Kysymyksiä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Weeza
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Weeza »

minusta siinä ei oo mitään pöljää:)
Atacta & Atactan twitter

Perroja since 2013
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

^^Ei yhtään typerää, tosi fiksuakin, koska jos valmiista tuomaroinnista esiintyy kysyttävää, saattaa olla vain yksi ja ainoa sähköpostiosoite, johon ottaa yhteyttä! :) Toki voit aina kaikki rodut tuomaroida, mikäli roduissa ei omia koiria ole, eli ihan täysin mahdollista.
Cadee
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cadee »

Kun kävin tänään VTL:n sivuilla satuin huomaamaan, että eräs tokokoe oli yliviivattu, luultavasti sen takia kun tokon sivu oli sieltä poistettu. Yksi koiristani sai kyseisestä kokeesta I-palkinnon ja jatkoimme kisaamista, tänään huomasin sen yliviivauksen ja koira on edennyt jo tokossa seuraavaan luokkaan, joten onko se tulos jotenkin 'hyödytön'? Pitäisikö se ns. "uusia" eli käyttää koiraa uudestaan ALO:ssa vai annanko asian vain olla?
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Tulos on ihan pätevä. Yliviivasin sen tosiaan siksi, että sivut eivät enää toimineet, enkä ollut aikasemminkaan huomannut, että sieltä oli tuloksia tullut. Mutta joo, jatka vaan ihan normaalisti kisaamista. :)
femm
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja femm »

Spunky kirjoitti:Tämä kysymys ois suunnattu virtuaaliheppojen harrastajille. Millais tuolla hevospuolella hoituu nuo kuvalupahommat? Tarkoitan sitä että kun näitä harrastajia on huomattavasti enemmän kuin virtuaalikoiraharrastajia, joten luulisi kuvalupien kanssa olevan tosi tiukkaa? Onko hevospuolella jtn näyttelyitä et ei sais olla sit samoja kuvia hepoilla? Mua on jo todella pitkään mietityttänyt et miten niin iso sakki hoitaa homman, että ei tule päällekkäisyyksiä. :)
Aika paljon porukka vheppapuolella kauppaa toisilleen kuvia. Ainakin siellä on paljon sellaisia, joilla on hyvä kamera ja jotka ns. osaavat kuvata hevoset näyttelyissä, jolloin kuvat ovat laadukkaat. Näyttelyissä näkee tietyissä roduissa aika pitkälti harrastajien ottamia otoksia. Kyllä ihmiset myös hakee netin kautta farmeilta kuvalupia, mutta yhä enemmän ja helpompaa on mun mielestä saada kuvat ht.netin v-foorumilta. Hevospuolella on Virtuaalinen Näyttelyjaos ja mun muistaakseni sama hevonen saa esiintyä esim. eri osallistujien kuvissa, mutta kuvat eivät saa olla täysin samanlaiset. Ei siinä oikein hirmuisesti päällekkäisyyksiä synny, sillä myös näissä näyttelyiden luokissa on osallistumisrajoituksia esim. 12 osallistujaa/luokka.
Kuva

taukoilua virtuaalikoirista
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä oon nyt ihan pihalla enkä muista mitään, kun en oo virtuaalikoiraillut oikeastaan ollenkaan vähään aikaan. Eli siis pitikö koiran sivulla lukevan syntymäajan täsmätä ilmoitetun iän kanssa, siis esim. jos koiran sivulla lukee että syntynyt 01.01.2012 ja ikä 5 vuotta, niin hylätäänkö se näyttelyissä AVOon ilmoitettuna? Ja kuvat on myös siis AVO-koirasta.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Ei hylätä. :--D Tuskin millään vkoiralla ikä täsmää syntymäajan kanssa.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

^ Paitsi mulla -09 syntyneet :_D
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^No toki, mutta mulla esim on viime joulukuussa syntynyt VET-koira. :--DDDD Sit mul on ollu jotain IRL-iässä tyyliin 3-vuotiaita JUN-koiria... :''DD
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miira »

Valjakkoajoliiton sivuilla lukee valioitumissivulla "vähintään laatumaininta "hyvä" jonkun VNL:n alaisista näyttelyistä". Koira siis ei voi valioitua valjakosta ilman näyttelykuvia? Voiko alaskanhusky sitten kilpailla valjakkokilpailuissa taikka valioitua lainkaan? Ovatko kaikki kilpailut tarkoitettu aina vain valjakkoroduille, joihin alaskanhusky ei sivujen mukaan kuulu?

Olisin äärettömän kiitollinen jos joku enemmän aihetta tunteva vastaisi joko tänne tai laittaisi vastauksia yksityisviestillä.

/ Kiitos vastauksesta Kirsi! Pitää jossain vaiheessa sitten varmaan laittaa ylläpitäjälle viestiä.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ Kaikista tapauksista pitäisi sopia yksittäin, eli kerro valioanomuksessa ettei koira ole näyttelykoira ja valioituminen pitäisi silloin onnistua. Alaskanhusky on kuitenkin sellainen rotu, että sille ei ole omia kokeita (kuten muilla valjakkoroduilla on), joten tällä hetkellä se ei pysty valioitumaan vaikka rankingpisteitä pystyykin keräämään. Voithan kyllä kysellä valjakkoliiton ylläpitäjältä voisko tuohon tulla muutosta, kun alaskanhusky kuitenkin on käytännössä tehty valjakkoa vetämään vaikka oikeasti sekaroitunen onkin. :D
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Zema »

Onkohan websissä taas joku katko vai onko vika mun koneessa?

// Mulla toimii tuo websin etusivu/sivujen muokkaussivu, mutta yksikään websissä oleva sivusto ei toimi.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Mulla toimii. Käytössä Mozilla. Vähän hitaasti kyl lataa noi websin sivut.

// Katos vaan, mullakin toimii vaan toi websin etusivu, en tajunnu tarkistaa siellä olevien sivujen toimivuutta.
Camilla
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mulla ei toimi millään selaimella (Mozilla, Chrome, IE), kirjautumissivu tosin toimii, mutta yksikään alaissivu ei ota toimiakseen: ei saa yhteyttä tai heittää kerrassaan kauhean näköiseksi css-koodittomaksi shaibaksi.
and like a deer in the headlights
i meet my fate
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Zema »

Miten, toimiiko teillä nyt? Mulla ei toimi enää aloitussivukaan.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Lukittu