Ulkomainen virtuaalikoirailu
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu
Pärjäisköhän noisen ulkomaalaisten kanssa vähän huonommallakin englannilla? Joku asiaan perehtynyt jos voisi tiivistetysti kertoa, että miten heillä toimii kaikki pennuttamiset ja kisaamiset jne.?
Lisäksi, ei keltään löytyisi jotain infopakettia suomalaisesta virtuaalikoirailusta englanniksi - sellanen vois olla tosi kätevä! :)
Lisäksi, ei keltään löytyisi jotain infopakettia suomalaisesta virtuaalikoirailusta englanniksi - sellanen vois olla tosi kätevä! :)
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
- Kanada
whisperer kirjoitti:Se olisi hienoa! Olemme haaveilleet ostavamme Kuiskaukseen pitkäkarvaisen weimarinseisojan. Näitähän meidän puolelamme pari yksilöä, mutta niiden joululle suunnitellusta pentueesta ei ole kuulunut mitään. Niinpä ulkomailta tuotu pk weimari olisi erittäin mieluinen tulokas Kuiskaukseen.Minnea kirjoitti:ISG'stä saattaisi helposti löytää jotain, tietenkin riippuen siitä, minkä rotuisen koiran haluaisit. Voin mahdollisesti kysellä asiaa ^^
Ja jos sattumalta törmäät harvinaisiis eläinlajeihin (siis ei hevosia, kissoja tai koiria), olisimme niitäkin mielelämme Suomeen tuomassa...
Weimareita ei itse asiassa taida olla ISG:ssä kuin yksi ainoa... xd Siellä on muutenkin todella vähän erikoisempia rotuja, kun koirapiirit ovat siellä muutenkin melko pienet.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Keilapallo
Mua kiinnostais kyllä kamalasti kisautella koiria ulkomaisissa kisoissa, mutta jotenkin en vaan sisäistä niitä juttuja. Mistä löydän näitä erilaisia kilpailuja ym? Joku osaisi varmaan auttaa. 8D Mutta hmm...
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
- Emine
- Kriisissä
Oon edelleen kirjoittamassa tätä esittelyä englanniksi ja ootan sitä Rotan hyväksyntää tekstistä! Oon siis kirjoittanut ton ensimmäisen alaotsikon tekstin jo. Vois vaikka tänäviikonloppuna käännellä loput tai ainakin osan.Cian kirjoitti:Lisäksi, ei keltään löytyisi jotain infopakettia suomalaisesta virtuaalikoirailusta englanniksi - sellanen vois olla tosi kätevä! :)
höpötipöpötipöp
aivan liian kauan virtuaalikoirailua
aivan liian kauan virtuaalikoirailua
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Mua alkoi kiinnostamaan toi ulkomainen touhu. Olis kiva, joskus saada joku ulkomainen koira.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
- Höpsö veitikka
Kismit-kennelin ylläpitäjä vastas mulle ja ilmeisesti jossakin välissä mulle kotiutuu shilohpoika!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Keilapallo
^ : ) Munkin täytyy varmaan jossain vaiheessa ottaa yhteyttä samaiseen ehnkilöön, josko jonkun rotuinen yksilö meille kotiutuisi.
Open your eyes and tell me what you see
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Minnea hei, jos mie haluun hankkia jenkkiläisen koiran niin mistä pitäis lähtee hakemaan? Saattasin jopa uskaltaa kun mun englanti on yllättävän hyvää tän ikäseks näin kirjallisessa muodossa; suullisesti en lähtis mitään tekemään, mut tässähän ols aikaa sanakirjaa plärätä. :-) Jenkkidobberi ja -seefferi ois aika siisti.
Dressage is a question of feeling
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Mistä löytää ulkomaisten kenneleiden sivuja? :-D Mulla on aika huono kielipää, mutta luotan siihen, että se kehittyy siinä samalla. Time Machinesta on tekeillä englanninkielinen (ja yksinkertaisempi) versio.
- sometimes I wish someone out there will find me
- 'til then I walk alone
-
- Höpsö veitikka
Oii :) Mullahan on tuolta tuontinarttu Cassy, Kismit's Wintergrasp.Mariza kirjoitti:Kismit-kennelin ylläpitäjä vastas mulle ja ilmeisesti jossakin välissä mulle kotiutuu shilohpoika!
Kismit-kennelistä siis kannattaa kysellä sitä "omaa rotua"(toksille vinkvink), se ylläpitäjä on todella mukava ja itse odotin tuota salukipentuetta vain kuukauden.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Ei enää ikinä uudestaan
^ Laitoitko vaan säpöä, ja kyselit mitä on tulossa? Mua niin himottaisi tuoda Carlon seuraksi toinen Kismit'släinen, mutta mitään hajua ei ole miten toimia. Carlo kun meille tuli Minnean avustuksella.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way
Vuoden Optimisti 2013
Vuoden Optimisti 2013
-
- Höpsö veitikka
Mä lähetin sähkärin jossa kerroin itsestäni virtuaalikoiraharrastajana ja kirjoitin etsiväni ns. "oikeaa ulkomaantuontia" kenneliini. Kyselin olisiko hänellä tulossa pentueita lk. collieista, shelteistä, salukeista tai ranskanbulldoggeista niin vastauksena tuli että salukipentue on ollut suunnitelmissa jo hiukan kauemman aikaa. Eli kuten sanoinkin, todella mukava omistaja kennelillä ja mielestäni helposti lähestyttävä :) Tuolloin Kismitissä oli muutamia muita pentueita jonka takia siinä salukipentueessa kesti, mutta toisaalta vietin mielelläni sen ajan nyk. koiria kisauttaen jne.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Noniin, nyt mullekkin sitten tulee uus koira Kismit'siltä... :) Pehkouros tulee luultavasti, väriltään trikki. Omistaja lupasi käyttää sellaisia linjoja, johon saisin yhdistettyä tuon edellisen Kismit's koiramme. Eli jee, sulho Pajulle!
First time I saw you I knew right away
Vuoden Optimisti 2013
Vuoden Optimisti 2013
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Hehheh, meillekin tuli koira tuolta Kismit's kennelistä. Viime vuonna kyselin koiraa sieltä, mutta vastausta ei kuulunut. Viikko sitten kokeilin uudelleen ja tänään meille asteli Libby-neiti.
Sivut tarkoituksella englanniksi, sillä ajattelin että kasvattajakin voisi ymmärtää jotain.
Sivut tarkoituksella englanniksi, sillä ajattelin että kasvattajakin voisi ymmärtää jotain.
-
- Höpsö veitikka
Pitäisköhän mun kysellä tota pentua uudestaan, kun mitään ei ole kuulunut..
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?