Sivu 4/6

Re: Talven pentueet

Lähetetty: La Loka 18, 2008 4:04 pm
Kirjoittaja Anri
Cielille lähtee ehottomasti pentunen. Tässä olis tarjolla tämmöset JUN-nartun kuvat, Elinan ottamat.
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 8955759362
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 6640825954

Re: Talven pentueet (Ciel & Elina!)

Lähetetty: La Loka 18, 2008 6:19 pm
Kirjoittaja Ciel
^ Kiitos, nuo kuvat kelpaa mulle tosi hyvin <:

/ ja nimeksi jos saisin Deattan Tunturikeijun?

// ja syntymäaika sopii.

Re: Talven pentueet (Ciel & Elina!)

Lähetetty: Ke Loka 22, 2008 11:35 am
Kirjoittaja Jacya
Kakkeliii.. Neljäs varaaja taitais olla vaan varalla sitten? :P Oon aika luuseri x'D

Mutta jos kasvattipalautuksia (toivottavasti ei mut siis niin :P) tästä pentueesta tulee, mulle saa huuella sitten :>

Re: Talven pentueet (Ciel & Elina!)

Lähetetty: Ke Loka 22, 2008 11:40 am
Kirjoittaja Elina
Soppiipi tuo ajankohta, mutta Anni-pieni, mitkä ihmeen kuvat mie tuolle otustukselle laitan? :'D Ku mehän vähän niinkö todettiin, että niitä kuvia ei oikeen ole... Vai oliko jokku?

Re: Talven pentueet (Ciel & Elina!)

Lähetetty: To Loka 23, 2008 11:39 am
Kirjoittaja Anri
No höh, eikös se Sydäntalven Idylli ollu aika hyvä?

Re: Talven pentueet

Lähetetty: To Loka 23, 2008 4:13 pm
Kirjoittaja Ciel
Tiiätkö sä mitään isän suvusta, kun mä en löytänyt herran sivuilta mitään...? <:

/ kiitos Elina.

Re: Talven pentueet

Lähetetty: To Loka 23, 2008 4:16 pm
Kirjoittaja Elina
^ Sen pitäisi olla evm-sukuinen, jos en väärin muistele. :') Löysin vanhatkin sivut, eli on aika varmasti ihan keksitty koira.

Re: Talven pentueet

Lähetetty: Pe Loka 24, 2008 10:29 am
Kirjoittaja Anri
Jacya (huomasin viestisi vasta nyt) Valitettavasti tulin siihen tulokseen, että kun tuo suku on niin yleistä että tuo kolme pentua on hyvä määrä. Et sammarinaperoa haluaisi ;D?

Re: Talven pentueet

Lähetetty: Pe Loka 24, 2008 7:37 pm
Kirjoittaja Anri
Cieliltäki sivuja oottelen ;)

Re: Talven pentueet

Lähetetty: Pe Loka 24, 2008 7:40 pm
Kirjoittaja Ciel
Deattan Tunturikeiju alias Keiju esittäytyy!

Re: Talven pentueet

Lähetetty: La Loka 25, 2008 12:01 pm
Kirjoittaja Anri
Kiitos Cielillekkin sivuista. Nyt sitten odotellaan että millos se Tinka pullauttaa ne pikkaset =D

Re: Talven pentueet

Lähetetty: Su Loka 26, 2008 11:47 am
Kirjoittaja Dream
Onko teillä ollut mitään ajatusta milloin pennut olisivat maailmaan putkahtamassa? Valitettavasti tuo vPVA titteli ei kerkeä ennen pentuja, jos ette halua odottaa ikuisuuksiin. :/ Mutta muutenhan tittelirivistö on hyvässä mitassa ja näin ^^

Re: Talven pentueet

Lähetetty: Su Loka 26, 2008 4:17 pm
Kirjoittaja Anri
Tuolloin 2.11 olis "laskettu aika".

Re: Talven pentueet

Lähetetty: Ma Loka 27, 2008 8:26 am
Kirjoittaja Cinemons
Minua kiinnostaisi sammaripentu :)
Tulisi siis tänne: http://www.freewebs.com/cinemons ja kisaisin siis aktiivisesti ainakin näyttelyissä, tokossa ja valjakkoajossa...myös BH-kokeen läpäiseminen kuuluu tavoitteisiini :)
Kennelin koirilla ei vielä ole melkein ollenkaan kisanäyttöä, koska kenneli on vielä niin nuori :)
Noh, mutta toivottavasti toi koti kelpais...! ;)

Re: Talven pentueet

Lähetetty: Ma Loka 27, 2008 3:56 pm
Kirjoittaja Anri
Enköhän sinulle alustavan varauksen laita. Toivottavasti olet nyt vakavasti harkinnut tätä sillä olen tavannut jo tarpeeksi näitä "en ota - otan"- ihmisiä ;>