Furry-Paws #2
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: Furry-Paws #2
Chart polskeista mä! Tonne mun DAssi käyttäjälle ottaisin.
Mulle tulee kyl varmaan kans täs lähiaikoina. Aika nuoria, mut hienoja! Burroughs x Seven Knives
Mulle tulee kyl varmaan kans täs lähiaikoina. Aika nuoria, mut hienoja! Burroughs x Seven Knives
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Voit Rebecca mun puolesta päättää ite mistä parivaljakosta haluisit itelles khärttipolskin noista mun piskuisista! :3
-
- Höpsö veitikka
Iiiih melkein tirautin kyyneleen ku oon taas niin onnellinen tästä pelistä! 8"D Oon nyt shelteissä gen 4:ssä, ja mulla on jo yli puolet 24HH:sta kasassa. Agiboostia löytyy kolmin kappalein ja lala on saatu lähes vakiinnutettua. Äsken pennutin mun kaksi soopelimerleä, enkä odottanut pentueelta kummoisia koska tiesin että pentuja tulee se 1-3, mutta voi että. Sieltä tuli sitten kaksi narttua, bi-merle sekä soopelimerle eli mun ehdottomat lempparivärit. Enkä ollu ees huomannu että kumpikin vanhemmista kantaa resessiivimustaa.
Hieman vaikeuksia päättää kumman noista pidän!
Tunnuksien saralta myös sellaisia uutisia että koska haluan kaiken hyödyn irti tästä pelistä, aion laittaa kaks eliittitunnusta (trainer & competitor) eli transferrata koirat eka treenattaviks ja sitten transferrata ne takaisin kisautettaviksi competitor-tunnukselle. Tosta FPP-keräilystä en oo kyllä varma, yhtään ei houkuttelisi eikä mulla oo ees rareja joista niitä vois saada, eikä krongeja eikä rahaakaan ees miljoonaa. Tietääks joku miten toi PayPal-hommeli toimii? Houkuttais ostaa ihan vaan rahalla noi, riippuen tietysti mitä se sit tulis tälleen Suomesta käsin maksaan...

Tunnuksien saralta myös sellaisia uutisia että koska haluan kaiken hyödyn irti tästä pelistä, aion laittaa kaks eliittitunnusta (trainer & competitor) eli transferrata koirat eka treenattaviks ja sitten transferrata ne takaisin kisautettaviksi competitor-tunnukselle. Tosta FPP-keräilystä en oo kyllä varma, yhtään ei houkuttelisi eikä mulla oo ees rareja joista niitä vois saada, eikä krongeja eikä rahaakaan ees miljoonaa. Tietääks joku miten toi PayPal-hommeli toimii? Houkuttais ostaa ihan vaan rahalla noi, riippuen tietysti mitä se sit tulis tälleen Suomesta käsin maksaan...
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Voi luoja mua ärsyttää kun miulla on professioneissa nuo kolme tähteä breederissä. Miksi en silloin 5 tai 10 levelisenä voinut tietää, että competitor on parempi. :D Ja mua ärsyttää nuo miun bc ja terrieritunnukset kun ne ei ole elitejä. :C Oon jo miettinyt noitten kaikkien kenneleitten yhdistämistä, mutta sit miulla ois yhen kennelin alla semmoset about 200 koiraa... Hmm. Ja menis monta fame pistettäkin hukkaan. :D
Muuten miul menee ainakin porokoirakasvatuksen suhteen tosi kivasti. Suurin osa koirista on jo yli 12HH, monet lähemmäs 24HH. Tuolta löytyy vielä jonkun verran light undersidejä ja lala on surullisen harvinainen näky miun koirissa, mutta pitää vaan osata yhdistellä noita oikein ja yleistää sitä. Jos osaisin.
Muuten miul menee ainakin porokoirakasvatuksen suhteen tosi kivasti. Suurin osa koirista on jo yli 12HH, monet lähemmäs 24HH. Tuolta löytyy vielä jonkun verran light undersidejä ja lala on surullisen harvinainen näky miun koirissa, mutta pitää vaan osata yhdistellä noita oikein ja yleistää sitä. Jos osaisin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Höpsö veitikka
Sori pienoinen floodaus, mut onko täällä tyypeillä sellasia suosikki- tai inhokkivärejä rodussa kuin rodussa? Ite rakastan roaneja kaikissa roduissa. Fawn merlet on myös useimmissa roduissa nättejä. Inhokkivärejä mulla on se kaikkein tummin "red" yhdistettynä mustaan tai puhtaaseen valkoiseen. Light undersides on kans sellanen mistä pyrin useimmissa roduissa eroon.
Sanokee jos kyllästytte mun höpinöihin :"DD
Sanokee jos kyllästytte mun höpinöihin :"DD
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ light undersides light undersides light undersides ja light undersides.
Erityisesti noissa lappalaiskoirissa toi saa miut repimään hiuksia päästä. :D En tajua miksi pelintekijät on halunnu sen laittaa lappalaiskoirien väriksi, ja vieläpä noin yleiseksi! (Yli puolet purchase dogs -kohdasta ostetuista lappalaisista on light undersideseillä varustettuja.)
Sit kans valkoinen on tyhmä väri lappalaisissa, ei se mitenkään ruma ole, mutta äh. En tykkää siitäkään. :D
Grizzletkään ei ole kivoja lappalaisissa, onhan se ihan normi väri noilla (hehe itsekkin kun yhden irl-grizzlen omistan), mutta silti se on vammanen. Tai oikeastaan musta grizzle, fawnilla tai punaisella pohjalla on tyhmä. Hopea/kerma suklaa grizzlellä on tosi nätti. :3
Onneksi noissa kaikissa on se, että kun sen kerran on saanut pois, niin se ei voi jostakin yhtäkkiä palata.
// Löytyiskö muuten keltään kiinnostusta paria australiankoolieta ja australianpaimenkoiraa kohtaan? Miusta tuntuu etten jaksaa enää noita ja voisin niitä myydä pois. En jaksa kaikkia laittaa myyntiin niin sanokaa jos joku kiinnostaa, niin pistän sen teille. :D
Erityisesti noissa lappalaiskoirissa toi saa miut repimään hiuksia päästä. :D En tajua miksi pelintekijät on halunnu sen laittaa lappalaiskoirien väriksi, ja vieläpä noin yleiseksi! (Yli puolet purchase dogs -kohdasta ostetuista lappalaisista on light undersideseillä varustettuja.)
Sit kans valkoinen on tyhmä väri lappalaisissa, ei se mitenkään ruma ole, mutta äh. En tykkää siitäkään. :D
Grizzletkään ei ole kivoja lappalaisissa, onhan se ihan normi väri noilla (hehe itsekkin kun yhden irl-grizzlen omistan), mutta silti se on vammanen. Tai oikeastaan musta grizzle, fawnilla tai punaisella pohjalla on tyhmä. Hopea/kerma suklaa grizzlellä on tosi nätti. :3
Onneksi noissa kaikissa on se, että kun sen kerran on saanut pois, niin se ei voi jostakin yhtäkkiä palata.
// Löytyiskö muuten keltään kiinnostusta paria australiankoolieta ja australianpaimenkoiraa kohtaan? Miusta tuntuu etten jaksaa enää noita ja voisin niitä myydä pois. En jaksa kaikkia laittaa myyntiin niin sanokaa jos joku kiinnostaa, niin pistän sen teille. :D
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Mun suosikit pehkoissa/nahkoissa on kyl ylivoimaisesti mikä vaan väri, jos se on piebald tai extreme piebald. Oon vaan niin tykästynyt, koska se normi irish fawn on niiiiiiiiiin tylsä ja sitä tulee aina melkeen jokaisesta pentueesta vaikka yhdistäis mitä keskenään... Muissa onki sit aika sama, mutta joo, noi light undersidesjutskat on niin tyhmiä ja rumia ettei oo toista... :D
Mulla syntyi tänään eka vinttaripentue ja siitä lähteekin sit yks azawakh Danaylle kasvamaan. Saa nähdä millaisia muita tulee nyt sit jatkossa, mulla alkaa vihdoinkin kaikki koirat tulla siihen 88/100-ikään, ja pentueita tulee sairaalla tahdilla. Tänään viimeks tein mun collieille jalostussuunnitelmat ja voi vitsi tulee siistejä koiria jos vaan syntyy sellasia kivoja. Yritän saada varsinkin pehkoissa tota sisi-geeniä nyt pois kun noi piebaldit on vaan niin sata kertaa kivempia.
Mulla syntyi tänään eka vinttaripentue ja siitä lähteekin sit yks azawakh Danaylle kasvamaan. Saa nähdä millaisia muita tulee nyt sit jatkossa, mulla alkaa vihdoinkin kaikki koirat tulla siihen 88/100-ikään, ja pentueita tulee sairaalla tahdilla. Tänään viimeks tein mun collieille jalostussuunnitelmat ja voi vitsi tulee siistejä koiria jos vaan syntyy sellasia kivoja. Yritän saada varsinkin pehkoissa tota sisi-geeniä nyt pois kun noi piebaldit on vaan niin sata kertaa kivempia.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tuumasta toimeen, siirsin suurimman osan miun bortsuista ja terriereistä tuolle miun päätunnukselle. Nyt siellä on vaan 143 koiraa... :'D
Selasin tässä erilaisia brindle bordercollieita ja keksin mitä alan kasvattamaan: brindle silver with white (irish) and isabella sable. Kaunis. ;;_;;
Selasin tässä erilaisia brindle bordercollieita ja keksin mitä alan kasvattamaan: brindle silver with white (irish) and isabella sable. Kaunis. ;;_;;
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Meikä breedas vihdoin Sutinin ja Contradanzan. 8 Ihanaa pentua synty! Tuolta löytyy jos joku haluaa
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Jos sie pidät ite yhden, niin ei siitä voi sitten enää kukaan toinen saada pentua.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Aijaa o.o Miten mä oon kuvitellu et voi? Kun mietin et mitä järkee sit on antaa porukoille mahdollisuuden varata jos ite pitää yhden? Ku siel on nyt kaks sinistä lippua.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Voithan sä laittaa vaikka ne kaikki varattaviks, mutta vaan yhen voi pitää/myydä. :D Paitsi jos on elite niin saa pitää/myydä kaksi pentua.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ai jaa :DD kiva tietää, vähänkö vammasta. No sit perun oman varaukseni, kun en tee mitään uudella greyllä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- nisha
- Vuohenruokaa
Jabberjuinttu saanko tämän! Ja mun tunnushan on siis #959057 :D
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^ Laitoin myyntiin. :D
Mainostan vielä, että tosiaan täältä löytyviä koiria, auspaita, koolieita ja bortsuja, saa kysellä.
Mainostan vielä, että tosiaan täältä löytyviä koiria, auspaita, koolieita ja bortsuja, saa kysellä.