uudistunut VAL (katsokaa viimeisin viesti)
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: uudistunut VAL (katsokaa viimeisin viesti)
Minä myös - lähetin itse asiassa sähköpostia ennen tätä vaihdosta ja tarjouduin kalenteripäivittäjäksi. Ei vastattu mut kokeillaans uudestaan.
Dressage is a question of feeling
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Juu katselen tässä nyt muutaman päivän mitä tapahtuu ja rupean sitten miettimään mitä tehdä. Muutama päivä sitten laitoin Miljalle ja Shanyalle viestiä. Miljalta ei ole mitään vastausta tullut eikä ainakaan hänen toimestaan ole kalenteria päivitetty. Turrilassa on kyllä ehtinyt käydä.
Shanya vastasi ja oli kuulemma tullut jotain ongelmia sivun muokkaustilaan pääsemisessä, joten ei pystynyt kalenteria päivittämään. Katsellaan, katsellaan.
Shanya vastasi ja oli kuulemma tullut jotain ongelmia sivun muokkaustilaan pääsemisessä, joten ei pystynyt kalenteria päivittämään. Katsellaan, katsellaan.
-
Kitu
- Vuohenruokaa
^Olen laittanut hänelle YV:tä myöskin eräästä ulkoasusta, joka olisi pitänyt olla tehty kaksikuukautta sitten, kun piti lisätä otsikko siihen, mutta viestini on lukenut, mutta vastannut ei ole kuulunut.
- Kendra
- Höpsö veitikka
VAL taas näemmä hiljentynyt tai päivitykset ei näy mulla.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Reetta
- Kanada
Marraskuun puolella laitoin VAVA-hakemuksenkin, mutta ei olla sitäkään lisätty. Anteeksi nyt kauheasti, mutta en voi ymmärtää, miten yhden liiton ylläpitäminen voi olla niin vaikeaa. Päivitän VTL'ää yksin, eikä parin koeanomuksen ja valioiden lisääminen ole edes kovin aikaa vievää. Päivitin VTL'ää yksin, kun siinä oli vielä tulospalvelukin, eikä meillä ollut koskaan näin pitkiä päivityskatkoja.
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Reetta, päivittelin juuri eilen valiolistan, joten pitäisi olla myös sun valiosi listalla... (:
Suuret pahoitteluni epäaktiivisuudesta, mutta nyt heti vuoden vaihduttua lupailin, että ryhdistäydyn kaikissa virtuaalikoirajutuissa, siis myös VALin ylläpidossa. Kisanne tullaan lisäämään kalenteriin mahd. nopeasti ainakin mun puolesta. (:
Suuret pahoitteluni epäaktiivisuudesta, mutta nyt heti vuoden vaihduttua lupailin, että ryhdistäydyn kaikissa virtuaalikoirajutuissa, siis myös VALin ylläpidossa. Kisanne tullaan lisäämään kalenteriin mahd. nopeasti ainakin mun puolesta. (:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Ei tästä touhusta tule oikeasti yhtään mitään. Toiset päivittävät montaa liittoa yksin monta kertaa viikossa, ja te ette pysty neljästään (vai viidestään?) päivittämään yhtä liittoa kuin kerran puolessa vuodessa? Eikö olisi aika katsoa peiliin, niellä ylpeys, nöyrtyä ja antaa VAL jollekin pitkäaikaiselle ja aktiiviselle virtuaalikoiraharrastajalle, joka päivittää liittoa mielellään ihan senkin takia, että haluaa itsekin kisata agissa?
-
Reetta
- Kanada
Toinen koirista löytyy (se, jonka lähetin marraskuusa), mutta lähetin myös 29.12. anomuksen eikä sitä koiraa löydy tuolta listalta. Kyseessä MINI koira, Debesis Don't Worry.
// Ok, täytyy lähettää sitten uudestaan. :)
// Ok, täytyy lähettää sitten uudestaan. :)
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Meitä on nyt Milja ja minä enää mukana, mutta ainakin itse lupaan ja vannon ryhdistäytyä! Pahoitteluni vielä, mutta VAL aktivoituu ainakin mun osuudelta tästä päivästä lähtien. Miljasta en tiedä, mutta pidän liiton vaikka yksin pystyssä, koska itsekin olen agilityharrastuksen ystävä, enkä halua viedä iloa muilta harrastajilta.
Reetta, tuo toinen ei ole tullut perille.
Reetta, tuo toinen ei ole tullut perille.
- toksi
Nyt mä voisin ihan oikeasti tarjoutua mukaan. Olen no-life-nörtti, erittäin aktiivinen virtuaaliharrastaja ja tsekkaan kaikki kalenterit käytännössä kerran päivässä - ei luulisi olevan iso homma kanssa päivittää yhtä niistä. Mulla on aikaa, viitseliäisyyttä ja mua ketuttaa kun tuosta VALista ei oo tullut nyt mitään lupauksista huolimatta. Konipuolella aina valitettiin kun mikään ei toimi ja valittajille sanottiin, et tehkää ite jotain, tarjoutukaa auttamaan - mäpäs teen nyt niin. Kelpaako siis jelppi?
Dressage is a question of feeling
-
Janina
- Höpsö veitikka
Jos ei toksin apu kelpaa (jota ihmettelisin suuresti) niin voitteko edes heittää käytännön, että kisoihin saa ottaa osallistujia ennen kuin se löytyy kalenterista? Mulla oli aivan sama tilanne VKTL:n kanssa kun teillä nyt agiltiyliiton kanssa, mutta kisaan pystyttiin kuitenkin koska mä en vaatinut sitä että liiton on hyväksyttävä kisa ennen kuin sen voi laittaa käyntiin...
// Go Sigi!
// Go Sigi!
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
VAL on nyt täysin ajassa.
Hyppäsin mukaan aika oma-alotteisesti vaan Jerryltä kysymällä et kelpaisko apu, kun oon sitä tarjonnut pari kertaa aikaisemminkin. Mähän ylläpidin liittoa jo ennen Jerryä ja multa se siirtyi Jerrylle pari vuotta sitten, et tavallaan alkoi suoraan sanottuna vituttaa nähdä liitto niin epäaktiivisena kun joskus aikoinaan sen pystyin ihan yksinäni (tuolloin pidin vielä toistakin liittoa, VKTL) pitämään kohtuu aktiivisena.
Tosiaan mä tulin mukaan vain yhdeksi päivittäjistä, mut en usko et pidemmän päälle hirveesti tuun "tarviimaan" apua mikäli päivitystahti on muilta ylläpitäjiltä ollut sitä mitä tähän asti. Koska mä haluun pitää sen aktiivisena ja tuun tekeen sen vaikka yksin niin pitkälle kuin pystyn.
Et jos me nyt. :|
Hyppäsin mukaan aika oma-alotteisesti vaan Jerryltä kysymällä et kelpaisko apu, kun oon sitä tarjonnut pari kertaa aikaisemminkin. Mähän ylläpidin liittoa jo ennen Jerryä ja multa se siirtyi Jerrylle pari vuotta sitten, et tavallaan alkoi suoraan sanottuna vituttaa nähdä liitto niin epäaktiivisena kun joskus aikoinaan sen pystyin ihan yksinäni (tuolloin pidin vielä toistakin liittoa, VKTL) pitämään kohtuu aktiivisena.
Tosiaan mä tulin mukaan vain yhdeksi päivittäjistä, mut en usko et pidemmän päälle hirveesti tuun "tarviimaan" apua mikäli päivitystahti on muilta ylläpitäjiltä ollut sitä mitä tähän asti. Koska mä haluun pitää sen aktiivisena ja tuun tekeen sen vaikka yksin niin pitkälle kuin pystyn.
Et jos me nyt. :|
- toksi
-
Natali
- Kriisissä
Propseja Sigille! Heti huomas eron kun sä astuit mukaan puikkoihin, oon valittanut jo kolmesti siitä että VALin sivuilla oli kolme eri sähköposti osoitetta, joista vain yhdestä tuli viestit perille eikä asialle tehnyt kukaan mitään (vaikka luvattiinkin tehdä ja sanoin ensimmäisen kerran joskus kuukausi sitten) mutta Sigipä otti ja hoiti homman mistä oon tosi kiitollinen :) Niin ja jos pitäjät tarttee apua niin mä voin kans mielelläni auttaa, joko vakituisesti tai sitten vähän niin kuin väliaikais apuna.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Mä olen vielä toistaiseksi ylläpitäjissä mukana, mutta nyt kun mulla alkoi työt niin lopetan varmaan virtuaalijutut kokonaan. Mun mielestä Sigillä olis silti hyvä olla joku aktiivinen kaveri päivittämässä, että jos tulee kiire tai muu este päivittämiselle niin siellä on hyvä olla joku.