Piiritetyn perropupsit! // SYNTYNEET!! SIVUJA!
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Re: Piiritetyn partis- ja perropupsit
Koiran sukupuoli on mulle nyt oikeastaan ihan se ja sama, joten pitää katsoa millaiset kuvat saan haalittua. :D Toki jos sulta saisin kuvat pennulle, niin uros ilmeisesti sitten. Nimeksi mä voisin haluta tuon pirteän kuuloisen "Piiritetyn Zorro":n ja sivuja voisin laitella linkkinä viikonloppuna kun just tää päivä ja huominen on niin täynnä kaikkia koulujuttuja, ettei kyllä ennen lauantaita taida onnistua. :)
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Tuplaposti, mutta nostelen samalla.
Piiritetyn Zorro esittäytyy.
Sivut ovat nyt raakaluonnoksessaan valmiit, mutta kuvat, luonne, syntymäaika ja väritys tosiaan vielä puuttuvat. Luonteen kirjoittelen kunhan tutustutaan herraan vähän ja sä taisit puhua, että sulta voisi löytyä pennulle kuvat, niin se olisi tietenkin tosi hieno juttu. :)
Piiritetyn Zorro esittäytyy.
Sivut ovat nyt raakaluonnoksessaan valmiit, mutta kuvat, luonne, syntymäaika ja väritys tosiaan vielä puuttuvat. Luonteen kirjoittelen kunhan tutustutaan herraan vähän ja sä taisit puhua, että sulta voisi löytyä pennulle kuvat, niin se olisi tietenkin tosi hieno juttu. :)
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Ansk, kiitos sivuista, oikein mukavilta vaikuttivat. Jos haluat näitä SERTien ja ROPien haalimia kuvia, kannattaa kysyä kuvalupia. En tiedä saako, mutta irl partacollieiden kuninkaalliset ovat Potterdalet, sieltä voi kysyä ainakin. Url-partikset on aika huippuja (näyttelyissä oon nähnyt yhteensä 6) ja kaikilla on aina ERIä. Saattaa mennä aika tiukaksi jos otat multa nää kuvat, että EH/ERI tyyppistä voi tulla. Täs olis kuva koirasta Miner's Lake Never Before, JUN-ikäinen (naama).
// Hopihopi ylös vaan.
// Hopihopi ylös vaan.
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Ah, mulla on nyt koulukiireiden alle vähän hukkunut taas tässä viikolla tää kuvienhoitohomma. Oon vaan nopeesti käyny koirat ilmoittelemassa kisoihin ja siinä se. Anteeksi. :D
Mun silmään ihan kivalta näyttää toi sunkin kuvissa oleva koira, mutta toisaalta tulevaisuuttakin ajatellen voisin melkein kuvalupapyynnönkin pistää tuohon linkittämääsi IRL kenneliin. Tiedätkö onko kovin monella jo luvat sieltä?
Mun silmään ihan kivalta näyttää toi sunkin kuvissa oleva koira, mutta toisaalta tulevaisuuttakin ajatellen voisin melkein kuvalupapyynnönkin pistää tuohon linkittämääsi IRL kenneliin. Tiedätkö onko kovin monella jo luvat sieltä?
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Partikset ovat harvinaisia näin virtuaalimaailmassa ja tiedän vain minut joka kasvattaa aktiivisesti partiksia. En ole vielä pyytänyt Potterdalelta kuvalupapyyntöä, mutta tulevaisuudessa. En voi myöskään taata että tämä kasvattaja hyväksyy kuvien käytön, mutta aina voi yrittää. Tuolla Miner's Lake Never Beforella varmasti kyllä myös pärjäisi, mutta kuten jo sanoin, URL partikset ovat aika huippuja näyttelyissä. Meen kyllä kuvaamaan partiksia... hmm... olikse kolmas tai neljäs syyskuuta joten siellä varmaan valiokappaleista ja muistakin otan kuvia.
It lurks behind you.
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
No pistin nyt kuitenkin tuonne Potterdalesillekin kuvalupapyyntöä menemään. Katsotaan mitä tulee vastaukseksi. :)
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
^ Kiva juttu :)
Rubert tänään ERI1 PU1 SERT ROP ROP-jun vjISW-10 vISW-10 eli Rupsu on nyt BH HK1 SchH1 RH-E RH-F A vjISW-10 vISW-10
/ vaihdoin espanjanvesikoirien nimet! Eli vaihtoehdot ovat ensimäisellä sivulla, Veerr ;) Perrot tardis kotia...
Sen lisäksi oon miettinyt, että ton partispentueen synttärit vois olla 3.9. OK?
// Sindi ruotsin voittaja näyttelyssä ERI1 PN1 ROP SERT CACIB vSWEW -10 eli Sindi nyt: BH VK1 HK2 EK1 JK1 vKREW -09 vSWEW -10
/// Jaaahas, sivuja päivitellessä totesin että Rubert on myös BH HK1 SchH1 VK1 RH-E RH-F A vjISW-10 vISW-10
Rubert tänään ERI1 PU1 SERT ROP ROP-jun vjISW-10 vISW-10 eli Rupsu on nyt BH HK1 SchH1 RH-E RH-F A vjISW-10 vISW-10
/ vaihdoin espanjanvesikoirien nimet! Eli vaihtoehdot ovat ensimäisellä sivulla, Veerr ;) Perrot tardis kotia...
Sen lisäksi oon miettinyt, että ton partispentueen synttärit vois olla 3.9. OK?
// Sindi ruotsin voittaja näyttelyssä ERI1 PN1 ROP SERT CACIB vSWEW -10 eli Sindi nyt: BH VK1 HK2 EK1 JK1 vKREW -09 vSWEW -10
/// Jaaahas, sivuja päivitellessä totesin että Rubert on myös BH HK1 SchH1 VK1 RH-E RH-F A vjISW-10 vISW-10
It lurks behind you.
- zerggie
- Keilapallo
Mun pennulle nimeks Piiritetyn Yla :)
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Huu, onnea kauheasti Rubertille uusista meriiteistä! :D
Mulle on 3.9 syntymäpäivä ok. Kuvia tosin en ole Zorrolle vieläkään löytänyt, mutta jospa vielä pari päivää odottelisin josko tuolta Potterdalesta tulisi vastaus. :)
Mulle on 3.9 syntymäpäivä ok. Kuvia tosin en ole Zorrolle vieläkään löytänyt, mutta jospa vielä pari päivää odottelisin josko tuolta Potterdalesta tulisi vastaus. :)
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Heihei, mulla onkin nyt aika paljon kiireitä, joten oisko ok, et partisnaperot syntyiski 9.9? Jaelilta sivuja, Pepiltä, Anskilta ja Jaelilta vahvistus.
It lurks behind you.
-
Jael
- Söi navetan kaksi nautaa
Minä olen vielä ottamassa pentua, mutta vähän aikaa menee, kun on IRL- kiireitä.
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
^ Okei, sivuilla ei niin kiire kyllä olekaan. Ilmoita, kun kerkiät. Sun parrralle tulee tämän kuvan lisäksi myös mun haalimana tää. Siihen copyiksi Saara S., ensimmäiseen Aamu.
Rubert on tarkastettu nyt 10. elokuuta ja näin sanoi eläinlääkäri (Nettei):
....Lonkat: B/A
Kyynäreet: 0/0
Polvet: 0/0
Silmät: OK, terveet!
Annettu rokotukset kennelyskää ja raivotautia vastaan, sekä kolmoisrokote parvoa, penikkatautia ja tarttuvaa maksatulehdusta vastaan.....
Rubert on tarkastettu nyt 10. elokuuta ja näin sanoi eläinlääkäri (Nettei):
....Lonkat: B/A
Kyynäreet: 0/0
Polvet: 0/0
Silmät: OK, terveet!
Annettu rokotukset kennelyskää ja raivotautia vastaan, sekä kolmoisrokote parvoa, penikkatautia ja tarttuvaa maksatulehdusta vastaan.....
It lurks behind you.
-
Ansk
- Syvällistä
- Viesti:
Mulle on 9.9 syntymäpäivä ok. Vastausta en tuolta Potterdalesta ole edelleenkään saanut, joten pitää kai kohta alkaa katselemaan kuvia sitten jostain muualta.
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mulle 9.9 on ok. ;) Ja edelleen Oivaa olen ottamassa.
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
^ OK
^^ Harmi. Kävin kuitenkin tänään tuomarinkartanon vinttarikeskuksella Masteryn Syysnäyttelyssä, jossa räpsin kuvia 90-100 kpl. Uroshan Zorro on (?) ja täm-mö-sen uroksen kuvia oon aatellut sille sitten kuviksi...? Tuo ois avokki, vaikkakin siellä valio luokassa.
^^ Harmi. Kävin kuitenkin tänään tuomarinkartanon vinttarikeskuksella Masteryn Syysnäyttelyssä, jossa räpsin kuvia 90-100 kpl. Uroshan Zorro on (?) ja täm-mö-sen uroksen kuvia oon aatellut sille sitten kuviksi...? Tuo ois avokki, vaikkakin siellä valio luokassa.
It lurks behind you.