noel, eipä kiirettä :). Mä jaksan kyllä odotella!
Mä jouduin itse perumaan varaukseni mudipentueesta (toisin sanoen "valitettavasti yksi pentu menehtyi yllättäen"), joten tämä pentue menee sitten näiden kahden pennun voimalla eteenpäin.
Kesälapsoset (bc & mudi) (bortsuille nimiä) synt.pv.!
-
rust
- Kanada
Re: Kesälapsoset (bc & mudi) (bortsuille nimiä) synt.pv.!
feel love before it's gone
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Heippa ! Olisin kiinnostunut yhdestä pennusta Ketunkujeeseen. Koiriamme kisautetaan usein mutta nyt ei ole paljoakaan kisanäyttöä. Kennelimme on juuri aloittanut toimintansa. Kisaamme koirillamme usein ja ne ovat nytkin ilmoiteltu kisoihin jja etsitään juur lisää. Pennun kanssa harrastettaisiin paimennusta,näyttelyitä ja ehkä myös tokoa. Jos lonkat yms. ovat hyvät kisaisimme agilityssä. :D

-
noel
- Lassien tassuhiki
Handlasinpa tän jutun taas hyvin. :DD Lambi esittelee itsensä! Kuvat ovat vielä väärät, en ole osannut päättää niitä.
-
rust
- Kanada
^^ Valitettavasti pennut ovat jo syntyneet, eikä niitä ole enää saatavilla. Ehkä joskus sitten toisesta pentueesta, kun kisanäyttöäkin löytyy enemmän? :)
^ Ahaha, missäköhän vaiheessa tonne on collieta livahtanut väliin
. Ettei vaan olis tuolta isukin puolelta.......
Mutta kiitos sivuista joka tapauksessa!
Nyt olisi sitten kaikilla pennuilla sivut, joten ei kun kisakentille vaan. Ihanat kutsumanimet muuten mudipentueen tytöillä, Muffi ja Lambi &.&.
Bordercollieiden pentuesivu
Mudien pentuesivu
^ Ahaha, missäköhän vaiheessa tonne on collieta livahtanut väliin
Mutta kiitos sivuista joka tapauksessa!
Nyt olisi sitten kaikilla pennuilla sivut, joten ei kun kisakentille vaan. Ihanat kutsumanimet muuten mudipentueen tytöillä, Muffi ja Lambi &.&.
Bordercollieiden pentuesivu
Mudien pentuesivu
feel love before it's gone