M: cpku, cpkn
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: ldu, bpgn
Miksei kukaan vie Zivaa pois, oon kytännyt sitä siitä asti kun se on tullut tänne myyntiin &.&
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Yksinkertasesti siks, et kohtalo on näin päättänyt, et sun pitää ottaa se
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Niin se varmaan on sitten päättänyt..ois se kohtalo voinut munkin mielipidettä kysyä asiaan
Sun kasvateista tulee mulle joku keräilykohde vielä, kun niitä alkaa tonne kertymään..
Ääh, haluaisitko sä luovuttaa Zivan mulle Windyheart'siin? Mä varmaan kadun tätä myöhemmin, mutta sehän on sitten sen ajan ongelma, kukapa nyt yhtä uutta koiraa voisi vastustaa
Sivut se sais heti kun Nekkku saa ton uuden ulkoasun koodailtua.
Sä tiedätkin jo vähän mun kisautuksesta sun muusta, mutta voinhan mä vielä vaikka muistinvirkistykseksi kerrata.. Eli siis kisattaisiin ainakin paimennuksessa, pk-lajeissa ja pelastuslajeissa, mut siihen rinnalle sit kaikkia muita lajeja. :--) Jos hyvät kuvat löydän, niin mahd. parissa näyttelyssäkin käytäisiin. Kisanäyttönä vois antaa Milan, Lopen, Decyn ja Frian.
Pitäähän mun nyt Bakemonolainenkin saada, kerta Intiaanitarujen ja Haovcin kasvatitkin löytyy!
Ääh, haluaisitko sä luovuttaa Zivan mulle Windyheart'siin? Mä varmaan kadun tätä myöhemmin, mutta sehän on sitten sen ajan ongelma, kukapa nyt yhtä uutta koiraa voisi vastustaa
Sä tiedätkin jo vähän mun kisautuksesta sun muusta, mutta voinhan mä vielä vaikka muistinvirkistykseksi kerrata.. Eli siis kisattaisiin ainakin paimennuksessa, pk-lajeissa ja pelastuslajeissa, mut siihen rinnalle sit kaikkia muita lajeja. :--) Jos hyvät kuvat löydän, niin mahd. parissa näyttelyssäkin käytäisiin. Kisanäyttönä vois antaa Milan, Lopen, Decyn ja Frian.
Pitäähän mun nyt Bakemonolainenkin saada, kerta Intiaanitarujen ja Haovcin kasvatitkin löytyy!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Nyt kun rupesin katteleen tota Zivan kisahistoriaa, ei sillä mitään ykköspalkintoa ole. :0 Mä en tiedä että mistä toi tieto on ton kisakalenteriin ilmestynyt, ja vieläpä järkkääjänä muka Duskarra ja tuomarina minä, enhän ole järjestänyt mitään kisoja aikoihin. Liekö jotain uuden kisakalenterin testauksen peruja. Mut sen tosiaan saa Nettei ignoorata. Ja mukava että neidille löytyi kiva koti näin pian. :-)
// Joo niin mitähän oonkaan sekoillu ton kisakalenterin kanssa. Tolla mitään BH:takaan oo :D
// Joo niin mitähän oonkaan sekoillu ton kisakalenterin kanssa. Tolla mitään BH:takaan oo :D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Joo, sult puuttuu enää McFarland sheltti, filthy bortsu ja tawaretista venakko, nii sul olis koko setti 
Mut nii, kyl se sulle lähtee. Samat ohjeet sulle, eli sivui sit viimestää kahden viikon sisää, koti näyttää oikein kivalta ja kisaukses tiedän etc, et varmasti pääsee hyvään kotiin (:
Tääl olis viel lansu vapaana!
Mut nii, kyl se sulle lähtee. Samat ohjeet sulle, eli sivui sit viimestää kahden viikon sisää, koti näyttää oikein kivalta ja kisaukses tiedän etc, et varmasti pääsee hyvään kotiin (:
Tääl olis viel lansu vapaana!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Cati
- Alkupalat
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: M: ldu
Ziva esittäytyy. BH-koetta ei ollut likka myöskään suorittanut kävin tarkistamassa tuolta kisasivulta :-) Mutta aloitellaan siis puhtaalta pöydältä!
Onko sulla antaa vanhempien nimiä ja sivuja, niin saisin ne sivuille?
// isän sivujen osoite multa vielä puuttuu muut löysinkin :-)
Onko sulla antaa vanhempien nimiä ja sivuja, niin saisin ne sivuille?
// isän sivujen osoite multa vielä puuttuu muut löysinkin :-)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Juu kiitoksia (: toivottavasti kuviakin joskus saa tuonne.
Joo tosiaan isän sivut olen muistaakseni poistanut, mutta oleli osoitteessa http://tunturisusi.com/bakemono/dwaas.htm, emän osoitetta en muista.
Joo tosiaan isän sivut olen muistaakseni poistanut, mutta oleli osoitteessa http://tunturisusi.com/bakemono/dwaas.htm, emän osoitetta en muista.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Kuvia koitan haeskella, nekin tarkoituksena joskus saada :-)
-
Juippi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
anteeks että kestää noitten Riffin sivujen kanssa, laitan ne toistaiseksi tänään vielä vanhaan ulkoasuun..
/ Riffin sivut, korjailen tässä ulkoasua vaihdellessa ja kun alkaa taas hiukan innostaa leiskan vaihto. Kuinkas vanha Riffi on (tai voisi olla?)
/ Riffin sivut, korjailen tässä ulkoasua vaihdellessa ja kun alkaa taas hiukan innostaa leiskan vaihto. Kuinkas vanha Riffi on (tai voisi olla?)
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Anteeksi kun on kestänyt pitkään, mutta tässä nyt vihoviimein Eran sivut. :) Sattuisko sulla olemaan vielä tallessa Eran kuvat vai täytyykö mun kalastaa ne jotenki vveeralta?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
täällä on eran kuvat, eli nuo saa varmasti mukaan, kunhan kysyt vveeralta, ainakin luulisin että saisi.
Molemmille kiitos sivuista (:
Molemmille kiitos sivuista (:
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Karla
Joo, kysyin jo sillon aikasemmin luvan vveeralta noihin kuviin.
// Niitä kuvia ei kylläkään ole enään tuolla sivulla. :/
// Niitä kuvia ei kylläkään ole enään tuolla sivulla. :/
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kyllä ne vaan mulla näkyy. tässä ja tässä, en nyt sitten tiedä johtuuko se näkymättömyys tosta vebhotellien evottamisesta, mutta mulle kuvat näkyy hyvin, mikäli et niitä kuvia noista linkeistä nää, niin mä voin vaikka ladata ne omaan photariin että näkisit ne.
No jos olet kysynyt, niin eikö asia ole sitten selvä :D vai tuliko kieltävä vastaus? Vai onko vveera ylipäätään mitään vastannut?
No jos olet kysynyt, niin eikö asia ole sitten selvä :D vai tuliko kieltävä vastaus? Vai onko vveera ylipäätään mitään vastannut?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
Karla
Ei mulla vaan näy noi kuvat, joten jos viittisit ne sitten ladata photariin? Ja siis vveera anto kyllä luvan noihin kuviin. :)