisen kisautuksen koiralle.
Ja jalostussuunnitelmista sen verran, että yksi pentue voisi tulla (jos sulle sopii), riippuen tietenkin kisatuloksista sun muista. Sen enempää ei kuitenkaan ainakaan.
Ja jalostussuunnitelmista sen verran, että yksi pentue voisi tulla (jos sulle sopii), riippuen tietenkin kisatuloksista sun muista. Sen enempää ei kuitenkaan ainakaan.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^ ok :)
kiinnostaisko sua sijotuspentu? Mä käyttäisin urosta kerran jalostukseen (2-3 pentua) ja sen jälkeen sä voisit teettää vielä suunnilleen samankokoisen pentueen joskus tulevaisuudessa?
kiinnostaisko sua sijotuspentu? Mä käyttäisin urosta kerran jalostukseen (2-3 pentua) ja sen jälkeen sä voisit teettää vielä suunnilleen samankokoisen pentueen joskus tulevaisuudessa?
-
Nekkku
Mä en kyllä mielelläni sijoituspentua ottaisi, mulla on paljon parempia kokemuksia omista. Että jos sopii että tulisi omaksi niin mieluusti niin :)
Ja mä oon menossa aptukseen kuvaamaan Lauantaina, jos siellä osuu silmään komea uros niin kuvaan sen itselleni, väristä en siis osaa sanoa vielä muuta kuin joko trikki tai soopeli :)
Ja mä oon menossa aptukseen kuvaamaan Lauantaina, jos siellä osuu silmään komea uros niin kuvaan sen itselleni, väristä en siis osaa sanoa vielä muuta kuin joko trikki tai soopeli :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^ Tietenkin sopii :--)
Okei :-)
Okei :-)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kiinnostaisiko muita pieni shelttipalleroinen?
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
kai jotakuta kiinnostaa tälläinen shelttinen?
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Eikö ketään oikeasti kiinnosta?
Nekkku, onko sulla vielä kiinnostusta shelttinaperolle? Kumman sä ottaisit mieluummin pentueen jommaksi kummaksi vanhemmaksi VPVA TK2 Ratapihan Hudson Gardnerin, vaiko BH RH-F B RH-FL A VPVA Ratapihan Kendra Gailin? Päätös on nyt ihan sun, Kääk isäksi vaiko Kiira emäksi? :D
Nekkku, onko sulla vielä kiinnostusta shelttinaperolle? Kumman sä ottaisit mieluummin pentueen jommaksi kummaksi vanhemmaksi VPVA TK2 Ratapihan Hudson Gardnerin, vaiko BH RH-F B RH-FL A VPVA Ratapihan Kendra Gailin? Päätös on nyt ihan sun, Kääk isäksi vaiko Kiira emäksi? :D
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
^ ei ole :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Nostellen ja Nekkkua odotellen :--)
Nettei kirjoitti:Nekkku, onko sulla vielä kiinnostusta shelttinaperolle? Kumman sä ottaisit mieluummin pentueen jommaksi kummaksi vanhemmaksi VPVA TK2 Ratapihan Hudson Gardnerin, vaiko BH RH-F B RH-FL A VPVA Ratapihan Kendra Gailin? Päätös on nyt ihan sun, Kääk isäksi vaiko Kiira emäksi? :D
-
Nekkku
Re: Windyheart'sin B-sheltit - alustavaa kyselyä, Nekkku!
Joo, oon kiinnostunut vielä, kuvatkin on mulla jo valmiina :)
Kiira oli tosi nätti kyllä, mutta eipä mulle suurta merkitystä ole että kummalle pentue tulee. Ehkä kuitenkin mielummin Kiiralle :)
Kiira oli tosi nätti kyllä, mutta eipä mulle suurta merkitystä ole että kummalle pentue tulee. Ehkä kuitenkin mielummin Kiiralle :)