Re: Pieniä malipörröjä kesälle SYNTYNEET!
Lähetetty: Ti Heinä 29, 2008 6:53 pm
Tulinkin jo tänään kotiin, tosi mukava yllätys, että pennut tosiaan tässä kuussa syntyivät. Huomenna yritän värkätä Jimille luonteen ja parin päivän sisällä olisi tarkoitus kisaaminenkin aloittaa. Rekisteröintilomakettakin laitan menemään, kun ehdin (: