Sivu 5/6

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 8:19 pm
Kirjoittaja Kirsi
Mulla nyt kestää tässä nimen keksimisessä, mutta kyllä mä vielä jotain keksin! Mietin, että oisko jotain Hillaliinan Fiasko _____, mutta en keksi että fiasko mitä missä milloin. :mrgreen: Hillaliinan Fiasko Metsällä on yks vaihtoehto muttei kovin femiininen.

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: Pe Helmi 03, 2012 9:36 pm
Kirjoittaja Viivi
Heheh jos vaan toi nimi miellyttää niin kyllä minä tuohon suostun! Tosi kiva. :-DDD Mutta siis tämäntyylistä.

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 1:41 pm
Kirjoittaja Jussu
Voi voi, teet tästä vaikeaa... Noo... Mielen tuli Hillaliinan Fuden Fydän (Suden Sydän) tai hieman muokattuna Hillaliinan Fuuden Fyydän. Taitaa mennä siansaksaksi? :mrgreen:

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 1:47 pm
Kirjoittaja Kirsi
Laita mulle tuo Fiasko Metsällä, en mä parempaakaan keksi tähän hätään.

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 1:53 pm
Kirjoittaja Viivi
Vaativa kasvattaja. :--D Se on vähän kun vaadin kasvateilleni hyvän kuuloiset sekä näköiset nimet.

Onko Hillaliinan Fiasko _____ ihan osuvankuuloinen? Tuo Kirsin laittama H Fiasko Metsällä on ihan osuva. Hillaliinan Fiasko Erätulilla esim.

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 2:12 pm
Kirjoittaja Jussu
Hillaliinan Fiasko Jahdissa?
Hillaliinan Fiini Tyttö Jahdissa?
Hillaliinan Fiini Tyttö Metsällä?

Tuommosia tuli mieleen...

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 2:28 pm
Kirjoittaja Viivi
Hyviä ideoita, mutta siis ajattelin rungon olevan H Fiasko____________

Voi kuinka vaikeaa tästä voi tehdäkkään :---DD

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 2:45 pm
Kirjoittaja Jussu
Ja Fiasko Jahdissa ei kelpaa? Apua, mitä mää sitten keksisin... Hillaliinan Fiasko Taivasalla?

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 2:48 pm
Kirjoittaja Kirsi

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 2:56 pm
Kirjoittaja Viivi
Kyllä kelpaa, mutta laitoit myös kaksi muuntyyppistä nimeä niin niihin puutuin. :)

Kiitos sivuista.

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 4:38 pm
Kirjoittaja Jussu
No tosta tulee sitten toi Hillalliinan Fiasko Taivasalla aka Salla. :mrgreen:

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 5:54 pm
Kirjoittaja Viivi
(Mä odotan edelleenkin Hobun viestiä "mä voisin ottaa yhden pystykorvan"), mutta pennuthan voisi syntyä tässä lähiaikoina. Päivämääräehdotuksia?

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 10:14 pm
Kirjoittaja Hobu
Mä voisin ottaa yhden pystykorvan :mrgreen:

Pakko mun on saada toi Hillaliinan Fiasko Erätulilla.

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: La Helmi 04, 2012 10:15 pm
Kirjoittaja Viivi
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Täydellistä, just niin kun mä halusin!

Re: Luvassa upeita suomenpystykorvia vuoden alkuun!

Lähetetty: Su Helmi 05, 2012 11:17 am
Kirjoittaja Jussu
Jos ensiviikolla jo vois syntyä? Tuleeko liian aikaisin? ;)