Sivu 4/4
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 6:00 pm
Kirjoittaja con
ei, joten et varmaa anna.. ;(
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 9:48 am
Kirjoittaja Cian
con, no mielläni en juu anna ja kun kennelistäsikään en oikein saanut mitään kuvaa kun tekstejä ei ollut juurikaan :(
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ma Maalis 23, 2009 4:30 pm
Kirjoittaja Mineas
Ömh, niitä nimiä? Mulla pää lyö ainakin aivan tyhjää sen asian suhteen.
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Lähetetty: Ma Maalis 23, 2009 4:57 pm
Kirjoittaja yenndanes
Minun tietojeni mukaan Cian pitää jonkinlaista taukoa IRL-kiireiden vuoksi, josta johtuen esim. ei ole minun kasvattiani kisoissa näkynyt joka hänellä on, tätä kautta sain tietää. Cian kertonee enemmän kun palailee/tulee palstailemaan seuraavan kerran.