Pieniä Meripelastajia (LANSUT 12.12. ja NÖFFIT 20.12.)
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Perkele, sain uudet kuvaluvat ja ihan nättejä koiria (vaikken tiedä sukupuolesta)
http://www.123hjemmeside.dk/landseergaa ... i=20432904
http://www.123hjemmeside.dk/landseergaa ... i=20433544
http://www.123hjemmeside.dk/landseergaa ... i=19678347
(tainoennyt tiiä, Edvarttiin verrattuna rumiluksia)
http://www.123hjemmeside.dk/landseergaa ... i=20432904
http://www.123hjemmeside.dk/landseergaa ... i=20433544
http://www.123hjemmeside.dk/landseergaa ... i=19678347
(tainoennyt tiiä, Edvarttiin verrattuna rumiluksia)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Hah, sulla on kohta ongelma. :D Mun silmääni kaikki on uroksia (ensimmäisestä en ole ihan 100%:n varma, mutta muut varmasti). Kyllä mä Edwinin puoleen luultavasti kääntyisin, sillä se seisoo noissa kuvissaan ryhdikkäästi ja hyviä puoliaan korostaen.Mariza kirjoitti:Perkele, sain uudet kuvaluvat ja ihan nättejä koiria (vaikken tiedä sukupuolesta)
http://www.123hjemmeside.dk/landseergaa ... i=20432904
http://www.123hjemmeside.dk/landseergaa ... i=20433544
http://www.123hjemmeside.dk/landseergaa ... i=19678347
(tainoennyt tiiä, Edvarttiin verrattuna rumiluksia)
Miun Meripelastajan Neliveto, alias Nelson, tulee saamaan tämmöiset kuvat:
http://valkohammas.net/meripelastajan/k ... lson01.jpg
http://valkohammas.net/meripelastajan/k ... lson02.jpg
http://valkohammas.net/meripelastajan/k ... lson03.jpg
Punnitsin pitkään kahden koiran kuvien väliltä ja tykästyin kuitenkin tähän jötikkään <3_<3 vaikka toinen olisi ollut enemmän samantyyppinen kun Vesseli.
Kyl mä taidan sanoa että lansupentueen astutus tapahtuu tänään ja pennut syntyy 12.12.2008. Sivuja saa laittaa jo ennen tota, mutta kisoihin ei luonnollisesti saa ilmoittaa ennen koiran syntymää.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Tossa nopeasti tein sivut + luonteen
Meripelastajan Nimetön "Saska"
"Muiden koirien kanssa Saska leikkisi mielellään - harmi että koko vain haittaa. Amerikan kääpiöterrieri saatika tavallinen snaukku eivät ole sopivia leikkikavereita ja ei Saska, sä et jää leikkimään tuon snaukun kanssa.."
Meripelastajan Nimetön "Saska"
"Muiden koirien kanssa Saska leikkisi mielellään - harmi että koko vain haittaa. Amerikan kääpiöterrieri saatika tavallinen snaukku eivät ole sopivia leikkikavereita ja ei Saska, sä et jää leikkimään tuon snaukun kanssa.."
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Kiitoksia Mariza, hurmaava Saska-poika. <3 Lisäilin Marizan Saskan ja oman Nelsonini linkin ekaan viestiin, Tuulialta ja Mykhalta odottelen vielä sukupuolia ja nimiä, mutta muuten okei. Sivuja on mun puolesta aikaa tehdä syntymästä kuukausi eteenpäin, tai pidempäänkin jos ilmoittaa asiasta. Pentuesivun teen heti kunhan saan kaikkien pentujen nimet ja sukupuolet.
Sitten vain odotellaan 12. päivää kun päästään kisakentillekin.
Edit11:43 / Hah, johan oli Marizalla painajainen - toivottavasti ei ollut enneuni! :D
Sitten vain odotellaan 12. päivää kun päästään kisakentillekin.
Edit11:43 / Hah, johan oli Marizalla painajainen - toivottavasti ei ollut enneuni! :D
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
OT:
Tän takia mä näin painajaisen, jossa mulla oli sakemanni (Miro), joka muuttui vipukaksi (Ruuti) ja lopuksi se oli lansu (Saska) joka hyppäsi järveen eikä tullut sieltä pois! >:|
Tän takia mä näin painajaisen, jossa mulla oli sakemanni (Miro), joka muuttui vipukaksi (Ruuti) ja lopuksi se oli lansu (Saska) joka hyppäsi järveen eikä tullut sieltä pois! >:|
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Edith
- Ei riitä.
- Viestit: 374
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:00 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Arr, arr... sukupuolesta kun en tiedä yhtään. Kuvia on vähän hankala metsästellä, joten kysyn jo hätätapauksen varalle: kelpaavatko piirretyt kuvat? Yritän saalistaa kuitenkin 'oikeat', koska tarkoitus on vaihtaa myös yhdelle PIVIKO-samojedilleni valokuvat.
Sukupuoli.. ehh. No, ehkä meille voisi pikkuprinsessa lähteä, ihan vaan koska muut on ottaneet poikia :) Nimiehdotus pälkähti mieleen, joskaan se ei ole kovin neitimäinen - kelpaisiko Meripelastajan Nokkapokka?
Sukupuoli.. ehh. No, ehkä meille voisi pikkuprinsessa lähteä, ihan vaan koska muut on ottaneet poikia :) Nimiehdotus pälkähti mieleen, joskaan se ei ole kovin neitimäinen - kelpaisiko Meripelastajan Nokkapokka?
- não há bela sem senão
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Piirretyt kuvat kelpaa vallan mainiosti, yhdellä kasvatillani jo sellaiset onkin (Meripelastajan Maanneito). Oikeat kuvat ei tosiaan ole mikään odotus vaan myös piirretyt ja ns. "ei näyttelyyn sopivat" valokuvat kelpaavat oikein hyvin.Mykha kirjoitti:Arr, arr... sukupuolesta kun en tiedä yhtään. Kuvia on vähän hankala metsästellä, joten kysyn jo hätätapauksen varalle: kelpaavatko piirretyt kuvat? Yritän saalistaa kuitenkin 'oikeat', koska tarkoitus on vaihtaa myös yhdelle PIVIKO-samojedilleni valokuvat.
Sukupuoli.. ehh. No, ehkä meille voisi pikkuprinsessa lähteä, ihan vaan koska muut on ottaneet poikia :) Nimiehdotus pälkähti mieleen, joskaan se ei ole kovin neitimäinen - kelpaisiko Meripelastajan Nokkapokka?
Sulle siis narttu. Ja Meripelastajan Nokkapokka sopii myös, aivan ihana nimi! :D
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Sanos mielipiteesi tästä pojasta :)
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Mulle Meripelastajan Ohdakeprinsessa, jos sopii :) Näin ollen siis narttu tulisi. Sivuja teen tässä. Kuvia mulla kyllä ei valitettavasti vielä ole, mutta hankin ne kyllä jostain.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Komea ilmestys! Ehkä aavistuksen korkearaajainen, mutta muuten aivan mainio uros. Näin äkkisilmäykseltä en muuta huomautettavaa keksinyt. :DKirsi kirjoitti:Sanos mielipiteesi tästä pojasta :)
Cielille lähtee Ohdakeprinsessa. Harkitsen tässä jos itse vetäytyisinkin sittenkin pois tosta nöffipentueesta, sillä suunnitelmissa olisi herättää henkiin yksi vanhaa linjaa edustava nöffinarttu eikä mulle oikein kahdeksaa koiraa enempää tällä hetkellä mahdu. Jos joku on kiinnostunut sijoitusnöffistä (sukupuolella ei väliä, yhden pentueen sopimus ja kisautustavoitteet sovitaan yksilökohtaisesti) niin saa kertoa kovaan ääneen. Väkipakolla en kutienkaan ole koiraa sijoittamassa kellekään. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
- Jebi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 521
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Pieniä Meripelastajia (LANSUT SYNTYY 12.12.2008, nimiä!)
Meripelastajan Nokikolari "Turo" esiintyy.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
-
jeanne
- Nakkisotilas
- Viestit: 209
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am
Re: Pieniä Meripelastajia (LANSUT SYNTYY 12.12.2008, nimiä!)
Vaikka sanoinkin, etten ottaisi tästä nöffipentueesta pentua, niin nyt kun kirjoitukset ovat ohi, tuntuu siltä, että yhdelle koiralle olisi vielä tilaa. Olisin siis mahdollisesti kiinnostunut tuosta sijoitusnartusta. Sillä varauksella tosin, että keväällä YO -kokeet taas edessä ja sen aikaa jäisi varmaankin vähemmän aikaa kisailuihin.
Koira tulisi siis yksityisiini, joihin kuuluu mm. tämä cockeriuros. Kilpailisin koiran kanssa varmaankin vesipelastuksessa ja pelastuskoirakokeissa sekä tietysti näyttelyissä.
Miettisin kuitenkin vielä vähän, että olisiko minulla varmasti aikaa koiralle. Ja katselisin myös hieman kuvatilannetta ja mahdollisesti pyytelisin sitten lupia. Olisikos tämä ok?
Koira tulisi siis yksityisiini, joihin kuuluu mm. tämä cockeriuros. Kilpailisin koiran kanssa varmaankin vesipelastuksessa ja pelastuskoirakokeissa sekä tietysti näyttelyissä.
Miettisin kuitenkin vielä vähän, että olisiko minulla varmasti aikaa koiralle. Ja katselisin myös hieman kuvatilannetta ja mahdollisesti pyytelisin sitten lupia. Olisikos tämä ok?
- Shagan
- Toistolla tehoa
- Viestit: 712
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: Pieniä Meripelastajia (LANSUT SYNTYY 12.12.2008, nimiä!)
Ärsyttävää nämä viime hetken muutokset.
Mutta siis, nyt onkin varmaan sillälailla, että haluaisinkin nartun. Muutenkin kuvassa mahtaa sittenkin olla narttu. Toivottavasti tämä käy, että saan vielä viime hetkellä vaihtaa sen sukupuolen.
Ja sivuja en ole loppuun asti saanut vielä valmiiksi, mutta Nappu halusi jo tulla tervehtimään sinua. Luonne + muutama tieto enää, niin silloin sivut ovat valmiina. :)
Mutta siis, nyt onkin varmaan sillälailla, että haluaisinkin nartun. Muutenkin kuvassa mahtaa sittenkin olla narttu. Toivottavasti tämä käy, että saan vielä viime hetkellä vaihtaa sen sukupuolen.
Ja sivuja en ole loppuun asti saanut vielä valmiiksi, mutta Nappu halusi jo tulla tervehtimään sinua. Luonne + muutama tieto enää, niin silloin sivut ovat valmiina. :)
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (LANSUT SYNTYY 12.12.2008, nimiä!)
Jebi: Kiitos Turon sivuista!
jeanne: Kuulostaa hyvältä ja ymmärrän tilanteesi hyvin, sillä itsellänikin on keväällä kirjoitusurakka edessä. Suurta kisaamista en siis vaadi. Mieti ihan rauhassa, mielelläni mä kuitenkin sulle nartun sijoittaisin!
Lansupennut syntyivät aamuyöllä 12.12.2008, joten tästä päivästä annan kuukauden aikaa tehdä sivut. Sopimuksella pidempäänkin. Tosin puolet porukasta onkin jo pentunsa sivut mulle infonneet. Mun puolesta voitte vaikka heti alkaa kilpailla koirillanne, erityisesti Euroopan voittajaan 2008 toivoisin Meripelastajan lansuja, jotta saatas ensimmäistä kertaa Meripelastajan kasvatusryhmä kokoon.
Tiedoksi sekä lansujen että nöffien ottajille: VNLY (Virtuaalinen newfoundlandinkoira- ja landseeryhdistys) kaipaa muuten jäseniä.
jeanne: Kuulostaa hyvältä ja ymmärrän tilanteesi hyvin, sillä itsellänikin on keväällä kirjoitusurakka edessä. Suurta kisaamista en siis vaadi. Mieti ihan rauhassa, mielelläni mä kuitenkin sulle nartun sijoittaisin!
Sukupuolen vaihtaminen sopii hyvin. :) Ja kiitos Napun sivuista, jään innolla odottelemaan neitosen sivujen valmistumista!Shagan kirjoitti:Ärsyttävää nämä viime hetken muutokset.
Mutta siis, nyt onkin varmaan sillälailla, että haluaisinkin nartun. Muutenkin kuvassa mahtaa sittenkin olla narttu. Toivottavasti tämä käy, että saan vielä viime hetkellä vaihtaa sen sukupuolen.
Ja sivuja en ole loppuun asti saanut vielä valmiiksi, mutta Nappu halusi jo tulla tervehtimään sinua. Luonne + muutama tieto enää, niin silloin sivut ovat valmiina. :)
Lansupennut syntyivät aamuyöllä 12.12.2008, joten tästä päivästä annan kuukauden aikaa tehdä sivut. Sopimuksella pidempäänkin. Tosin puolet porukasta onkin jo pentunsa sivut mulle infonneet. Mun puolesta voitte vaikka heti alkaa kilpailla koirillanne, erityisesti Euroopan voittajaan 2008 toivoisin Meripelastajan lansuja, jotta saatas ensimmäistä kertaa Meripelastajan kasvatusryhmä kokoon.
Tiedoksi sekä lansujen että nöffien ottajille: VNLY (Virtuaalinen newfoundlandinkoira- ja landseeryhdistys) kaipaa muuten jäseniä.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Pieniä Meripelastajia (LANSUT SYNTYNEET 12.12.2008)
Mä muuten pääsen sitten messariin kuvaamaan tytölleni kuvat, joten se puoli on ainakin kunnossa :)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here



